Whehehe, hey ATP is net als electriciteit hè... Je produceert alleen als je het nodig hebt... Vet is gewoon een soort accuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weet je hoeveel van die dingen je al gebruikt als je alleen maar ademhaalt!
en dan eet je wat minder maak je er ook minder
dus je produceert ook atp als je het niet nodig hebt en als je het dan over hebt stop je het in vetproductie...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe, hey ATP is net als electriciteit hè... Je produceert alleen als je het nodig hebt... Vet is gewoon een soort accu
Of je slaat je hamburger rechtstreeks opquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dus je produceert ook atp als je het niet nodig hebt en als je het dan over hebt stop je het in vetproductie...
*gniffelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Of je slaat je hamburger rechtstreeks op
?? ik snap je vraag niet .. ik zou niks jattenquote:Op zondag 27 maart 2005 00:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
BB heb jij ook zo'n achterlijke denkwijze??
De Supermarkt is nog maar net dicht of...
Vind jij ook dat het die eigenaar zijn eigen schuld is...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
?? ik snap je vraag niet .. ik zou niks jatten
?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vind jij ook dat het die eigenaar zijn eigen schuld is...
Had je die karretjes maar niet buiten moeten laten staan...
Het is andersom, je moet er met je poten vanaf blijven...
Je bent dus wel met me eens dat het een achterlijke linkse opvatting is...quote:Op zondag 27 maart 2005 10:43 schreef Cynic het volgende:
Hoop je dat we nu iets extreem-links gaan roepen?
Ow.... Eik wilde ik daar helemaal niet heenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:21 schreef Cynic het volgende:
Het is eerder andersom: ik heb dat hele topic niet gelezen, maar had wel weer zo'n vermoeden waar je naartoe wilde...
Nee, de opvatting dat het de schuld is van de eigenaar... Had ie zijn spullen maar niet buiten moeten laten staan... Dat vind ik een vreemde opvatting... Misschien niet eens zozeer links maar wel raar...quote:Op zondag 27 maart 2005 12:27 schreef Cynic het volgende:
Nee, maar ik vroeg me af sinds wanneer links hetzelfde is als crimineel?
dat is wel heel extreem linksquote:
Woei....quote:
jeej !quote:
Ik moet eik mijn fiets nog opkalefateren...quote:
LULquote:
god weber let eens op of moeten we de grap gaan uitleggenquote:
Uhm het laatste??quote:Op zondag 27 maart 2005 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
god weber let eens op of moeten we de grap gaan uitleggen
]quote:
over drank gesproken, ik heb gister blijkbaar met mn dronken kop m'n buurmeisje proberen te versierenquote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef Nouk het volgende:
Zwans, beetje teveel gedronken?
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef Ruis het volgende:
[..]
over drank gesproken, ik heb gister blijkbaar met mn dronken kop m'n buurmeisje proberen te versieren
gelukkig was een kameraad van me nog nuchter genoeg om me d'r weg te trekken..
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef Ruis het volgende:
[..]
over drank gesproken, ik heb gister blijkbaar met mn dronken kop m'n buurmeisje proberen te versieren
gelukkig was een kameraad van me nog nuchter genoeg om me d'r weg te trekken..
Ik zie heel zwans nietquote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef Nouk het volgende:
Zwans, beetje teveel gedronken?
Gôh...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie heel zwans niet
trouwens het was gister onmeunig saai in the break !
Dat maakt toch niet uit. Dan leest ie t later wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie heel zwans niet
trouwens het was gister onmeunig saai in the break !
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Dan leest ie t later wel.
Saai in de break? kan me niet voorstellen! Zo'n toptent!
Niet eten...quote:
eieren etenquote:
quote:
precies ze woont lekker dichtbij geen gedoe met afstandquote:Op zondag 27 maart 2005 17:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh dat valt dan toch best mee. Als ze nou nog niet lelijk is ook, waarom moeilijk doen
En je elke dag doodschamen als het mislooptquote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies ze woont lekker dichtbij geen gedoe met afstand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |