12345?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:29 schreef Gstyles het volgende:
Mijn telefoon vraagt om een (standaard ) wachtwoord als ik de tijdstellers op nul wil zetten, kent iemand deze????
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten hequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben op dit moment érg tevreden over Vodafone (zit zelfs nog in de oude abonnementsvorm: 180min), maar als ik mijn contract verleng kom ik er als huidige klant maar érg bekaaid vanaf. Noemenswaardige kortingen op toestellen kun je wel vergeten. Nieuwe klanten worden "uiteraard" wel goed verwend...
Uiteraard, eind deze maand 'gaan de 3 maanden in'...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef mikezwet het volgende:
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten he
bereik is erg goed van kpn, ik woon op een grens-streek, de meeste telefoons springen over (en ktijgen tientallen welkoms sms-jes) maar kpn heeft zelf prima bereik op bepaalde punten bij mij thuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:03 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard, eind deze maand 'gaan de 3 maanden in'...
Jammer dat Hi op zulke 'tegoed berichten' moet bezuinigen, want verder lijkt het me allemaal (minstens) even goed als Vodafone qua bereik en kwaliteit.
Klopt, ik heb nog 68 euro overquote:Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef JAMsper het volgende:
Op je rekening kan je zien hoeveel minuten je over hebt gehouden, dat nog net wel.... je moet er toch op letten dus dan heb je er wel iets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |