Laat je persoonlijke ervaringen er even buiten ja, wel zo objectief...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sex waarvan later spijt gekregen wordt etc..
Ben je zó actief geweest de laaste tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu blijkt dat tienermeiden in 50% van de gevallen allerlei problemen hebben in hun sexuele intwikkeling!
ja, de overheid zou jou een computer verbod moeten geven, ben het met je eensquote:ik vroeg me af of de overheid hier niet wat meer sturing in moet brengen.
dit maakt het een en ander wel duidelijk, dat we het wel eve over "De Tienermeisjes" hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we verder praten over de sexuele ontwikkeling van tienermeiden! (18+)
allemachtig!! probeer jij de overheid aan te zetten tot prostitutie!!! dat kan toch niet!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
.................... Ik zou willen dat tienermeiden hun eerste schreden op het liefdespad zouden doen met wat oudere mensen die weten hoe het hoort. Maar dan wel betrouwbare mensen door de overheid uitgekozen......................................................
hij doelt hier op zichzelfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
allemachtig!! probeer jij de overheid aan te zetten tot prostitutie!!! dat kan toch niet!!
Da's waar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het toch heerlijk als alles in het land zijn gewone gangetje gaat:
Het weer is wisselvallig, D66 is inconsequent en BHFH opent een bizar topic.
Het kan bijna niet vertrouwder![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het toch heerlijk als alles in het land zijn gewone gangetje gaat:
Het weer is wisselvallig, D66 is inconsequent en BHFH opent een bizar topic.
Het kan bijna niet vertrouwder![]()
Ik voldoe aan de eisen.. waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:38 schreef BBH-mode het volgende:
idd ik vind ook dat de overheid een ontmaagdingscommando in het leven moet roepen.
dit moeten mannen van 20+ zijn, bierbuikje en een gigantische lul.
zo gauw er ergens meisjes van 13 jaar worden gesignaleerd moet dit commando-team erheen worden gereden.
eenmaal aangekomen worden de meisjes versierd en daarna dronken gevoerd. daarna worden ze zo hard in al hun gaatjes geneukt dat ze een maand krom lopen en het kampeeruitje met de scouting al te spannend vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |