Mensen. Kappen nu!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.
En zou je daar vanaf willen? Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Xennia doet echter alleen gesprekstherapie, dus haal je niks in je hoofd, poepertje.

quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Havoc het volgende:
[afbeelding]
Fotograaf Kastanova was bij de ontmoeting tussen de 2 domste mensen op aarde

Ow no!quote:

quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Begint er op te lijken... Acht morgenlees ik de FA Strikes back topic wel.

Nee AMD eerst moet je van die leugens af. Tis net als afkicken van Drugs. Het lijkt dan of de hele wereld tegen je is, maar dat is niet zoquote:

Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee AMD eerst moet je van die leugens af. Tis net als afkicken van Drugs. Het lijkt dan of de hele wereld tegen je is, maar dat is niet zo.

Anders ga je ook mailen ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Allemaal normaal doen graag

Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!quote:

Begin maar gewoon met opbiechten wat je hier op Fok! allemaal gelogen hebt, misschien dat ik dan je foto's weghaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.

Yup maar had spijt om de goede users te verlatenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!

belofte maakt schuldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!

*aandacht geeft*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDITH HEET ZE! EN IK WORD HIER HELEMAAL PSYCHO DOOR AL DIE TOEVALLIGE BULLCRAP!

Dat was je toch al ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDITH HEET ZE! EN IK WORD HIER HELEMAAL PSYCHO DOOR AL DIE TOEVALLIGE BULLCRAP!

de goede users hadden geen spijt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup maar had spijt om de goede users te verlaten

Dan wacht ik op de volgende topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Begin maar gewoon met opbiechten wat je hier op Fok! allemaal gelogen hebt, misschien dat ik dan je foto's weghaal.

Daar kan je toch wel mee MSNen enzo? Heb je FOK! niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup maar had spijt om de goede users te verlaten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |