Laat je persoonlijke ervaringen er even buiten ja, wel zo objectief...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sex waarvan later spijt gekregen wordt etc..
Ben je zó actief geweest de laaste tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu blijkt dat tienermeiden in 50% van de gevallen allerlei problemen hebben in hun sexuele intwikkeling!
ja, de overheid zou jou een computer verbod moeten geven, ben het met je eensquote:ik vroeg me af of de overheid hier niet wat meer sturing in moet brengen.
dit maakt het een en ander wel duidelijk, dat we het wel eve over "De Tienermeisjes" hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we verder praten over de sexuele ontwikkeling van tienermeiden! (18+)
allemachtig!! probeer jij de overheid aan te zetten tot prostitutie!!! dat kan toch niet!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
.................... Ik zou willen dat tienermeiden hun eerste schreden op het liefdespad zouden doen met wat oudere mensen die weten hoe het hoort. Maar dan wel betrouwbare mensen door de overheid uitgekozen......................................................
hij doelt hier op zichzelfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
allemachtig!! probeer jij de overheid aan te zetten tot prostitutie!!! dat kan toch niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |