12345?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:29 schreef Gstyles het volgende:
Mijn telefoon vraagt om een (standaard ) wachtwoord als ik de tijdstellers op nul wil zetten, kent iemand deze????
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten hequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben op dit moment érg tevreden over Vodafone (zit zelfs nog in de oude abonnementsvorm: 180min), maar als ik mijn contract verleng kom ik er als huidige klant maar érg bekaaid vanaf. Noemenswaardige kortingen op toestellen kun je wel vergeten. Nieuwe klanten worden "uiteraard" wel goed verwend...
Uiteraard, eind deze maand 'gaan de 3 maanden in'...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef mikezwet het volgende:
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten he
bereik is erg goed van kpn, ik woon op een grens-streek, de meeste telefoons springen over (en ktijgen tientallen welkoms sms-jes) maar kpn heeft zelf prima bereik op bepaalde punten bij mij thuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:03 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard, eind deze maand 'gaan de 3 maanden in'...
Jammer dat Hi op zulke 'tegoed berichten' moet bezuinigen, want verder lijkt het me allemaal (minstens) even goed als Vodafone qua bereik en kwaliteit.
Klopt, ik heb nog 68 euro overquote:Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef JAMsper het volgende:
Op je rekening kan je zien hoeveel minuten je over hebt gehouden, dat nog net wel.... je moet er toch op letten dus dan heb je er wel iets aan.
Tot 10 april was er een pilot (test periode) waarbij bestaande klanten variabele korting kregen. Klanten met hoge facturen kregen aanzienlijk grotere korting dan zelfs nieuwe klanten. Maar de standaard klant die nooit over zijn bundel heen belt en nooit flinke rekeningen krijgt kreeg minder korting dan een nieuwe klant. Voor sommigen "helaas" en voor anderen "gelukkig" is dat nu over en korting die een nieuwe klant krijgt is weer gelijk aan korting voor alle bestaande klanten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben op dit moment érg tevreden over Vodafone (zit zelfs nog in de oude abonnementsvorm: 180min), maar als ik mijn contract verleng kom ik er als huidige klant maar érg bekaaid vanaf. Noemenswaardige kortingen op toestellen kun je wel vergeten. Nieuwe klanten worden "uiteraard" wel goed verwend...
Volgens mij krijgen nieuwe klanten nog steeds meer korting dan bestaande klanten.quote:Op donderdag 14 april 2005 05:30 schreef spooky1234 het volgende:
Dus hoezo word je genaaid als bestaande klant??![]()
Dan mag je voor de grap eens kijken hoeveel korting een nieuwe klant krijgt ten opzichte van een huidige klant. Een nieuwe klant krijgt bij een tweejarig 150 abonnement een Nokia 6170 gratis (op sommige websites zelfs een klein bedrag aan cashback), terwijl een bestaande klant toch aardig diep in de buidel mag tasten voor dezelfde combinatie. (Vodafone heeft dit toestel zelf nog niet in het assortiment overigens)quote:Op donderdag 14 april 2005 05:30 schreef spooky1234 het volgende:
korting die een nieuwe klant krijgt is weer gelijk aan korting voor alle bestaande klanten.
Trouwens als jij 180 minuten hebt betaal je 29,50 euro per maand. Je hoeft niet te wachten tot je abo daadwerkelijk over is, 3 maanden voor het einde mag je gratis overstappen naar 200 minuten voor 26,50 en je krijgt bij een 2 jarige verlenging veel toestellen voor 0 euro. Meer minuten voor minder geld. En als je umts toestel neemt krijg je 6 maanden 150 extra minuten en 3 maanden gratis. Dus hoezo word je genaaid als bestaande klant??
Als je die vergeet is het nog geen ramp want je kan hem daarna gewoon elke dag opzeggen, waarna hij na 3 maanden gewoon wordt afgeslotenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten he
kan wel, alleen niet met de standaard instelling in je telefoon, zet voor je bericht *0# (sterretje nul hekje), en je krijgt je afleverrapport.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:12 schreef mcintosh het volgende:
Kan iemand mij hier ook vertellen waarom dat verrekte afleverraport niet werkt bij een Hi abbonement
3 grootste nadelen van Hi:quote:Op donderdag 14 april 2005 08:12 schreef mcintosh het volgende:
Kan iemand mij hier ook vertellen waarom dat verrekte afleverraport niet werkt bij een Hi abbonement
6170 is niet in het assortiment omdat het een te onboeiend toestel is. Het is een 120 gram wegend uitklap koelkast van nokia met een vga cam.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:14 schreef Tackleberry het volgende:
-knip-
Het afleverrapport gebruik ik nooit en het berekenen van de eerste minuut maakt me niet echt veel uit, ik bel niet vaak korter dan een minuut.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef spooky1234 het volgende:
3 grootste nadelen van Hi:
- geen afleverraport (je kan trouwens wel een melding krijgen door je sms te laten beginnen met een code maar niet gewoon via je toestel)
- je belminuten niet kunnen controleren
- 1e minuut wordt altijd berekend
Dan moeten ze me bij de Klantenservice niet vertellen dat ze hem op dit moment nog aan het testen zijn...quote:6170 is niet in het assortiment omdat het een te onboeiend toestel is. [bla bla]
Oke, daar heb ik nog niet kunnen kijken, dat ga ik binnenkort dan maar eens doen.quote:Wat betreft de korting moet je eens een keer in de winkel kijken ipv alleen op internet. Internet is niet altijd het goedkoopst.
Inderdaad, terug naar die geweldige-Hi-belminuten-controleerfunctie-die-ontbreekt...quote:p.s. Het gaat nu wel erg offtopic.. heeft weinig nog te maken met Hi belminuten
Ik werk zelf in zo'n winkel. De kortingen van Vodafone zijn dramatisch voor bestaande klanten en gewoon goed voor nieuwe klanten. Iedereen die voor advies komt stapt dan ook over op KPN. Die op dit moment voor veel mensen erg goedkoop is doordat SMSen in de bundel zit.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef spooky1234 het volgende:
..knip..
Situatie nu:
(alle personen hieronder hebben een 150 min abo voor 2 jaar of gaan die nemen)
- Kees is een nieuwe klant. Kees krijgt samsung d500 gratis.
- Piet, Jan, Joris en Joost krijgen ongeacht hoogte van hun rekening ook d500 gratis.
Sommige kunnen gewoon niet lezen.. ik zeg toch dat de kortingen nu voor bestaanden en nieuwe klant gelijk zijn. GELIJK. Kan je niet lezen man???quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef Menyo het volgende:
Ik werk zelf in zo'n winkel. De kortingen van Vodafone zijn dramatisch voor bestaande klanten en gewoon goed voor nieuwe klanten. Iedereen die voor advies komt stapt dan ook over op KPN. Die op dit moment voor veel mensen erg goedkoop is doordat SMSen in de bundel zit.
Even goed kijken hoor... Ja er staat IDD gelijk. Tjoh, het staat er echt. Ik werk IDD voor zo'n all seller. Die verkopen nog steeds een heleboel abbo' hoor. Waarom zijn de kortingen dan anders? Simpelweg omdat die all sellers ook minder premie krijgen bij een verlenging. De reden waarom Vodafone dit doet weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Sommige kunnen gewoon niet lezen.. ik zeg toch dat de kortingen nu voor bestaanden en nieuwe klant gelijk zijn. GELIJK. Kan je niet lezen man???
Laat me raden, je werkt voor een all-seller als phonehouse, t for telecom of belcompany. Die hebben andere kortingen. Als je vodafone hebt en je wil vodafone verlengen moet je ook naar een vodafone winkel gaan; daar krijg je hoogste korting voor verlengen. DUH.
En als ik jou was zou ik een keer een rekenmachine pakken. Als je 80% belt en 20 % smst ben je met KPN duurder uit. Alleen als je 80% smst en 20% belt kan het interessant zijn.
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:01 schreef raymondthagangsta het volgende:
bij mij is het standaard wachtwoord 00000000 voor de Samsung D500.
Ik ga het eens proberenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:50 schreef Sappa het volgende:
[..]
kan wel, alleen niet met de standaard instelling in je telefoon, zet voor je bericht *0# (sterretje nul hekje), en je krijgt je afleverrapport.
Oké dat werkt dus, maar kost dat verder geen belminuten ofzo?quote:
Je krijgt toch altijd de 1e 3 maanden elke maand 100 belminuten extra bij knp?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb sinds donderdag een hi 20 abbonement lopen, nog geen rekening ontvangen dus.
Als ik m`n tegoed controlleer door te sms`en krijg ik dit terug:
Meldig Hi euro 20: Uw
tegoed is ¤72,53 tot
factuur 05 juni.
Vind het zelf nogal vaag en denk dat het een foutje, maar als het echt klopt ben ik tevreden hoor![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef mikezwet het volgende:
Maar waarnaar sms je dan?
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
Je kunt nu via SMS je saldo opvragen bij Hi:
Stuur het woord saldo naar 1244 en je krijgt twee smsjes terug:
- één smsje met de melding van het resterend bundeltegoed (wat je dus kunt gebruiken voor bellen en sms-en)
- één smsje met het totale dataverbruik.
Oké het kan nu dus wel, goeie zaak.quote:
Oh, ik heb wel het idee dat het klopt: ik heb tot 29 mei nog e. 47 (exclusief BTW). Dus ik moet de komende week nog voor 12 euro verbellen (anders raak ik het toch kwijt). Misschien zijn het nog kinderziektes in het systeemquote:Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké het kan nu dus wel, goeie zaak.
Alleen vraag ik net mijn saldo op, en dat komt bij mij ook ietwat ongeloofwaardig over, dus volgens mij is het saldo niet echt up-to-date, maar goed het is een begin ...
heb je wel een HI abboquote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef ID-Tweak het volgende:
kan aan mij liggen, maar als ik een saldo sms naar 1244 dan krijg ik niks terug
Hoezo ben je het kwijt dan? Neem je toch gewoon mee naar de volgende maand?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:40 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel het idee dat het klopt: ik heb tot 29 mei nog e. 47 (exclusief BTW). Dus ik moet de komende week nog voor 12 euro verbellen (anders raak ik het toch kwijt). Misschien zijn het nog kinderziektes in het systeem
35 euro en een beetje is mijn bundel elke maand. Als ik bv 40 overhoud, gaat 35 over naar de volgende maand, daar komt dan 35 voor de nieuwe maand bij op en kom ik op een totaal tegoed van 70 euro. 5 euro raak ik dan 'kwijt', omdat de bundel maar 2 maanden geldig is.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoezo ben je het kwijt dan? Neem je toch gewoon mee naar de volgende maand?
Ik twijfel, daarom vroeg ik hetquote:
Kun je met een HI-abbo online je rek. bekijken? Hebbie linkje?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik kan wel (heel traag) de online rekening bekijken
reggen, inloggen, en dan helemaal onderaan. ook pas sinds vandaag geloof ikquote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kun je met een HI-abbo online je rek. bekijken? Hebbie linkje?
Tof mênquote:Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
reggen, inloggen, en dan helemaal onderaan. ook pas sinds vandaag geloof ik![]()
Jep, heb het gedaan, en dat lukte ...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef ID-Tweak het volgende:
maar als jullie dus n smsje met: saldo, erin sturen naar 1244, krijgen jullie dus je saldo terug?ik krijg keihard niets
ik ook niet, morgen nog even proberen dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef ID-Tweak het volgende:
kan aan mij liggen, maar als ik een saldo sms naar 1244 dan krijg ik niks terug
Maar ik kan er niet op klikken?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
reggen, inloggen, en dan helemaal onderaan. ook pas sinds vandaag geloof ik![]()
Ik net nog welquote:
Oeps, heb het ook 20x geprobeerd, maar heb ze nog niet terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef ID-Tweak het volgende:
ik kreeg net alle sms aanvragen tegenlijk binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |