abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25754128
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Als je dat stoort dan zou je er ook naar kunnen vragen. Ik vind soms mij eigen mening niet zo belangwekkend, en in veel gevallen is die ook niet relevant, bijvoorbeeld in de discussie rondom revisionisme, peodsexualiteit, integratiebeleid of euthanasie, ik kijk graag ook naar hoe de discussie gevoerd wordt en welke argumenten onderbelicht blijven, zonder daar nu gelijk mijn eigen gelijk in te willen halen. Als ik gelijk wil hebben maak ik wel wat rekensommetjes...
Advocaat van de duivel is als een voetbalsupporter, aan de kant lopen te roepen dat er gescoord moet worden, of dat iemands vrouw een hoer is of zo, meestal niet zo productief. Ik probeer me graag in te leven in de argumenten en stellingen van anderen, en ook in de achtergronden van die positie-keuze: waarom wordt iemand nou neo-nazi, of potenrammer, wat is de voedingsbodem voor het extreme vervolgingsbeleid rondom pedosexualiteit. Als dat aanleiding is tot kritische vragen dan stel ik ze graag, ook als dat niet direct in lijn ligt met mijn eigen mening. Ik geloof dat er op Fok! meer kritische geesten rondwaren, die op diezelfde manier tegen stellingen, meningen en feiten aankijken.
ongetwijfeld. ik vind het zelf "belangrijk" in een discussie om mensen met een al te uitgesproken mening te temperen.
quote:
Maar ik kan ook een botte lul zijn die er niks van snapt. Meningen over jezelf zijn altijd gekleuird door meningen over jezelf.
of je een botte lul bent weet ik niet, ik had/heb alleen wat "moeite" met je manier van deelname in discussies

we moeten het ook niet te zwaar laten wegen natuurlijk, want als ik ergens tegen een muur aanloop discussieer ik lekker verder met andere fokkers en kom ik je vanzelf weer tegen in een ander topic !
pi_25754209
Vaag, ik was net ineens uitgelogd...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:14:56 #153
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754218
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:

of je een botte lul bent weet ik niet, ik had/heb alleen wat "moeite" met je manier van deelname in discussies
Hij heeft mij vannacht wel waanzinnig van nieuwsgierigheid achtergelaten.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:15:19 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754224
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb ik de afgelopen week ook 2 keer gehad.. Heel vreemd inderdaad.
pi_25754225
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
er werd net wel onder jouw naam gepost in SEX
pi_25754235
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:15 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd net wel onder jouw naam gepost in SEX
Excuse me?
pi_25754259
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Excuse me?
ik heb m'n PI ge-edit met een
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:17:03 #158
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754260
In SES, schaap.
pi_25754285
Ja, dat had ik zelf gedaan die post in SES.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:20:07 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754327
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe durf je.
pi_25754331
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:

ik vroeg je al eerder dat dan expliciet aan te geven. Met inuendo schieten we hier weinig op. Ik ben graag bereid mijn manier van deelname aan te passen, als dat maar binnen mijn eigen normen acceptabel blijft. Maar dan moet je wel aangeven wat je dwars zit. Of ben je een meisje ?
Mu!
pi_25754340
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben je nou helemaal gek geworden ?
Mu!
pi_25754359
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:20 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ik vroeg je al eerder dat dan expliciet aan te geven. Met inuendo schieten we hier weinig op. Ik ben graag bereid mijn manier van deelname aan te passen, als dat maar binnen mijn eigen normen acceptabel blijft.
ik zal het voortaan aangeven. zoals nu ook in het topic waarin je een bepaalde bewering aan mij toeschrijft. misschien kun je die nog even quoten.
quote:
Maar dan moet je wel aangeven wat je dwars zit. Of ben je een meisje ?
ervan uitgaande dat dit komisch generaliserend bedoeld is wil ik je generalisatie uitbreiden met mijn verklaring dat ik er niet minder van slaap
pi_25754452
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:20 schreef Alicey het volgende:
Hoe durf je.
Sorry! Het spijt me! Vergeef me!
pi_25754489
nee, en dat heb ik daar ook al uitgelegd. Ik heb nu het gevoel dat je argumenten aan het bijslepen bent om een ongefundeerde stelling kracht bij te zetten. Als je moeite hebt met mijn manier van deelname in discussies dan zou je toch gemakkelijk een aantal posts aan moeten kunnen wijzen waarbij jij dan aan kunt geven wat daar wat jou betreft aan schort. Of je zou nu kunnen stellen dat het allemaal misschien wel meevalt, het is ook zaterdagochtend enzo...
Mu!
pi_25754519
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:27 schreef SingleCoil het volgende:
Of je zou nu kunnen stellen dat het allemaal misschien wel meevalt, het is ook zaterdagochtend enzo...
ik zeg nergens dat het wereldschokkend is. ik geef alleen aan dat ik niet echt hoogte van je krijg. je moet er niet zo'n probleem van maken. of ben je een meisje ?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:30:12 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754544
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sorry! Het spijt me! Vergeef me!

Huilende mensen kan ik niet tegen.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:31:04 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754560
We hebben een R
pi_25754574
We hebben een E
pi_25754594
RE

pi_25754597
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:29 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat het wereldschokkend is. ik geef alleen aan dat ik niet echt hoogte van je krijg. je moet er niet zo'n probleem van maken. of ben je een meisje ?
ik slaap er niet minder om...

was ik maar een meisje !
Mu!
pi_25754619
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
RE

Verpest het nou niet.
pi_25754620
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:32 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ik slaap er niet minder om...
mooi zo !
pi_25754634
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verpest het nou niet.
sorry
pi_25754671
word ik net gebeld of ik mee wil doen aan een onderzoek over internet gebruik en dat gaat dan ongeveer 25 minuten duren...ja doeg !
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:37:22 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754690
Heb je niet gevraagd of ze dat niet gewoon via internet konden doen?
pi_25754695
geen tijd ivm internetgebruik!
Mu!
pi_25754726
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:37 schreef Alicey het volgende:
Heb je niet gevraagd of ze dat niet gewoon via internet konden doen?
ik had geen zin om nog langer aan de lijn te hangen...en...het ging ook over telefonie !
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:46:46 #179
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754857
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik had geen zin om nog langer aan de lijn te hangen...en...het ging ook over telefonie !
En of je via hen wil bellen natuurlijk

Waarbij een van de moeilijkste Nederlandse woorden om te begrijpen het woordje "nee" blijkt.
pi_25754878
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

En of je via hen wil bellen natuurlijk

Waarbij een van de moeilijkste Nederlandse woorden om te begrijpen het woordje "nee" blijkt.
dan zou het NIPO een eigen telefonie-bedrijfje moeten beginnen en toen ik nee zei wenste hij me nog een prettige paas.

dus wat dat betreft geen klachten.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:49:18 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754900
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan zou het NIPO een eigen telefonie-bedrijfje moeten beginnen en toen ik nee zei wenste hij me nog een prettige paas.

dus wat dat betreft geen klachten.
En ze hebben ook niet 3 keer teruggebeld?
pi_25754917
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

En ze hebben ook niet 3 keer teruggebeld?
dit was de eerste keer zover ik weet en ik heb m'n voicemail niet ingeschakeld op m'n huistelefoon.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:53:27 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25754996
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dit was de eerste keer zover ik weet en ik heb m'n voicemail niet ingeschakeld op m'n huistelefoon.
Dan zal ik wel steeds de verkeerden treffen.
pi_25755114
Mensen klagen en overdrijven graag. De meeste callcentra hanteren prima scipts, waarin Nee ook direct Nee is, en met een 'prettig pasen' oid wordt beantwoord.
Mu!
pi_25755166
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef SingleCoil het volgende:
Mensen klagen en overdrijven graag. De meeste callcentra hanteren prima scipts, waarin Nee ook direct Nee is, en met een 'prettig pasen' oid wordt beantwoord.
nou, ik heb een keer iemand aan de lijn gehad die mij een hypotheek wilde aansmeren en die had weinig kaas gegeten van de woorden "geen interesse" en "nee"

en dan belt zo iemand ook nog om 10 uur 's ochtends op een zaterdag na een avondje stappen
pi_25755171
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb ik de afgelopen week ook 2 keer gehad.. Heel vreemd inderdaad.
Mja, ik had dus eergister dat ik net mn profiel had gewijzigd, mn meeladres alvast in het Fok-adres had veranderd, en na het aanpassen was ik opeens uitgelogd, en was mn password niet meer geldig. En tja, mn ingevulde meeladres was ook nog niet geldig. En dan heb je Yvonne, die je uit de brand helpt
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:06:41 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25755329
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Mja, ik had dus eergister dat ik net mn profiel had gewijzigd, mn meeladres alvast in het Fok-adres had veranderd, en na het aanpassen was ik opeens uitgelogd, en was mn password niet meer geldig. En tja, mn ingevulde meeladres was ook nog niet geldig. En dan heb je Yvonne, die je uit de brand helpt
Als je je mailadres verandert wordt inderdaad je password gereset.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:07:53 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25755361
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef SingleCoil het volgende:
Bij de meeste scripts die ik heb meegemaakt wordt nee geinterpreteerd als een ja waar je wat meer moeite voor moet doen.

Wilt u ...?
- Nee, geen interesse
Maar het is mogelijk om ...
- Ik meende aan te geven geen interesse te hebben
Nouja, wanneer u op dit aanbod ingaat kunt u ...
- Nee.
Oh, prettige dag nog!

pi_25755429
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij de meeste scripts die ik heb meegemaakt wordt nee geinterpreteerd als een ja waar je wat meer moeite voor moet doen.

Wilt u ...?
- Nee, geen interesse
Maar het is mogelijk om ...
- Ik meende aan te geven geen interesse te hebben
Nouja, wanneer u op dit aanbod ingaat kunt u ...
- Nee.
Oh, prettige dag nog!

zeer herkenbaar aangaande het door mij gevoerde hypotheek gesprek.

"weet u zeker dat u niet teveel betaalt ?" "nee, dat weet ik niet zeker""
"maar wilt u dat dan niet weten ?" "nee, anders had ik wel contact opgenomen"
"maar u kunt mogelijk heel veel besparen" "dat zou heel goed mogelijk zijn"

pi_25755550
Het is ook afhankelijk van hoe je een antwoord geeft. Als ik vraag: "kent u de 7 voordelen van sexuele gemeenschap met SingleCoil?" en je zegt dan "nee" dan interpreteer ik dat als een koopsignaal. Als je zegt "rot op viespeuk" dan zeg ik "Prettige Pasen"...
Mu!
pi_25755570
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:15 schreef SingleCoil het volgende:
Het is ook afhankelijk van hoe je een antwoord geeft. Als ik vraag: "kent u de 7 voordelen van sexuele gemeenschap met SingleCoil?" en je zegt dan "nee" dan interpreteer ik dat als een koopsignaal. Als je zegt "rot op viespeuk" dan zeg ik "Prettige Pasen"...
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 13:36:07 #192
5428 crew  miss_sly
pi_25755982
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dank je.
[..]

Hmmm.. Ik accepteer niet altijd alles even makkelijk, er zijn toch wel uitzonderingen. Dat betekent niet dat ik niet met iemand zou kunnen samenleven. Als iets voor mij echt onnavolgbaar is kan ik het meestal wel loskoppelen van de rest van de persoon.
Eigenlijk gaat het nu over accepteren, toch?
Ik kan van veel mensen veel accepteren. Ik begrijp het lang niet altijd, maar dat vind ik niet belangrijk. Als de ander dat wel belangrijk vindt, moet hij/zij dat maar melden.
Alleen als het om bepaalde zaken gaat, kan ik dat niet accepteren en zeker niet als het om degene dichtbij mij gaat. Dat is ook niet los te koppelen, dan is er niets meer mee te beginnen, dan is het over.

Doorgaans beschouw ik mijzelf niet (meer) als star, maar in sommige zaken is er geen tussenweg voor me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25756011
Doe eens een voorbeeld ?
Mu!
pi_25756046
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je je mailadres verandert wordt inderdaad je password gereset.
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 13:41:43 #195
5428 crew  miss_sly
pi_25756087
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:37 schreef SingleCoil het volgende:
Doe eens een voorbeeld ?
Mijn opa leefde tot ik bijna 4 was ofzo. Ik kan me de man niet meer echt heel erg goed herinneren, ik weet alleen dat hij gek op me was, en ik op hem. Ik heb ook jaren nog het popje dat ik als laatste geschenkje voor mijn verjaardag heb gehad bij me in bed gehad. Het enige fotootje dat ik van hem had, stond in een lijstje op mijn nachtkastje.
Tot ik hoorde dat hij het stiefzusje van mijn moeder (op dat moment dus zijn stiefodchter) had misbruikt.
Ik heb de pop en de foto weggedaan en voor mij heeft hij volledig afgedaan. In dit verhaal beginnen met de naam ' opa' is eigenlijk al niet meer goed, want hij is mijn opa niet meer.
pi_25756243
Je kunt je dan ook afvragen of degene die jou dat verhaal over zijn stiefdochter vertelde je daar een plezier mee heeft gedaan...maar ik snap je punt. Hoewel ik daar wellicht toleranter in ben, maar dat komt misschien omdat ik mij als man de omstandigheden rondom vermeend sexueel misbruik wat beter voor kan stellen.
Maar zo hebben we natuurlijk allemaal wel zaken waarvan je zegt: tot hier en niet verder!
Mu!
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 13:50:32 #197
5428 crew  miss_sly
pi_25756280
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:48 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt je dan ook afvragen of degene die jou dat verhaal over zijn stiefdochter vertelde je daar een plezier mee heeft gedaan...maar ik snap je punt. Hoewel ik daar wellicht toleranter in ben, maar dat komt misschien omdat ik mij als man de omstandigheden rondom vermeend sexueel misbruik wat beter voor kan stellen.
Maar zo hebben we natuurlijk allemaal wel zaken waarvan je zegt: tot hier en niet verder!
Nee, diegene heeft me geen plezier gedaan. Integendeel, als je bedenkt dat ik als kind van 0-4 veel in hte gezelschap van die man ben geweest.

Leg eens uit, wat bedoel je met de vetgedrukte woorden.
pi_25756511
De krachten die losgemaakt worden als gevolg van sexuele opwinding zijn voor mannen nu kennelijk eenmaal lastiger te beheersen dan voor vrouwen, je hoort niet vaak over sexuele excessen waarbij vrouwen de daders zijn. En zo kan het dan gebeuren dat die krachten mannen drijven tot daden die ze wellicht zelf, buiten die periode van opwinding, ook niet aceptabel vinden. Dat kan ik wel begrijpen.
In datzelfde licht beoordeel ik ook de publieke verontwaardiging bij het vaststellen en veroordelen van deze schanddaden, die vaak ook weinig genuanceerd is, wordt dat dan weer aangedreven door een tegengestelde emotie ? Zou je je opa bijvoorbeeld ook zo veroordeeld hebben als je later te weten was gekomen dat hij in de tweede wereldoorlog fout geweest was ?
Mu!
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 14:06:37 #199
5428 crew  miss_sly
pi_25756594
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
De krachten die losgemaakt worden als gevolg van sexuele opwinding zijn voor mannen nu kennelijk eenmaal lastiger te beheersen dan voor vrouwen, je hoort niet vaak over sexuele excessen waarbij vrouwen de daders zijn. En zo kan het dan gebeuren dat die krachten mannen drijven tot daden die ze wellicht zelf, buiten die periode van opwinding, ook niet aceptabel vinden. Dat kan ik wel begrijpen.
In datzelfde licht beoordeel ik ook de publieke verontwaardiging bij het vaststellen en veroordelen van deze schanddaden, die vaak ook weinig genuanceerd is, wordt dat dan weer aangedreven door een tegengestelde emotie ? Zou je je opa bijvoorbeeld ook zo veroordeeld hebben als je later te weten was gekomen dat hij in de tweede wereldoorlog fout geweest was ?
Daar hoef ik neit heel lang over na te denken: nee. Ik zou hem heel veel vergeven hebben, maar sexueel misbruik van een klein kind dat aan zijn zorg was toevertrouwd hoort daar niet bij.

Ik heb ook moeite met je beschrijving erboven. Voor mijn gevoel horen 'sexuele opwinding' en (je eigen) ' kinderen' niet bij elkaar. In ieder geval niet op die manier dat je er meer mee doet dan erover fantaseren.
pi_25756695
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:

Leg eens uit, wat bedoel je met de vetgedrukte woorden.
vooralsnog kan ik me daar als man ook weinig bij voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')