Wat dacht je van die dansbewegingen in de videoclip?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:38 schreef Dementor het volgende:
De lyrics zijn echt slecht.
Je blijft gewoon zoeken naar de minst lelijke om te neuken tijdens het bekijken van die clipquote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die dansbewegingen in de videoclip?![]()
Das de jongste van 18quote:Op zondag 8 mei 2005 21:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Die tweede lijkt wel in de 30... met een dichtgeplamuurd gezicht...
Deze lijkt me best erg. En dan heb ik er nog niet één nummer van gehoord.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:02 schreef hermanberghuis het volgende:
Er zullen denk ik vaker van dit soort meiden groepen komen
Voorbeeld: http://www.erikderuijter.nl
Die rechtse is wel kjoetquote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Deze lijkt me best erg. En dan heb ik er nog niet één nummer van gehoord.
[afbeelding]
Eng? I'ld do themquote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die middelste kijkt zo guitig. En die rechtse is gewoon lekkah. En dan die linker, nou, ach, 't laatste koekje is altijd 't lekkerste.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:29 schreef kikoooooo het volgende:
ik ben ook he-le-maaaaal gek van roze
wat een godsgruwelijk lelijke wijven...quote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze lijkt meer op de nageboorte van Chantal Janzenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die rechtse is wel kjoet.
Beetje een Chantal Janzen -type.
Ach, je bent gewoon jaloers dat je zelf geen manager bent en je lolly kan laten gebruiken als oefen-microfoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat een godsgruwelijk lelijke wijven...
ja zoiets. ik zag ze van het weekend bij Jetix (kidz top20)quote:Op zondag 27 maart 2005 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt mij een beetje op een K3 kopie.
Dat is maar af te wachten, K3 duurt ook al zo'n ruim 5 jaar. Het is een 'creatie' van Platenmaatschappij EMI, Managementbureau AT Productions, Producers Fluitsma & van Thijn en Mediabedrijf 'Jetix' dus niet de minste partijen die het wel eventjes uithouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja zoiets. ik zag ze van het weekend bij Jetix (kidz top20)
ach één troost: het is zeeer tijdeljik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |