abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25955716
Kuttopic.
  zondag 3 april 2005 @ 17:55:48 #252
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_25957640
Idd, kuttopic, dat met name vanwege de FF-Jehova's...
te herkennen aan gedachtengoed als:
- IE is de schuld van de spyware, gebruikers moeten altijd op ok kunnen klikken zonder dat er iets fout gaat.
- FF zal altijd spyware vrij blijven, ook als 90% van de bevolking het gebruikt
- Microsoft is een evil company
- FF is goed beter best, en het is niet mogelijk dat er ook maar 1 nadeeltje aan FF is
- Iedereen wil toch tabbed browsing?
- Het is de schuld van Microsoft dat IE zich nooit aan de standaarden gehouden heeft (en niet de W3C die veel te laat met z'n specs kwam waardoor IE al lang in productie was...)

Die mensen zijn slecht...
FF is een browser, net als alle anderen maar ik vind hem te langzaam (vooral met opstarten) en verder vind ik er weinig voordelen aan zitten....
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
pi_25957831
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef giMoz het volgende:
- Het is de schuld van Microsoft dat IE zich nooit aan de standaarden gehouden heeft (en niet de W3C die veel te laat met z'n specs kwam waardoor IE al lang in productie was...)
Ooit gehoord van updates? Of een nieuwe versie?
  zondag 3 april 2005 @ 19:17:06 #254
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_25959816
alleen beveiligingsupdates..
pi_25959839
Topic niet gelezen maar voor dat firefox probleem alleen ff -p achter je firefox.exe command line zetten en je kan je profiel weer kiezen icm bookmarks en shit
pi_25960058
quote:
- IE is de schuld van de spyware, gebruikers moeten altijd op ok kunnen klikken zonder dat er iets fout gaat.
- FF is goed beter best, en het is niet mogelijk dat er ook maar 1 nadeeltje aan FF is

FF is een browser, net als alle anderen maar ik vind hem te langzaam (vooral met opstarten) en verder vind ik er weinig voordelen aan zitten....
omg wat een stoere generaliserende capaciteiten heb jij zeg! ik word er bijna warm van zo stoer.

even een sidenote:
- er zijn tweaks om firefox sneller te laten opstarten.
- Niet iedereen vind tabbed browsing geweldig, daarom is het een optie in firefox.
- Het is idd de schuld van Microsoft dat de IE engine zich niet aan de standaarden houdt.
- Tuurlijk zijn er nadelen/bugs in FF, maar die worden snel gedicht, en zitten ook niet meteen geworteld aan de kern van je OS.

anders nog iets?
pi_25960173
quote:
Die is goed

Verder vind ik mensen die de hele tijd FF schreeuwen ook irritant, en ik ga het toch niet gebruiken. Waarom zou ik, met Opera kan ik ook alles wat ik wil, nog meer zelfs
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 3 april 2005 @ 20:17:08 #258
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_25961195
quote:
Dat zegt helemaal niemand. Maar het is een feit dat een hoop gebruikers wel zonder na te denken op OK drukken, en die gebruikers zouden op dit moment minder problemen met spyware hebben als ze FF zouden gebruiken.
quote:
Dat heb ik ook niemand zien zeggen. Sterker nog waarschijnlijk als 90% van de wereld bevolking FF gaat gebruiken zullen er een hoop exploits te voorschijn komen en gebruikt worden, maar door het open source karakter kan iedereen die de kennis en zin heeft de fouten verbeteren waardoor er veel sneller een oplossing voorhanden zal zijn.
quote:
Evil niet, maar wel arrogant en eigenwijs.
quote:
FF heeft wel degelijk zijn nadelen, maar die wegen niet op tegen de voordelen, en de nadelen van IE zijn groter.
quote:
Tsja, als jij dat zegt.
Maar zo als een stukje hierboven al is vermeld hoef je dat niet perse te gebruiken.
quote:
Als W3C zijn standaarden nog niet af had, had MS gewoon volgens de oude standaarden moeten werken en de nieuwe DTD's later via updates moeten toevoegen (updates zat toch? eentje meer of minder kan ook geen kwaad meer) en niet zijn eigen standaarden moeten ontwikkelen, want nu wordt het een zooitje met allemaal "webdesigners" die volgens de IE-"standaarden" ontwerpen.
Er zijn ook mensen met andere besturingssystemen dan MS met andere browsers dan IE, op linux en Unix is het niet eens mogelijk om zonder achterlijke omwegen IE te draaien, ook al zouden ze het willen (maar dat terzijde), op dat punt is MS dus niet alleen arrogant en eigenwijs maar ook heel erg egoïstisch, met hun houding komt het erop neer dat als iedereen een publiek medium als internet wil gebruiken dat ze dan maar IE moeten gebruiken.
quote:
Als jij hem te langzaam vind, is dat jouw goed recht, maar denk er wel aan dat IE zo snel lijkt te zijn doordat hij feitelijk al is opgestart voordat je hem daadwerkelijk gebruikt.

Ik heb overigens een heleboel voordelen van FF zien noemen, maar geen voordelen van IE (buiten dat IE brakke html wel laat zien, die er niet eens zou zijn als IE niet bestond.)
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  zondag 3 april 2005 @ 20:21:04 #259
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_25961298
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Die is goed

Verder vind ik mensen die de hele tijd FF schreeuwen ook irritant, en ik ga het toch niet gebruiken. Waarom zou ik, met Opera kan ik ook alles wat ik wil, nog meer zelfs
Als jij Opera beter vind, moet je die zeker blijven gebruiken.
Ik heb Opera zelf ook geprobeert, maar ik vond hem niet zo heel fijn, Ik heb FF en Opera tegelijkertijd ontdekt en uitgeprobeert dus ik was op dat moment niet bevooroordeeld, ik vond FF fijner.
Maakt niet uit, maar voorzover ik weet heeft Opera niet de problemen die IE heeft, dus ik denk niet dat iemand Opera daarom zal bashen.
rechts op de roltrap
pi_25961498
Ruzbeh, d'r was daar laatst echt wat nieuws over gerommel in het Moz/FireFox ontwikkelteam. Probleem is dat, voor zover ik weet, het Mozilla team wat geslotener is dan bijvoorbeeld het geval is met Linux. Dus als de core developers het dan af laten weten wil het wel eens wat minder vlotten. Dat is waarschijnlijk waar onze Microsoft/Kapitalisme Engel ons voor wil waarschuwen.

Maar goed, er is gelukkig nog het principe van forken, dus helemaal fout lopen zal het vast niet.

Wat betreft IE7 met correcte CSS/HTML support e.d. heb ik overigens mijn twijfels. Ik heb in ieder geval andere geluiden gehoord... Maar ik hoop het van harte, als dat goed uitpakt kun je tenminste weer gewoon netjes je spul in elkaar coden zonder elke uitbreiding eerst met IE te moeten testen. Is erg vervelend en tijdrovend. Dat IE bestaat zal me een rotzorg wezen, wat mij dwars zit is dat 80% van de on-line wereldbevolking een browser gebruikt die opzettelijk pagina's fout rendert.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 3 april 2005 @ 20:36:48 #261
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25961717
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef LintuxCx het volgende:
Ruzbeh, d'r was daar laatst echt wat nieuws over gerommel in het Moz/FireFox ontwikkelteam. Probleem is dat, voor zover ik weet, het Mozilla team wat geslotener is dan bijvoorbeeld het geval is met Linux. Dus als de core developers het dan af laten weten wil het wel eens wat minder vlotten. Dat is waarschijnlijk waar onze Microsoft/Kapitalisme Engel ons voor wil waarschuwen.
Tja, ik vind het in ieder geval jammer dat ze niet onder GPL hun shit releasen. The Mozilla Public License. What the fuck, dudes.

Sinds ik Linux gebruik ben ik echt voorzichtig met closed-source onzin.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 3 april 2005 @ 20:43:39 #262
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25961892
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef rucksichlos het volgende:

Ik heb overigens een heleboel voordelen van FF zien noemen, maar geen voordelen van IE (buiten dat IE brakke html wel laat zien, die er niet eens zou zijn als IE niet bestond.)
quote:
Als jij hem te langzaam vind, is dat jouw goed recht, maar denk er wel aan dat IE zo snel lijkt te zijn doordat hij feitelijk al is opgestart voordat je hem daadwerkelijk gebruikt.
Kortom: Snelheid.
pi_25962328
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

Als jij Opera beter vind, moet je die zeker blijven gebruiken.
Ik heb Opera zelf ook geprobeert, maar ik vond hem niet zo heel fijn, Ik heb FF en Opera tegelijkertijd ontdekt en uitgeprobeert dus ik was op dat moment niet bevooroordeeld, ik vond FF fijner.
Maakt niet uit, maar voorzover ik weet heeft Opera niet de problemen die IE heeft, dus ik denk niet dat iemand Opera daarom zal bashen.
En als jij FF beter vind moet je die blijven gebruiken
Als de browserfundamentalisten/extremisten hier dat ook nog begrijpen, is er weer een probleem minder. (Het lijken wel console-fanboys )
  zondag 3 april 2005 @ 21:21:58 #264
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_25962888
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:43 schreef -Angel- het volgende:

[..]

[quote
Als jij hem te langzaam vind, is dat jouw goed recht, maar denk er wel aan dat IE zo snel lijkt te zijn doordat hij feitelijk al is opgestart voordat je hem daadwerkelijk gebruikt.]

Kortom: Snelheid.
in gebruik is FF bij mij toch echt sneller, alleen het opstarten niet en de reden daarvan staat daarboven al.
rechts op de roltrap
  zondag 3 april 2005 @ 21:32:26 #265
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25963206
Als het voor mij maar lijkt dat IE sneller is. Dan ben ik al tevreden.
  zondag 3 april 2005 @ 21:50:45 #266
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25963754
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef -Angel- het volgende:
Vind je het gek, IE zit helemaal in Windows ingebouwd. Daarnaast worden nog allerlei hacks gebruikt om het snel te maken, heb ik gehoord.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 3 april 2005 @ 22:42:18 #267
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25965206
Sommige ongevraagde pop-ups worden nu ook door FireFox weergegeven zonder te blocken, zoals van Lostfrog... Vreemd.
The Internets, I needs it..
pi_25965504
Tja, zolang er popupblockers zijn, dan zijn er ook mensen die dat proberen te omzeilen zodat je toch die popup ziet. Ik heb er af en toe ook 1, maar die klik je dan gewoon weg en klaar
  zondag 3 april 2005 @ 22:57:47 #269
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_25965570
lostfrog.net? die geeft bij mij helemaal geen pop-ups, hij blockt ook niets daar.
rechts op de roltrap
  zondag 3 april 2005 @ 23:04:38 #270
6290 Dr_Crouton
pi_25965749
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:57 schreef rucksichlos het volgende:
lostfrog.net? die geeft bij mij helemaal geen pop-ups, hij blockt ook niets daar.
Nee, .com. Weet alleen niet wanneer het verscheen, misschien toen ik torrentspy bezocht, maar toen ik net het nog even bezocht om uit te zoeken kwam er geen pop-up.
  maandag 4 april 2005 @ 02:58:25 #271
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25969501
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef -Angel- het volgende:
Sommige mensen worden graag bedrogen
  maandag 4 april 2005 @ 03:05:02 #272
6290 Dr_Crouton
pi_25969543
ImageShack schijnt ook pop-ups (van isg02.casalmedia.com) te hebben die niet door FF geblokkeerd kunnen worden.
pi_25970156
quote:
Op maandag 4 april 2005 03:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
ImageShack schijnt ook pop-ups (van isg02.casalmedia.com) te hebben die niet door FF geblokkeerd kunnen worden.
hmm ik heb dat niet

ik wist niet eens dat er pop-ups daar waren
pi_25979578
Lostfrog, geen last van pop-ups.
ImageShack, geen last van pop-ups.

Degene die hier wel last van heen moet gewoon even zijn pop-up settings dubbelchecken imho
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_26117871
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Die is goed

De FF die je standaard download is idd kaal alleen kan je er wel allemaal extensies ingooien die toch best wel handig zijn! Dus met FF kan je best veel hoor
  zondag 10 april 2005 @ 12:09:56 #276
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26118887
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:11 schreef Mckroes het volgende:
De FF die je standaard download is idd kaal alleen kan je er wel allemaal extensies ingooien die toch best wel handig zijn!
En waarvan een zeer groot deel afgekeken is van functionaliteit die standaard al in het kleinere Opera zit
  zondag 10 april 2005 @ 12:43:11 #277
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26119577
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

nou en, heb ik toch hitmanpro voor.
waarom een programma gebruiken om iets te verwijderen als je kiunt voorkomen dat je het uberhaupt op je pc krijgt ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26123583
Omdat luiheid bij veel mensen kennelijk nog steeds boven veiligheid en verstand gaat.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_26124255
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:30 schreef LintuxCx het volgende:
Omdat eigewijsheid bij veel mensen kennelijk nog steeds boven veiligheid en verstand gaat.
pi_26206972
De bookmarks klappen niet automatisch na gebruik dicht (+ & - voor de mappen) in FF maar blijven dan open staan. Dat is minder..

Heb nu FF vers geinstalleerd, vraagt 'ie om quicktime-plugin, vervolgens installeer ik die en druk finish. Niet geinstalleerd dus!!!! Nog tien keer proberen!!
Dat vind ik dus echt irritant!!!!!!!!!!!!!!
Kutzooi
pi_26207240
@Barcelona:Dan ben je een n00b
pi_26207304
laten we het daar maar op houden
pi_26207368
Hij zegt dat quicktime installed is, maar vervolgens gebeurt er dus niks..
pi_26207615
Installeer gewoon Ace Mega Codecs Pack
Hoef je iig nooit meer codecs te downloaden
pi_26207669
Wat me al een paar keer opgevallen is aan FF en wat ik erg irritant vind, is dat je gesloten tabbladen niet meer terug kan roepen, in Opera doe je een keer CTRL+Z en je laatstgesloten blaadje staat er weer
pi_26212078
Tja, Firefox is geen opera he?

Misschien is er een extension voor?
  donderdag 14 april 2005 @ 01:07:46 #287
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_26212298
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

ik heb informatica gestudeerd.
kutprogramma, want het werkt niet in één keer. en iexplorer is prima. ik mis alleen de tabs-functie.
HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHHAHA
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_26212315
Hahahah.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:45:50 #289
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_26216513
firefox is poep
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_26216896
Firefox is echt fijn!
Je moet niet zo zeiken, als je niet weet hoe je er mee moet omgaan!
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:45 schreef Jorikjet het volgende:
firefox is poep
Dus jij ruikt naar Firefox?
  donderdag 14 april 2005 @ 11:35:19 #291
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_26217659
je komt zeker uit doetinchem. hoezo hebben ze je niet opgepakt?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_26603332
hiervoor gebruiken we ff:

vrijdag 29 april 2005 @ 18:18:52 #293
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26603456
wat is dat dan weer firefox
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_26603526
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef timbastiaansen het volgende:
hiervoor gebruiken we ff:
[afbeelding]

pi_26603834
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:21 schreef skiczukie het volgende:

[..]

IE zit vol spam, popups en andere shit
pi_26609216
ik heb het weer eens geïnstalleerd en loop tegen steeds meer vervelende dingen aan.
als ik een link open komt hij niet in een nieuw tab (tenzij ik rechtermuisknop doe), ook al staat dat wel aan in de settinges van het programma.
quicktime wil met geen modelijkheid installeren.
ik kan geen filmpjes streamen in mediaplayer omdat dat ding zonodig eerst moet downlaoden.
waarom kan die bookmark-balk niet weg?
ik heb de 'ga naar' knop nog niet gevonden.
sommige sites kloppen qua layout niet.
en nog meer ergernissen.

ik ga het straks weer eraf halen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_26609253
ik heb trouwens ook opera even gecheckt, dat is echt supermooi en kan alles, maar die reclamebalk
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:37:08 #298
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26609297
Ook de Opera-ontwerpers moeten ergens van leven!
pi_26609987
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:32 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb het weer eens geïnstalleerd en loop tegen steeds meer vervelende dingen aan.
als ik een link open komt hij niet in een nieuw tab (tenzij ik rechtermuisknop doe), ook al staat dat wel aan in de settinges van het programma.
Dan zit er toch iets fout bij JOU, niet bij FF
quote:
quicktime wil met geen modelijkheid installeren.
Ligt ook aan jou ik weet niet wat voor N00B jij bent maar ok ...
Try Ace Mega Codecs Pack
quote:
ik kan geen filmpjes streamen in mediaplayer omdat dat ding zonodig eerst moet downlaoden.
Ik kan ze hier wel streamen hoor
quote:
waarom kan die bookmark-balk niet weg?
Beeld ==> Werkbalken ==> Bladwijzerwerkbalk uitvinken
quote:
ik heb de 'ga naar' knop nog niet gevonden.
KIJKEN
quote:
sommige sites kloppen qua layout niet.
en nog meer ergernissen.
Dat ligt waarschijnlijk NIET aan FF
FF houd zich aan bepaalde regels IE bijvoorbeeld niet
quote:
ik ga het straks weer eraf halen.
Je doet maar...n00b
  Spellchecker zaterdag 30 april 2005 @ 02:28:29 #300
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist