Ja ik ook. M'n ma is jarig en daarom veel mensen over de vloer. Ff meegeholpen dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Haaj, lekker dingen gedaant vandaag.
Waxxer ^o)?!!
Voeg me toe op msn, niet dat ik daar veel ga pratenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af. wweet jij iets? .
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook. M'n ma is jarig en daarom veel mensen over de vloer. Ff meegeholpen dan.
Ah watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:59 schreef ajuu het volgende:
speciaal voor jou
een edgar allen poe pop met een raaf om zijn schouder![]()
[afbeelding]
gail...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef creno het volgende:
@ vlarp: headliner is een hardstyle-party in de danssalon, en het merendeel wat er rondloopt zijn van die brede hetero macho-mannetjesmet hun blonde delletje
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook. M'n ma is jarig en daarom veel mensen over de vloer. Ff meegeholpen dan.
ongetwijfeld, er is altijd wel een leonore, berenice, virginia in zijn werk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:07 schreef Weemz het volgende:
Oeh! In "The Raven" heeft Edgar het over Lenore!
Dit is nog niks. Gaat nog veel vager worden.quote:
Havoc wil niks loslatenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha ja.. Ongelooflijk dat ze zo'n iemand modje maken en dan ook nog voor r&p.
Die bruine vrouw is maar eng, zou ze gelijk hebben dat die andere mensen ook nog in leven zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is nog niks. Gaat nog veel vager worden..
Thanxquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef Weemz het volgende:
Oh Wiz! Gefeliciteerd met je moeder!FEEST
Echt leuk dat soort onzinquote:
Lees MED, vandaag zes nieuwe modchanges ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef ajuu het volgende:
wat mis ik toch een hoop
lees eens een goed boekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lees MED, vandaag zes nieuwe modchanges ofzo.
Ben ik onderhand imuun voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je nog geen RSI trouwens zo inmiddels?![]()
Ga je weg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef Weemz het volgende:
he lui! ik ga! ik zie jullie later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |