quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
BZN had ooit een hit die Summertime heette. De Steve Miller Band is verantwoordelijk voor de leader van het tv-programma Wintertijd, te weten Wintertime.
Da's dus tweemaal zomertijd, die zodadelijk ingaat, terwijl Steve Miller in de wintertijd blijft hangen en dus de vreemde eend is.
* GLO leutert er lekker op los omdat er toch niemand online is
Zo, ik ben klaar. En ik zie gelijk een keurige lijst. Ik dacht dat je weg was bukgeit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef bukgeit het volgende:
Madness - Baggy Trousers
Steeleye Span - All Around My Hat
Sultans Of Ping FC - Where's Me Jumper?
Malcolm McLaren - Someting's Jumping in My Shirt
Huub Hangop - Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant
Sufjan Stevens - The Dress Looks Nice On You
Rita Corita - Kant Aan M'n Broek
Henk Wijngaard - Een Sneeuwwitte Bruidsjurk
Wire - Mr. Suit
Weezer - The Sweater Song
De haakjes maken het helemaal tot een schoonheid van een songtitelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
en een speciale vermelding voor Cpex - Vinde Gij Mijn Gat (Niet Te Dik In Deze Rok?) met dank aan Ms. Bitters
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef GLO het volgende:
Ik kan niet op z'n naam komen. Maar hij moet het haast wel zijn. Moet nu ff weg.
Best een leuk nummer, hoor. Zo'n overstuurde rockplaat met een nog veel overstuurdere Belg, wat wil je nog meer? Behalve 3 rollen ducttape en een elastiekje, dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vrees, dat de schoonheid van het nummer zelf daar niet aan kan tippen..
Bukgeit +1quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef bukgeit het volgende:
Dat is het Tricatel-label van Bertrand Burgalat.
Yes it isquote:Op zondag 27 maart 2005 01:05 schreef bigshadow het volgende:
audioslave?
Jeppe, al gehoord toevallig?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:15 schreef bukgeit het volgende:
The Engineers
Ja. Geen fuck aan.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Jeppe, al gehoord toevallig?
Bukgeit +1
Staan wel een paar mooie nummers op, ik snap alleen niet echt waar de term nu-shoegazer vandaan komtquote:
Dat ontgaat mij ook, net als bij Ambulance LTD.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Staan wel een paar mooie nummers op, ik snap alleen niet echt waar de term nu-shoegazer vandaan komt![]()
Ja, dat album is dat ook zeker niet! Was zeker wel een tegenvaller voor jequote:Op zondag 27 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat ontgaat mij ook, net als bij Ambulance LTD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |