Herkenbaar. Toen ik iets ouder was een vingerhoedje bloedwijn en 'Om de Schatten van Il Tigretto' en natuurlijk 'Snoezepoes' van het plankje van mijn vader zaliger. Maar hij wou nooit het laatste hoofdstuk voorlezen vóór ik naam en titel van het plaatje geraden had.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als kleine Ollietje zat ik natuurlijk altijd alleen maar met een bleek neusje in plaatjesboeken te kijken, Gellius, terwijl de wre-de jon-gens zich buiten ruw vermaeckten met een balspel.
En dan kreeg ik nog wel eens een glaasje anijs van mijn mamaatje!
Tikkeltje overdrevenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
... Geef hem Google en hij vind je pincode nog als het moet
Maar nog niet geslapen..quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR heeft gesproken.
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef Gellius het volgende:
Maar nu even terug naar de dingen die er daadwerkelijk toe doen: is al iemand naar dat Schiele-ding geweest?
Trusten!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar nog niet geslapen..
Ga ik nu maar eens doen
Ligt voor de hand, toch is het fout !!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:42 schreef Gellius het volgende:
Da's een Holbein. Kan niet missen.
Maarten Luther klopt weer wel !!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:49 schreef Gellius het volgende:
En ik ben geneigd te denken dat het Maarten Luther is. Ik kan de twee alleen niet matchen.
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ligt voor de hand, toch is het fout !!!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lucas Cranach
Holbein en Cranach zijn landgenoten en tijdgenoten (geboren in 1465 resp. 1472). Sommige schilderijen lijken op elkaar, toch hebben beiden hun eigen stijl. Ik kan mij niet voorstellen dat een van beiden de ander heeft willen imiteren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar wie imiteert nu wie, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |