Ooit gehoord van updates? Of een nieuwe versie?quote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef giMoz het volgende:
- Het is de schuld van Microsoft dat IE zich nooit aan de standaarden gehouden heeft (en niet de W3C die veel te laat met z'n specs kwam waardoor IE al lang in productie was...)
omg wat een stoere generaliserende capaciteiten heb jij zeg! ik word er bijna warm van zo stoer.quote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef giMoz het volgende:
Idd, kuttopic, dat met name vanwege de FF-Jehova's...
te herkennen aan gedachtengoed als:
- IE is de schuld van de spyware, gebruikers moeten altijd op ok kunnen klikken zonder dat er iets fout gaat.
- FF zal altijd spyware vrij blijven, ook als 90% van de bevolking het gebruikt
- Microsoft is een evil company
- FF is goed beter best, en het is niet mogelijk dat er ook maar 1 nadeeltje aan FF is
- Iedereen wil toch tabbed browsing?
- Het is de schuld van Microsoft dat IE zich nooit aan de standaarden gehouden heeft (en niet de W3C die veel te laat met z'n specs kwam waardoor IE al lang in productie was...)
Die mensen zijn slecht...
FF is een browser, net als alle anderen maar ik vind hem te langzaam (vooral met opstarten) en verder vind ik er weinig voordelen aan zitten....
quote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef giMoz het volgende:
Dat zegt helemaal niemand. Maar het is een feit dat een hoop gebruikers wel zonder na te denken op OK drukken, en die gebruikers zouden op dit moment minder problemen met spyware hebben als ze FF zouden gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef giMoz het volgende:
Idd, kuttopic, dat met name vanwege de FF-Jehova's...
te herkennen aan gedachtengoed als:
- IE is de schuld van de spyware, gebruikers moeten altijd op ok kunnen klikken zonder dat er iets fout gaat.
Dat heb ik ook niemand zien zeggen. Sterker nog waarschijnlijk als 90% van de wereld bevolking FF gaat gebruiken zullen er een hoop exploits te voorschijn komen en gebruikt worden, maar door het open source karakter kan iedereen die de kennis en zin heeft de fouten verbeteren waardoor er veel sneller een oplossing voorhanden zal zijn.quote:- FF zal altijd spyware vrij blijven, ook als 90% van de bevolking het gebruikt
Evil niet, maar wel arrogant en eigenwijs.quote:- Microsoft is een evil company
FF heeft wel degelijk zijn nadelen, maar die wegen niet op tegen de voordelen, en de nadelen van IE zijn groter.quote:- FF is goed beter best, en het is niet mogelijk dat er ook maar 1 nadeeltje aan FF is
Tsja, als jij dat zegt.quote:- Iedereen wil toch tabbed browsing?
Als W3C zijn standaarden nog niet af had, had MS gewoon volgens de oude standaarden moeten werken en de nieuwe DTD's later via updates moeten toevoegen (updates zat toch? eentje meer of minder kan ook geen kwaad meer) en niet zijn eigen standaarden moeten ontwikkelen, want nu wordt het een zooitje met allemaal "webdesigners" die volgens de IE-"standaarden" ontwerpen.quote:- Het is de schuld van Microsoft dat IE zich nooit aan de standaarden gehouden heeft (en niet de W3C die veel te laat met z'n specs kwam waardoor IE al lang in productie was...)
Als jij hem te langzaam vind, is dat jouw goed recht, maar denk er wel aan dat IE zo snel lijkt te zijn doordat hij feitelijk al is opgestart voordat je hem daadwerkelijk gebruikt.quote:Die mensen zijn slecht...
FF is een browser, net als alle anderen maar ik vind hem te langzaam (vooral met opstarten) en verder vind ik er weinig voordelen aan zitten....
Als jij Opera beter vind, moet je die zeker blijven gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]Die is goed
Verder vind ik mensen die de hele tijd FF schreeuwen ook irritant, en ik ga het toch niet gebruiken. Waarom zou ik, met Opera kan ik ook alles wat ik wil, nog meer zelfs
Tja, ik vind het in ieder geval jammer dat ze niet onder GPL hun shit releasen. The Mozilla Public License. What the fuck, dudes.quote:Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef LintuxCx het volgende:
Ruzbeh, d'r was daar laatst echt wat nieuws over gerommel in het Moz/FireFox ontwikkelteam. Probleem is dat, voor zover ik weet, het Mozilla team wat geslotener is dan bijvoorbeeld het geval is met Linux. Dus als de core developers het dan af laten weten wil het wel eens wat minder vlotten. Dat is waarschijnlijk waar onze Microsoft/Kapitalisme Engel ons voor wil waarschuwen.
quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef rucksichlos het volgende:
Ik heb overigens een heleboel voordelen van FF zien noemen, maar geen voordelen van IE (buiten dat IE brakke html wel laat zien, die er niet eens zou zijn als IE niet bestond.)
Kortom: Snelheid.quote:Als jij hem te langzaam vind, is dat jouw goed recht, maar denk er wel aan dat IE zo snel lijkt te zijn doordat hij feitelijk al is opgestart voordat je hem daadwerkelijk gebruikt.
En als jij FF beter vind moet je die blijven gebruikenquote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Als jij Opera beter vind, moet je die zeker blijven gebruiken.
Ik heb Opera zelf ook geprobeert, maar ik vond hem niet zo heel fijn, Ik heb FF en Opera tegelijkertijd ontdekt en uitgeprobeert dus ik was op dat moment niet bevooroordeeld, ik vond FF fijner.
Maakt niet uit, maar voorzover ik weet heeft Opera niet de problemen die IE heeft, dus ik denk niet dat iemand Opera daarom zal bashen.
in gebruik is FF bij mij toch echt sneller, alleen het opstarten niet en de reden daarvan staat daarboven al.quote:Op zondag 3 april 2005 20:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
[quote
Als jij hem te langzaam vind, is dat jouw goed recht, maar denk er wel aan dat IE zo snel lijkt te zijn doordat hij feitelijk al is opgestart voordat je hem daadwerkelijk gebruikt.]
Kortom: Snelheid.
Vind je het gek, IE zit helemaal in Windows ingebouwd. Daarnaast worden nog allerlei hacks gebruikt om het snel te maken, heb ik gehoord.quote:Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef -Angel- het volgende:
Als het voor mij maar lijkt dat IE sneller is. Dan ben ik al tevreden.
Nee, .com. Weet alleen niet wanneer het verscheen, misschien toen ik torrentspy bezocht, maar toen ik net het nog even bezocht om uit te zoeken kwam er geen pop-up.quote:Op zondag 3 april 2005 22:57 schreef rucksichlos het volgende:
lostfrog.net? die geeft bij mij helemaal geen pop-ups, hij blockt ook niets daar.
Sommige mensen worden graag bedrogenquote:Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef -Angel- het volgende:
Als het voor mij maar lijkt dat IE sneller is. Dan ben ik al tevreden.
hmm ik heb dat nietquote:Op maandag 4 april 2005 03:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
ImageShack schijnt ook pop-ups (van isg02.casalmedia.com) te hebben die niet door FF geblokkeerd kunnen worden.
De FF die je standaard download is idd kaal alleen kan je er wel allemaal extensies ingooien die toch best wel handig zijn! Dus met FF kan je best veel hoorquote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]Die is goed
Verder vind ik mensen die de hele tijd FF schreeuwen ook irritant, en ik ga het toch niet gebruiken. Waarom zou ik, met Opera kan ik ook alles wat ik wil, nog meer zelfs
En waarvan een zeer groot deel afgekeken is van functionaliteit die standaard al in het kleinere Opera zitquote:Op zondag 10 april 2005 11:11 schreef Mckroes het volgende:
De FF die je standaard download is idd kaal alleen kan je er wel allemaal extensies ingooien die toch best wel handig zijn!
waarom een programma gebruiken om iets te verwijderen als je kiunt voorkomen dat je het uberhaupt op je pc krijgt ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nou en, heb ik toch hitmanpro voor.
quote:Op zondag 10 april 2005 15:30 schreef LintuxCx het volgende:
Omdat eigewijsheid bij veel mensen kennelijk nog steeds boven veiligheid en verstand gaat.
HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHHAHAquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik heb informatica gestudeerd.
kutprogramma, want het werkt niet in één keer. en iexplorer is prima. ik mis alleen de tabs-functie.
Dus jij ruikt naar Firefox?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:45 schreef Jorikjet het volgende:
firefox is poep
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef timbastiaansen het volgende:
hiervoor gebruiken we ff:
[afbeelding]
![]()
Dan zit er toch iets fout bij JOU, niet bij FFquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:32 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb het weer eens geïnstalleerd en loop tegen steeds meer vervelende dingen aan.
als ik een link open komt hij niet in een nieuw tab (tenzij ik rechtermuisknop doe), ook al staat dat wel aan in de settinges van het programma.
Ligt ook aan jouquote:quicktime wil met geen modelijkheid installeren.
Ik kan ze hier wel streamen hoorquote:ik kan geen filmpjes streamen in mediaplayer omdat dat ding zonodig eerst moet downlaoden.
Beeld ==> Werkbalken ==> Bladwijzerwerkbalk uitvinkenquote:waarom kan die bookmark-balk niet weg?
KIJKENquote:ik heb de 'ga naar' knop nog niet gevonden.
Dat ligt waarschijnlijk NIET aan FFquote:sommige sites kloppen qua layout niet.
en nog meer ergernissen.
Je doet maar...n00bquote:ik ga het straks weer eraf halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |