zij werden binnen no-time vriendinnen hoor, hebben jankend en al afscheid staan nemen!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
Kim was inderdaad leuk. Wel raar dat Charlie en Kim elkaar niet lagen..![]()
Suzan Jacobs, die een vaste rol heeft gekregen. [Betje Koolhaas]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef babette21 het volgende:
op dit moment is alleen Isabella top.... oh en Marnix want die is sexxxxxxyyyyyy
oh en Charlie vond ik altijd tof, tot de re-cast.... maar heeel langzaam begin ik Charlie2 ook wel oke te vinden
Ludo en Janine zijn in principe oké, maar totaal uitgemolken
Barbara en Valerie waren oké, maar ik word er inmiddels zooooooo moe van
Jef, Robert, Laura en Harmsen mogen met pensioen
Yasmin was ooit leuk, maar is totaal verpest door Stefano, die nooit leuk is geweest
Sjors is duf, Ray valt in herhaling [zo saai] en Dennis vind ik van begin af aan al 'n kwal
Nick is wisselend, maar niet overtuigend genoeg. Morris is walgelijk...
Bing en z'n mams ken ik niet zo goed, daarvoor zie ik 't tegenwoordig te weinig
nog iemand vergeten?!??!?
Ja, dat ken ik zeker. Maar jij blijkbaar niet, want dat waren Hedwig en Charlie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij werden binnen no-time vriendinnen hoor, hebben jankend en al afscheid staan nemen!!
tsss ken je klassiekers Orgi....
alweer een nieuw plaatje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij werden binnen no-time vriendinnen hoor, hebben jankend en al afscheid staan nemen!!
tsss ken je klassiekers Orgi....
Hedwig was een leuk meisje!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik zeker. Maar jij blijkbaar niet, want dat waren Hedwig en Charlie.![]()
![]()
Ken je klassiers meid![]()
zij is oke... met dank aan Betjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:
Suzan Jacobs, die een vaste rol heeft gekregen. [Betje Koolhaas]![]()
oh, dan heb ik die ff gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
m'n avatar?!? dit is m'n allereerste....![]()
Vraag maar raak!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
@t Iwan: We zitten met vragen over Kim en Che in GTST, mischien weet jij er antwoord op?![]()
Toen Scala kwam was de goede oude tijd al voorbij hoor. En ik hou niet eens van knikkerenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
zeg, denk ff aan je toon!!! ik heb niet met je geknikkerd!!!![]()
maar het klopt, je hebt gelijk... ik was in de war met Kim/Charlie en 'n paar jaar later weer zo'n jankscene met Charlie/Hedwig... maar 't was idd Kim/Hedwig en Hedwig/Charlie
ik zie beide scenes nog zo voor me, de eerste in het halletje in huize J. Alberts en de tweede boven bij scala.... goeie ouwe tijd...
We hebben het samen al opgelost. Weet jij meer over de verhaallijn van Kim en Che? En Hedwig had daar toch ook een aandeel in? Ik herriner me een hotdog ofzo..quote:
Waarom is Betje zo geliefd bij iedereen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij is oke... met dank aan Betje
ik denk trouwens dat Suzan en Isabella uiteindelijk een setje gaan vormen en samen met Amy vertrekken
echt niet, de tijd met Kim, Julian, Jessica, Hedwig, Stef [enzo] was ook leuk!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Orginial het volgende:
Toen Scala kwam was de goede oude tijd al voorbij hoor. En ik hou niet eens van knikkeren
Naamgenootquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet, de tijd met Kim, Julian, Jessica, Hedwig, Stef [enzo] was ook leuk!!
en Scala was er al toen Hedwig wegging want dat was vlak na haar relatie met Rik
m'n all-time-favorite is en blijft echterLinda Dekker
Goudkust - Yvette van Cloppenburgquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom is Betje zo geliefd bij iedereen?
Ik ken haar alleen van die irrirante Specsavers-reclame.
Maar het personage is oké.
Hedwig kwam toen nog een keer terug hoor. Waarvoor was dat ookalweer? Iets met Govert..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet, de tijd met Kim, Julian, Jessica, Hedwig, Stef [enzo] was ook leuk!!
en Scala was er al toen Hedwig wegging want dat was vlak na haar relatie met Rik
m'n all-time-favorite is en blijft echterLinda Dekker
jaaaaaa nu je het zegt, dat was wel lachuh!!! Hedwig was erg grappig beetje jammer dat Georgina zelf zo'n dom figuur is....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Frey het volgende:
Was wel lachen. Kim werd vegetarisch en wilde graag dat Hedwig dat ook werd. Toen moesten ze nog bij Harmsen zeewier eten![]()
Later betrapte Kim Hedwig met een hotdog, ze hield het niet vol
Toen ie in elkaar was geslagen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hedwig kwam toen nog een keer terug hoor. Waarvoor was dat ookalweer? Iets met Govert..
Inderdaad. Ze laten Verbaan altijd van die klunsjes spelen. In Joyride deed ze dat niet, en die flopte. Ik snap ook niet dat het zooo moeilijk is om boeiende verhaallijnen te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaa nu je het zegt, dat was wel lachuh!!! Hedwig was erg grappig beetje jammer dat Georgina zelf zo'n dom figuur is....
Mij lijkt Georgina hartstikke aardig!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaa nu je het zegt, dat was wel lachuh!!! Hedwig was erg grappig beetje jammer dat Georgina zelf zo'n dom figuur is....
Omdat hij in elkaar was geslagenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, hij lag in het ziekenhuis. Maar waarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |