ja dankzij de afleidings manouvres valt het niet zo op dat Havoc nogsteeds ONZ mod isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:17 schreef Zwansen het volgende:
Kasta mod, ene Havoc mod...
Beetle mod.
dat plaatje dat je post ze heeft overduidelijk 1 blauw oog en 1 zwartwittequote:
Ik ga zo nog ff naar de break om een uurtje of 12quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef SuperWeber het volgende:
Voor de verandering...
The breakquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff naar de break om een uurtje of 12![]()
jij moet echt overduidelijk eens een nieuwe bril?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat plaatje dat je post ze heeft overduidelijk 1 blauw oog en 1 zwartwitte![]()
*gniffelquote:
Interesting...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
je hebt gelijk als je hem oblaast en 100% verzadigd kun je zien welke vierkantjes gekleurd zijn![]()
slecht gesoept door de makers .. als je het netjes doet kleur je alleen het blauwe natuurlijkquote:
Vast een of ander layertje, boei... Wat je niet ziet op normaal 100% is verder niet interessant...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
slecht gesoept door de makers .. als je het netjes doet kleur je alleen het blauwe natuurlijk
truequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vast een of ander layertje, boei... Wat je niet ziet op normaal 100% is verder niet interessant...
Tuurlijk...quote:
Haha s.weber op zijn 32 versleten tot op het botquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Ik heb btw donderdag 70 km gefietst, vrijdag 80 km, vandaag een wedstrijd gevoetbald...
Nu ben ik wasted...
Ik moet alleen maandag weer 80 km terug
Hopen dat ik morgen een beetje herstel...
Versleten van een stukkie fietsenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha s.weber op zijn 32 versleten tot op het bot
fietsen schaatsen squashquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Versleten van een stukkie fietsen
Echt niet...
Mwoah, alleen fietsen en schaatsen op dit moment...quote:
aha ik doe alleen maar lab-bal ... we hebben een hele competitiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mwoah, alleen fietsen en schaatsen op dit moment...
En??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
aha ik doe alleen maar lab-bal ... we hebben een hele competitie
Jaquote:
rrrrrrrrrrrrrrredelijk...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja![]()
ik moet nog een kilo kwijt dan ben ik onder de 70 en dan is het wel mooi .. datmoet ik zien vast te houden
OMG wat een vrouwen reactie
het ontbreekt niet ik ben gewoon altijd het slechts in alles dan heeft is het handiger om de drang te onderdrukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrredelijk...
Mja... je bent ook een beetje vrouw...
Bij jou ontbreekt de competitiedrang...
Dat gen ligt toch echt op het Y-chromosoom...
Hmmmmmm....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het ontbreekt niet ik ben gewoon altijd het slechts in alles dan heeft is het handiger om de drang te onderdrukken
hoezo rare methodequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmm....
Rare methode, maar ok
* SuperWeber niet houdt van de weg van de minste weerstandquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo rare methode
winnen -----------------------|--- verliezen
dan is toch de weg van de minste weerstan naar verliezen toe als | mijn gemiddelde is
weg van de minste weerstand is natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* SuperWeber niet houdt van de weg van de minste weerstand
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weg van de minste weerstand is natuurlijkstreven naar een staat van minimale energie
![]()
weet je hoeveel van die dingen je al gebruikt als je alleen maar ademhaaltquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Verbranden da's het devies...
Wat moet ik anders met al die potentiėle ATP's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |