Ik ben zeer benieuwd, hij is nog niet officieel uit hier, let me knowquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zet 'm net op - voor het eerst, dus kan er nog niks van zeggen
Gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zet 'm net op - voor het eerst, dus kan er nog niks van zeggen
Bij Plato is ie er al een paar weken, anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, hij is nog niet officieel uit hier, let me know![]()
Bukgeit![]()
GLO (of een andere alerte speler) kan jij 7 top40 hits noemen van Kane voor mij?
Eerste twee nummers zijn niet echt tot me doorgedrongen. Derde nummer nu, dat klinkt wel bijzonder. Kan niet vergelijken met het debuut, want dat heb ik nooit gehoord. Wel Sioen een keer vluchtig live gezien, vond ik toen wel intrigerend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, hij is nog niet officieel uit hier, let me know![]()
Ik ben verre van Kane-vast, dus dat gaat me niet lukken ben ik bang. Damn Those Eyes, Rain Down On Me en So Glad You Made It, verder kom ik nietquote:GLO (of een andere alerte speler) kan jij 7 top40 hits noemen van Kane voor mij?
GLO +1quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
Burma Shave - Hippies
Ik kom altijd bij de velvetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij Plato is ie er al een paar weken, anders.
Ik heb ook gewoon een nieuwe vraag staan, trouwens.
Ik had de vraag eigelijk al weggehaald maar dit kan niemand je meer ontnemen....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef belsen het volgende:
Zo niet:Damn those eyes Rain down on me So glad you made it Let it be With or without you Dreamer Where do I go now
Ik heb het eerste album en dat vind ik echt een leuk album. Krijg jij dit soort cd's of moet je ook alles kopen??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef GLO het volgende:
Eerste twee nummers zijn niet echt tot me doorgedrongen. Derde nummer nu, dat klinkt wel bijzonder. Kan niet vergelijken met het debuut, want dat heb ik nooit gehoord. Wel Sioen een keer vluchtig live gezien, vond ik toen wel intrigerend.
Waarom denk je dat ik 'm gekregen heb? Klopt wel, daar niet vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:04 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb het eerste album en dat vind ik echt een leuk album. Krijg jij dit soort cd's of moet je ook alles kopen??
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat je in de "muziekwereld" zit, en aangezien je de eerste niet kent en dan blind de tweede kopenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 'm gekregen heb? Klopt wel, daar niet van
Nou, de vraag was eigenlijk niet op zijn plaats, maar vooruit, een punt kan de schande verzachtenquote:
Die krant lees ik nooitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:13 schreef GLO het volgende:
Dan gooi ik er maar een vraag in: Welk breaking news had de Telegraaf woensdag over Billy Idol te melden?
Haha, very smart.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat je in de "muziekwereld" zit, en aangezien je de eerste niet kent en dan blind de tweede kopenEn daarnaast nog niet officieel uit in NL maakt jou gewoon een lucky man
Je kunt toch een gokje wagen? De Telegraaf over Billy Idol.... laat je fantasie werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Die krant lees ik nooitIk ben naar bed!
sleep well all![]()
Merkwaardig. Maar maakt jou ook tot een lucky manquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:21 schreef belsen het volgende:
Nee, geen contacten, maar al twee weken bij Plato, inderdaad.
Hey, ik zei Telegraaf.quote:Het feit dat Billy een nieuwe CD uitheeft.
Nee, daar is-ie inmiddels te oud voor. Ook dat is een hintquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:22 schreef belsen het volgende:
Of heeft-ie weer eens ge-OD'd.
Nou ja, dat maakt mijn vriendin een lucky woman.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Merkwaardig. Maar maakt jou ook tot een lucky man
Hij heeft zijn polsen opgelegd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, daar is-ie inmiddels te oud voor. Ook dat is een hint
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |