Mjah ik heb dus een fijne msn hier met allemaal neato features. Een van die features is een melding die je krijgt als mensen je uit hun lijstje gooien. Een andere melding is wanneer mensen aan de andere kant het chatvenster dichtklikken.
Dan denk je: Ja leuk en nu?
Maar ja, dan spreek je iemand aan, gebeurt er ff niets en vervolgens krijg je een melding dat ze het gesprek hebben verlaten. Oftewel: ze lezen je berichtje en klikken het weg. Kennelijk niet belangrijk genoeg. Zij weten denk niet dat jij dat ziet dat ze wel achter hun computer zitten en je gewoon negeren.
Op andere momenten ben je met iemand in gesprek: 5 minuten later: die persoon has removed you from their contactlist. Ok, als het nou nog iemand is die je 1x in het half jaar spreekt, maar soms zijn het lui waarmee je 10 minuten daarvoor nog fijn zat te babbelen...
en dan denk je natuurlijk: waarom zet je het niet uit dan? Mjah, omdat ik net als iedereen toch wel dat soort dingen wil wetenb. Wie heeft mij uit zijn/lijst verwijderd, wie klikt me gesprekken weg. Ik bedoel: het is toch fijn om te weten dat je ex netjes je berichten dichtklikt ipv te antwoorden en dat ze er wel is (want anders krijg je weer dat: ik zat tv te kijken)...
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_