Het Cranach-kinnetje ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef Gellius het volgende:
Kijk eens om je heen Gajus. Ik zie het Cranach-kinnetje vaker dan je denkt. En in het wild.
Daar ben ik inmiddels ook achter gekomen. Categorie exaggerated / overwhelming nude wellicht?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Géén Zorn, dus.
Waar blijft dat topic van je, Z?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:54 schreef Z het volgende:
Deja-vu
[afbeelding]
Of is dat een beetje te ver gezocht ...
Wel in mijn dromen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:17 schreef Gellius het volgende:
Zo overdrèven, al dat naakt. Echte mensen baden toch niet zo?
De schilder wordt gerekend tot een der grootsten van de Italiaanse renaissance. Zijn werken waren zo inspirerend dat enige eeuwen later een schildersgroep zich naar hem vernoemd heeft.quote:
Nooit van gehoord, tenzij het verbasterd is tot de Hell Angels.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:28 schreef Z het volgende:
De Michelangelo's?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:34 schreef Z het volgende:
Of toch de Raphael's?
Troel, dit is niet het GAD- maar het TTK-forum.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:51 schreef Troel het volgende:
Teenage Mutant Hero Turtles!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
Troel, dit is niet het GAD- maar het TTK-forum.![]()
Precies!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
Troel, dit is niet het GAD- maar het TTK-forum.![]()
Nou, doei dan maarquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Precies!
* Automatic_Rock kijkt Troel ook streng aan![]()
Uhmm, ja hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:02 schreef Troel het volgende:
Zo, even wat anders hoor.
Dit is ook kunst vind ik:
http://www.troel.nl/hoedjevan.wmv
Troel, leuke poging maar twijfelachtig resultaat, IMHO .quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:02 schreef Troel het volgende:
... Dit is ook kunst vind ik ...
Do2, met jouw veelzijdigheid word jij geacht dit "gedrocht" binnen 5 minuten te determineren.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat gedrocht staat trouwens wel behoorlijk in de weg, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |