dat hoort toch bij mod zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Kastanova is een zuiger eerste klas,gaat binnen 10 minuten 11 keer over de schreef
Yep, al heeft hij soms wel aardige ideeen:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Kastanova is een zuiger eerste klas,gaat binnen 10 minuten 11 keer over de schreef
of is je stufi gewoon nog nie gestort?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik wel, daarom eet ik nu droge toastjes!!![]()
Shhht!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of is je stufi gewoon nog nie gestort?
Jouw grote voorbeeld?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Trusten! Ik ga ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n hol. Morgen moet ik goed presteren in de wei. Goed uitgerust zijn is dan ook heel belangrijk. Welterusten!
Eej, DG is best lief.quote:
Met dank aan de Visa-card van mij en een erg goedkope betaalsite waar complete nieuwe CD's zijn te downloaden voor gemiddeld $2 per CD.quote:
Slotje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
Met dank aan de Visa-card van mij en een erg goedkope betaalsite waar complete nieuwe CD's zijn te downloaden voor gemiddeld $2 per CD.
Klopt, hij is een scheetje IRL.quote:
quote:
Zullen we de na de 23e april de daaropvolgende VBL-meet maar eens gaan plannen in Grand Rapids?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Daar heb ik geen meets voor nodig dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |