quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
O M G. Ik ken dr geeneens
Woei!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
O M G. Ik ken dr geeneens
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Is Havoc niet die flamende randmongool?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat klopt nie!!!!!!!!!! Ik zou MOD worden van ONZ
quote:
Hij is zijn rechten aan het regelen, zou jij moeten weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Dirkh het volgende:
Waar is die slappeling nou? Of wordt dit de tweede/derde/vierde/ Tessje?
Eensch.quote:
Maar ik krijg conflict-oftewel-nooit-slotjes status hèquote:
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar ik krijg conflict-oftewel-nooit-slotjes status hè
quote:
Nou, hup jij ook terug.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
*grijnsssssssssssssssss*
*grijnsssssssssssssssssssssssss*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Havoc het volgende:
Zo, wie had er een grote bek.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Wat een kutkeuze!
En waarom weten de onzin mods daar niks vanaf?
*wijst*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Havoc het volgende:
Echt slim ben je niet he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef JMB het volgende:
[..]over communicatie gesproken... en dit is nog wel een forum
go get them dirkh ik back je rug wel wel
Gefeliquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Havoc het volgende:
men vriendin m,aar dat komt gewoon doordat ze me zovaak pijptquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Havoc het volgende:
TWEE streepjes Inso, TWEE!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*wijst*
Leer Dark_Killah, -Christiaan- en DjDev kennen, deze drie pre-pubertjes willen dolgraag een pak slaag.
Homo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*wijst*
Leer Dark_Killah, -Christiaan- en DjDev kennen, deze drie pre-pubertjes willen dolgraag een pak slaag.
Lees je inquote:
dude, hoe flik je dat hierquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Havoc het volgende:
Leef jij nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:34 schreef Croupouque het volgende:
Wreak havoc, Havoc.
Dat zou mooi zijn.quote:
wat ik oranjequote:
ik heb ursus vodka. is lekker ben nu aan t zuipen moet je ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Speeeed_King het volgende:
Ik denk dat ik nog maar een aantal wodka moet zuipen..
Een l-l-l-l-leven?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet meer post lijkt mij juist een duidelijk teken dat ik een leven heb.
wandelende afleidings manouvrequote:
Ik ga ver van huis zuipen als je het niet erg vindt. Evengoed bedank ik je voor het aanbod.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef JMB het volgende:
[..]
ik heb ursus vodka. is lekker ben nu aan t zuipen moet je ook?
Pciesquote:
np dudequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:38 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Ik ga ver van huis zuipen als je het niet erg vindt. Evengoed bedank ik je voor het aanbod..
Jij ook hier!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
Verbal en Havoc in de crew, wat zal FB gezellig worden!.
Je vraagt erom he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef NiNi het volgende:
Hafuck.
Kasta Havoc en Swets op R&P zal OOK wel grappig zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
Verbal en Havoc in de crew, wat zal FB gezellig worden!.
Wat ik ben dr niet aan geweest !quote:
En ik ben niet pre meer, ik heb al schaamhaar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*wijst*
ééntje ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En ik ben niet pre meer, ik heb al schaamhaar!
zolang je het niet scheert ben jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En ik ben niet pre meer, ik heb al schaamhaar!
Al tweequote:
Hou je bek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omdat dat een geile kleur is.
Relatiecrisisquote:
BB oranje .. het loopt uit de hand dirk ! Je verliest grip !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Dirkh het volgende:
Klote Ruis, paar dagen mod, SC weg, TTT weg, Havoc mod.Kut crew, ik ga me op mijn positie beraden.
Doe datquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Dirkh het volgende:
Klote Ruis, paar dagen mod, SC weg, TTT weg, Havoc mod.Kut crew, ik ga me op mijn positie beraden.
Een matige 1-april grap, staat ook een heel topic over.quote:
Idd.quote:
Ik bepaal hier wat geil is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ga je me spankenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*wijst*
Ik zal Danny's wel even bitchslappen tot hij z'n vetostem opgeeftquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kasta Havoc en Swets op R&P zal OOK wel grappig zijn
rood is geilerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
quote:
Danny heeft toch al niks meer te zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zal Danny's wel even bitchslappen tot hij z'n vetostem opgeeft.
Zwart.quote:
Dat was dan wel weer een goede beslissing. Wat dan gelijk weer duidelijk maakt dat Ruis daar niks mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
BB oranje .. het loopt uit de hand dirk ! Je verliest grip !
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer een goede beslissing. Wat dan gelijk weer duidelijk maakt dat Ruis daar niks mee te maken heeft.
Die ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef Janetje het volgende:
Kasta mod? VAN R&P????
DirkH kom van je dikke lui reet af en gooi een slotje op dit topicquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:08 schreef Dirkh het volgende:
SC verwijdert. En kap er mee.
Hij kan mn kont kussenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:29 schreef boebiedoe het volgende:
Mooi mooi.
Ik heb er vertrouwen in dat Havoc de users DePresident, Dark_Killah, Rowdie, Stuart, Stoepjong, Renz0r, RealKnuckles, Paultjuhh, Stoepjong, AMD64, JMB en de rest van de kneuzenparade wel onder de knie houdt.
we lopen voor op 1 aprilquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:41 schreef boebiedoe het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Havoc ONZ daadwerkelijk gaat modereren aangezien hij ONZ altijd al als speelplaats voor hersenloze kneuzen gezien heeft. En hij heeft principes, tenminste, dat dacht ik. Nou ja, bijna 1 april he..
Nope, je zal toch echt je nachtmerries moeten aanvaarden vannacht.quote:
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zal Danny's wel even bitchslappen tot hij z'n vetostem opgeeft.
kut...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nope, je zal toch echt je nachtmerries moeten aanvaarden vannacht.
w8 eens ff ik ken jouw ergens van...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:49 schreef Renmaestro het volgende:
Dit kan nog leuk worden.
ben je al bijna overspannen nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nope, je zal toch echt je nachtmerries moeten aanvaarden vannacht.
neej dank je ik weet wat voor zooitje het hier is en ik hou ervanquote:
He waarom vier mods?quote:
omdat je thuis problemen hebt en je daardoor niet zou kunnen concentreren op vrijwillegerswerk voor FOK!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He waarom vier mods?
En waarom ben ik niet gevraagd?![]()
je ouders mogen iig niet gescheiden zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Of moet je van onbesproken gedrag zijn?
En je mag zeker ook niet met een vrouw getrouwd zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:48 schreef JMB het volgende:
[..]
je ouders mogen iig niet gescheiden zijn
jazeker mag dat wel.je mag alleen niks met een homo hebben of hebben gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En je mag zeker ook niet met een vrouw getrouwd zijn?
Oke dan maak ik nog een kans dus.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef JMB het volgende:
[..]
jazeker mag dat wel.je mag alleen niks met een homo hebben of hebben gehad
* Bosbeetle vertelt ruis wat !quote:
Dat komt misschien omdat je naam al blauw is....quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke dan maak ik nog een kans dus.....
[afbeelding]
Nee denk jij dat je als Newbie een kans maakt?quote:
sterf naabjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee denk jij dat je als Newbie een kans maakt?
Wat wou je gaan doen danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Havoc het volgende:
ben je nou aan het kontlikken ofquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:15 schreef Nagz het volgende:
Tof, havoc.
Hij heeft wel humor... athans de goede humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |