Ik voeg deze vraag toe aan mijn deense achilleshielquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Kijken hoe goed jullie de Grunneger scene kennen: die drummer (Michel) heeft er sinds kort een andere band bij. Welke?
Nee, ik meen het, volgens mij wel eens gezien...quote:
ik denk herkenbaar want ik heb ook dat gevoel van herkenningquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik meen het, volgens mij wel eens gezien...
Of gewoon herkenbaar.
Ik reken Grunnin' tot Scandinaviëquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Kijken hoe goed jullie de Grunneger scene kennen: die drummer (Michel) heeft er sinds kort een andere band bij. Welke?
Geografisch gezien klopt dat ook bijna.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik reken Grunnin' tot Scandinavië![]()
Die naam doet toch ergens wel een belletje rinkelen, goede recensies gehad?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
audiotransparent
Nog steeds een bekende hoes?
belsen +1
Ik zet 'm net op - voor het eerst, dus kan er nog niks van zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef bigshadow het volgende:
ps --> iemand nieuwe sioen al gehoord? Daar ben ik ook zeer benieuwd naar
Net op tijd terug om je een goede nacht te wensen buk. Een goede nachtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:42 schreef bukgeit het volgende:
Ik begin zelf ook wat glazig te worden.
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |