Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef Havoc het volgende:
Arcee kan daar vast een heel mooi lijstje van maken
en ze draagt nog een burka ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef Dark_Killah het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Havoc, wat een slotmongool.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef Molluck het volgende:
hoe kan zij tot mod zijn verkozen als niemand haar mag?
Feliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Eerst Verbal en dan nu Havoc. Waar moet dat heen?![]()
Morgen komt elisabethr terug.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Terug naar 1999/2000 gok ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Tinkerbell het volgende:
quote:De meerderheid van Fok! vindt het ook nog steeds een gemiste kans dat je net door die trein niet geschept werd. En dan zou ik ook wel eens willen weten waarom je net op dat laatste moment een stapje vooruit zette.
Hoiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja de groeten![]()
Tegen die 2 aankijken is geen pretje.
En nu ga ik Lost kijken.
(Hoi Reneetje)
Jaha, en als je niet op past komt Swets op R&P!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Terecht die juweeltjes van quotes zijn natuurlijk ongenaaktbaarquote:
mogen dat soort mensen kinderen krijgen danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer zou je gebanned worden voor het constateren van een vaststaand feit?
Iedereen weet toch dat Calvehobbeltje een infantiele mongool is.
De jostiband houdt op dit moment een feestje omdat de domste van de groep een kleurtje op een forum heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef yvonne het volgende:
Hoe haal je het in je bekrompen mongole harses dat ik jou loop te verdedigen. Ik zou je nog niet verdedigen als je ten onrechte op de elektrische stoel werd gezet, kuthoofd.
die jij niet hebt waardoor je de humor niet zietquote:
My point exactly.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:18 schreef JMB het volgende:
[..]
die jij niet hebt waardoor je de humor niet zietoh nee leest
My point 2quote:
meeloperquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:
Ik ben het met Furby eensch dat die ongelovelijke kutmongool van een Nikky nou echt maar eens moet opsodemieteren met haar ge-edit en gemod. Het mens is nog te stom om de kamer niet onder te schijten.'
Dan had ik wel een andere pisvlek om op te zeiken gevonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef shredder het volgende:
Als Calvobbes niet bestond hadden we behalve het gemis van moralistisch gelul ook de quotes moeten missen van Havoc.
noem me naam eensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan had ik wel een andere pisvlek om op te zeiken gevonden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef yvonne het volgende:
Breng ffies fijn die Knuppel uit het vorige topic anaal in en zorg dat de houtwormen je darmen aanvreten onozele muts. Holy cow wat ben jij een egoistisch kutkreng zeg. Van mij mogen ze ter plekke de doodstraf weer invoeren en jou aan de hoogste boom opknopen voor egocentrisch gedrag.
Hij werd gepikt en ik ben er nog. Das mijn quotequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
waar is het wed-op-de-volgende-ban topic? deze 4 regels tellende doodsverwensing zal zeker niet gepikt worden
crew mag datquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
waar is het wed-op-de-volgende-ban topic? deze 4 regels tellende doodsverwensing zal zeker niet gepikt worden
ja maar das dan ook makkelijk hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:34 schreef Nagz het volgende:
Havoc had wel wat leuke dingen tegenover AMD
Zonder pisvlekken geen Fokforum.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan had ik wel een andere pisvlek om op te zeiken gevonden.
quote:Op zondag 27 maart 2005 10:50 schreef paassmiley het volgende:
[edit] Doe normaal
Ja maar, ja maar, ja maar.... hij doet het ooooooooooooooookquote:Op zondag 27 maart 2005 11:09 schreef paassmiley het volgende:ik wel ?
...hij hoeft het toch ook niet ?
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.... hij doet het ooooooooooooooook![]()
Nee hoor, het tekent alleen heel duidelijk je intellect.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:08 schreef DePresident het volgende:
Ik vind Calvobbes heel oke, wat op tegen?![]()
Jij bent gewoon 'n smerige meelopertje, inliksletquote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee hoor, het tekent alleen heel duidelijk je intellect.
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij bent gewoon 'n smerige meelopertje, inlikslet
Jij hebt je de crew ingesliktquote:Op zondag 27 maart 2005 13:17 schreef Havoc het volgende:
[..].
Mij een meeloper noemen. Grap van de dag, wat zeg ik, van het JAAR!,
,
.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |