Ja, luister ik ook nooit naar...quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:46 schreef Neleos het volgende:
Als je een beetje moeilijk kijkt, kun je in dat logo de letters TVP zien.
Zou kunnenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En daarbij, Ranja is er toch even niet. Zullen we allemaal doen of we de vraag niet gezien hebben?
Gaan we gewoon lekker verder!
Volgens mij is Ranja d'r vandoor, maar google zegt: :"Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef bukgeit het volgende:
Dat is het Tricatel-label van Bertrand Burgalat.
Ik kan me van BZN noch Steve Miller iets zomerigs voor de geest halen eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:39 schreef bukgeit het volgende:
Jullie zijn beslist warm.
BZN had ooit een hit die Summertime heette. De Steve Miller Band is verantwoordelijk voor de leader van het tv-programma Wintertijd, te weten Wintertime.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik kan me van BZN noch Steve Miller iets zomerigs voor de geest halen eigenlijk...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:34 schreef GLO het volgende:
[..]
BZN had ooit een hit die Summertime heette. De Steve Miller Band is verantwoordelijk voor de leader van het tv-programma Wintertijd, te weten Wintertime.
Da's dus tweemaal zomertijd, die zodadelijk ingaat, terwijl Steve Miller in de wintertijd blijft hangen en dus de vreemde eend is.
* GLO leutert er lekker op los omdat er toch niemand online is
Zo, ik ben klaar. En ik zie gelijk een keurige lijst. Ik dacht dat je weg was bukgeit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef bukgeit het volgende:
Madness - Baggy Trousers
Steeleye Span - All Around My Hat
Sultans Of Ping FC - Where's Me Jumper?
Malcolm McLaren - Someting's Jumping in My Shirt
Huub Hangop - Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant
Sufjan Stevens - The Dress Looks Nice On You
Rita Corita - Kant Aan M'n Broek
Henk Wijngaard - Een Sneeuwwitte Bruidsjurk
Wire - Mr. Suit
Weezer - The Sweater Song
| Forum Opties | |
|---|---|