Only one way to find out...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn vraag is; zal de politie er wat aan doen als ik ze opbel?
Dit gebeurde 10 minuten voor ik me post maakte, dat gespuis werkt NIET bij onze supermarkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoelaat was dit. Kans dat ze gewoon nog aan het bijvullen waren en ff gingen spelen. Big deal..
Net alsof jij altijd weet wat je moet doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Wepeel2 het volgende:
De assertieve burger anno 2005:
Eerst op een internetforum vragen of het misschien verstandig is om te bellen.
Het zou jou supermarkt maar wezen hé - wat maakt het nu uit dat 5 van die karretjes naar de t*ring zijn geholpen omdat er mongolen in NL leven die geen aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef calvobbes het volgende:
Ochjee.
Een stel malloten die op een zaterdagavond met wat goederenkarretjes gaan spelen. Poepoe.
Jij maakt hier een ernstige denkfout.. dat weet ik.. dat weten zij.. maar dat weet jij niet..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef calvobbes het volgende:
Ochjee.
Een stel malloten die op een zaterdagavond met wat goederenkarretjes gaan spelen. Poepoe.
Hmmm.... Eens kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef MeneerMuis het volgende:
Het zou jou supermarkt maar wezen hé - wat maakt het nu uit dat 5 van die karretjes naar de t*ring zijn geholpen omdat er mongolen in NL leven die geen aandacht krijgen.
Ik weet niet of jij een auto hebt, maar hopelijk "spelen" ze daar ook een keer mee, is kijken of je dan nog steeds "poepoe" zegt.
Kijk. Dat klinkt al een stuk daadkrachtiger.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het zou jou supermarkt maar wezen hé - wat maakt het nu uit dat 5 van die karretjes naar de t*ring zijn geholpen omdat er mongolen in NL leven die geen aandacht krijgen.
Ik weet niet of jij een auto hebt, maar hopelijk "spelen" ze daar ook een keer mee, is kijken of je dan nog steeds "poepoe" zegt.
Yeah, right.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Omkron het volgende:
Persoonlijk had ik naar buiten gestormd met een groot scherp keukenmes
ja, als ik geflitst word krijg ik geen politie achter mijn kont hooerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef _The_General_ het volgende:
De politie komt alleen als ze zo snel met het karretje gaan dat het te flitsen is
Die heeft het dan zeer goed vastgemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Calvobbes; wat kan de eigenaar nog meer doen dan alle karretjes met sloten vast te maken? Geef maar advies, dan geef ik het door aan de eigenaar.
yipie!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal straks eens kijken of ik paar foto's kan maken,
Opbergen in het magazijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Calvobbes; wat kan de eigenaar nog meer doen dan alle karretjes met sloten vast te maken? Geef maar advies, dan geef ik het door aan de eigenaar.
Tja, helaas denk niet iedereen meer zo in Nederland.quote:Het gaat er niet om wat het verschil is tussen de auto en zo'n kar, het gaat erom dat je met je poten van andermans eigendommen moet afblijven.
Jezus, wat ben jij een aap zeg...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hmmm.... Eens kijken.
Aan de ene kant een normale personen auto, aan de andere kant een stel karretjes die ervoor gemaakt zijn om lomp behandeld te worden en het bij normaal gebruik ook al zwaar te verduren hebben.
He verdorie. De 10 verschillende daartussen zie ik niet.
En ja natuurlijk is het vervelende als die dingen gemold worden. Maar als supermarkt eigenaar moet je die dingen ook wel goed opbergen. Helaas kun je er onderhand wel vanuit gaan dat er idioten met die dingen gaan spelen.
Nee dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:50 schreef SuperWeber het volgende:
Jezus, wat ben jij een aap zeg...
Dus als ik mijn fiets op de stoep parkeer vraag ik erom dat ie gejat wordt...
Je moet niet beginnen bij de eigenaar, maar bij het tuig wat ermee aan de gang gaat...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nergens.
Ik zeg alleen maar dat je erg naief bent als je denkt dat die fiets daar veilig staat.
Je moet ze in eerste instantie niet de kans geven..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet niet beginnen bij de eigenaar, maar bij het tuig wat ermee aan de gang gaat...
Krom, dus als je ze de kans geeft dan mag het...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je moet ze in eerste instantie niet de kans geven..
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Calvobbes evenmin trouwens..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Krom, dus als je ze de kans geeft dan mag het...
Jezus.. Lees eens wat er staat zeg..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef SuperWeber het volgende:
dat het krom is, maak jij ervanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, ze hebben er niet aan te zitten... En dat is het enige wat ik zeg... Beetje respect voor iemand anders en zijn eigendommen vind ik wel op zijn plaats, maar dat schijnt idd nogal moeilijk te zijn hier in Nederland...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Calvobbes evenmin trouwens..
Begin eerst bij jezelf, pas daarna ergens anders. Ze buiten laten staan is erg stom en naief, maar ze hebben er niet aan te zitten...
Tuurlijk doe ik dat... Desalniettemin is dat al erg genoeg dat dat moet... Dat bedoel ik ook met "tuig" ik kan mij nl. nog een tijd herinneren dat mijn vader de auto met sleutel in het contact gewoon rustig een nachtje op de oprit kon laten staan zonder dat ie gejat werd... Dat kan tegenwoordig ook al niet meer...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jezus.. Lees eens wat er staat zeg..
Er staat helemaal nergens dat het mag....
Jij laat thuis je huisdeur ook toch niet wagenwijd openstaan?
Die doe je toch ook op slot?
ja hallo! We leven niet meer in de prehistorie hoor!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, ze hebben er niet aan te zitten... En dat is het enige wat ik zeg... Beetje respect voor iemand anders en zijn eigendommen vind ik wel op zijn plaats, maar dat schijnt idd nogal moeilijk te zijn hier in Nederland...
Beide.quote:Maar de vraag die ik stel wie begaat hier nou een fout... Iemand die vergeet zijn karretjes binnen te zetten, of iemand die er met zijn gore poten aanzit. Mijns inziens de laatste...
allebei. Zowel de karretjes hadden binnen gemoeten als de mensen die er mee hebben gespeeldquote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef SuperWeber het volgende:
Maar de vraag die ik stel wie begaat hier nou een fout... Iemand die vergeet zijn karretjes binnen te zetten, of iemand die er met zijn gore poten aanzit. Mijns inziens de laatste...
En dus gedragen we ons maar niet meer fatsoenlijk...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja hallo! We leven niet meer in de prehistorie hoor!
Ik blijf het niet met je eens... Maar goed...quote:[..]
Beide.
hij maakt zich er tenminste nog druk om.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Wepeel2 het volgende:
De assertieve burger anno 2005:
Eerst op een internetforum vragen of het misschien verstandig is om te bellen.
tjah, als jij de eigenaar was, zou je dan je karretjes buiten laten staan?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef SuperWeber het volgende:
Ik blijf het niet met je eens... Maar goed...
Laat ik het anders stellen...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
tjah, als jij de eigenaar was, zou je dan je karretjes buiten laten staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |