Nee, ik meen het, volgens mij wel eens gezien...quote:
ik denk herkenbaar want ik heb ook dat gevoel van herkenningquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik meen het, volgens mij wel eens gezien...
Of gewoon herkenbaar.
Ik reken Grunnin' tot Scandinaviëquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Kijken hoe goed jullie de Grunneger scene kennen: die drummer (Michel) heeft er sinds kort een andere band bij. Welke?
Geografisch gezien klopt dat ook bijna.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik reken Grunnin' tot Scandinavië![]()
Die naam doet toch ergens wel een belletje rinkelen, goede recensies gehad?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
audiotransparent
Nog steeds een bekende hoes?
belsen +1
Ik zet 'm net op - voor het eerst, dus kan er nog niks van zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef bigshadow het volgende:
ps --> iemand nieuwe sioen al gehoord? Daar ben ik ook zeer benieuwd naar
Net op tijd terug om je een goede nacht te wensen buk. Een goede nachtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:42 schreef bukgeit het volgende:
Ik begin zelf ook wat glazig te worden.
Welterusten
Ik ben zeer benieuwd, hij is nog niet officieel uit hier, let me knowquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zet 'm net op - voor het eerst, dus kan er nog niks van zeggen
Gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zet 'm net op - voor het eerst, dus kan er nog niks van zeggen
Bij Plato is ie er al een paar weken, anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, hij is nog niet officieel uit hier, let me know![]()
Bukgeit![]()
GLO (of een andere alerte speler) kan jij 7 top40 hits noemen van Kane voor mij?
Eerste twee nummers zijn niet echt tot me doorgedrongen. Derde nummer nu, dat klinkt wel bijzonder. Kan niet vergelijken met het debuut, want dat heb ik nooit gehoord. Wel Sioen een keer vluchtig live gezien, vond ik toen wel intrigerend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, hij is nog niet officieel uit hier, let me know![]()
Ik ben verre van Kane-vast, dus dat gaat me niet lukken ben ik bang. Damn Those Eyes, Rain Down On Me en So Glad You Made It, verder kom ik nietquote:GLO (of een andere alerte speler) kan jij 7 top40 hits noemen van Kane voor mij?
GLO +1quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
Burma Shave - Hippies
Ik kom altijd bij de velvetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij Plato is ie er al een paar weken, anders.
Ik heb ook gewoon een nieuwe vraag staan, trouwens.
Ik had de vraag eigelijk al weggehaald maar dit kan niemand je meer ontnemen....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef belsen het volgende:
Zo niet:Damn those eyes Rain down on me So glad you made it Let it be With or without you Dreamer Where do I go now
Ik heb het eerste album en dat vind ik echt een leuk album. Krijg jij dit soort cd's of moet je ook alles kopen??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef GLO het volgende:
Eerste twee nummers zijn niet echt tot me doorgedrongen. Derde nummer nu, dat klinkt wel bijzonder. Kan niet vergelijken met het debuut, want dat heb ik nooit gehoord. Wel Sioen een keer vluchtig live gezien, vond ik toen wel intrigerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |