Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhodenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel mee MSNen enzo? Heb je FOK! niet voor nodig hoor.

Ach je denkt daadwerkelijk dat ze iets met je mailtje gaan doen? Na al die leugens?quote:

Hoiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.
En zou je daar vanaf willen? Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Xennia doet echter alleen gesprekstherapie, dus haal je niks in je hoofd, poepertje.

Dit is keiharde bewijs. musquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach je denkt daadwerkelijk dat ze iets met je mailtje gaan doen? Na al die leugens?.

Braaf zo. En nu lekker lasagna gaan eten, rukken en slapen.quote:

Zij zullen je vast met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
Yup maar had spijt om de goede users te verlaten

Nee helaas, ze stelde een nekschot voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
 .
.

Auteurswet 1912 artikels 19 tot en met 25 ....en dan heb je ook nog een artikel waarin staat, dat juist foto's plaatsen om iemand te schaden strafbaar is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!

Dus daarmee geef je dus gewoon toe dat er nog vele topics gaan komen.quote:

Waar? Bijhouden? Euh?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhoden

Om aan je 1330 posts per dag te komen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk met jullie?

Aandacht. Daar gaat het toch om met je dwangmatige gelieg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk met jullie?

Ik heb het allemaal maar getroffen hoor...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf zo. En nu lekker lasagna gaan eten, rukken en slapen.

Leugens!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.

And another one bites the dust.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:34 schreef AMD64 het volgende:
punt.

Deze bedoel je:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhoden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |