De tering naar de nering zetten dan maar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef Billekoek het volgende:
Dit topic zuigt als de pering
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er staat een 'w' teveel in je post.
Hebben ze ook gelijk het hoofdletter- en interpunctiegebruik maar afgeschaft?quote:
jah. knap dat je er achter komt met die hamsterwangen van jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hebben ze ook gelijk het hoofdletter- en interpunctiegebruik maar afgeschaft?
Ja, ik bewaar mijn zaadjes en noten altijd in mijn wangzakken voor in tijden van nood.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef JMB het volgende:
[..]
jah. knap dat je er achter komt met die hamsterwangen van je![]()
Houd nu eens op met appels en peren vergelijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik bewaar mijn zaadjes en noten altijd in mijn wangzakken voor in tijden van nood.![]()
cool Biancavia is niet van haar stuk te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik bewaar mijn zaadjes en noten altijd in mijn wangzakken voor in tijden van nood.![]()
* reageert.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef JMB het volgende:
[..]
cool Biancavia is niet van haar stuk te krijgen![]()
Nee, in wezep niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:49 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
regent het in wezep dan?
hier is het droog
Peer!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:14 schreef Nagz het volgende:
Appel!
sow mijn banaan is langerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:41 schreef LangeJan het volgende:
Mijn appel is ronder dan een peer.
wou je zeggen dat jouw pik helemaal kaarsrecht isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:11 schreef Rowdie het volgende:
en krommer!
je heumovriend? hoef je trouwens niet voor te schamenquote:
nee, dat is peer!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:44 schreef JMB het volgende:
[..]
je heumovriend? hoef je trouwens niet voor te schamen
Zulke topics? Jahquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:13 schreef mcintosh het volgende:
Wat een leuke topic ...
heb je er nog meer?
beter een gat in je peer, dan een peer in je gatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef JMB het volgende:
[..]
Peer!
Ik bedoel wtf dude. Gewoon in het wilde weg: 'Appel!' roepen. Doe wat nuttigs met je leven ipv van die appel in je reet te stoppen![]()
Iddquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:55 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
Dat is de gast die altijd de connection reset.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
beter een gat in je peer, dan een peer in je gat
Max? Ja hoi, zeg even tussendoor, zeg je dat soort dingen ook op tv? Nee he? Nee dat dacht ik al. wel aangezien jij een voorbeeld-boegvoorbeeld bent voor het 'publiek' ljikt het mij verstandig als jouw PR man om je excuses aan te bieden. Wat zeg je? Dat is goed? Prima, doe dat dan ook maar evenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |