Blijkbaar. De meeste mensen worden ook boos/bozer als ik in de lach schiet na hun opmerking. :')quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het de normaalste zaak van de wereld om anderen verantwoordelijk te stellen voor hun levensgeluk...
Vaak leidt een gevecht met jezelf tot een overwinning, het kan alleen erg veel tijd kosten..quote:Daar heb je wel gelijk in denk ik. Ik heb heel lang met mezelf geworsteld. Luctor et emergo.
Bij films heb ik dat ook wel, hoewel dat soms ook erge vormen aanneemt.. Tranentrekprogramma's kijk ik nooit.quote:Ik kan zelfs een enorme emodoos zijn.Zet mij voor een zielige film of voor een fout tranentrekprogramma en het is gegarandeerd raak. :')
Die gedachten op zichzelf komen mij wel bekend voor. Het heeft ook alles te maken met verkeerde associaties leggen, en misschien dat het ook een hoop te maken heeft met wat je in je jeugd meemaakt, bij mij heeft dat denk ik wel een stempel er op gedrukt in ieder geval..quote:Ja, en niet zo'n beetje ook. Ik vond mezelf stom, lelijk, niks waard. Ik was ervan overtuigd dat niemand van me hield en dat dat ook wel nooit zou gaan gebeuren, want daar was ik eenvoudigweg te lelijk voor. Dat soort gedachten. En als ik nou lelijk wàs, okee, maar dat is in het geheel niet het geval. :') Er is niks mis met mij. Er zijn zelfs dagen dat ik mezelf mooi vindt.
Werd je ook bang of vluchtte je als iemand wel die waardering of liefde gaf?quote:Met prestaties heeft het bij mij weinig te maken, meer met waardering en liefde van anderen. Ik heb altijd geloofd dat ik geen van beide verdien of waard ben.
De OP lijkt mij niets mis mee. Welke TT had jij dan in gedachten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:10 schreef qu63 het volgende:
matige TT en OP
een TT vol afk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
De OP lijkt mij niets mis mee. Welke TT had jij dan in gedachten?
en mijn topic dan!quote:
Buiten? Bah... mooi weer, zonneschijn...quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
Ben je al buiten geweest Doffy?
Wat wil jij dan hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Buiten? Bah... mooi weer, zonneschijn...![]()
Wat is dan precies de paradox? Het is warm en koud tegelijk? Het is koffie en die andere rommel tegelijk? Of.... ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef livEliveD het volgende:
TT: Schrödingers koffie paradox
Heeft geen zin. Topic is alweer bijna volquote:
Ik geloof dat ik het begrijp.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef livEliveD het volgende:
De paradox is dat je koffie gebruikt om wakker te worden waardoor je minder slaapt en dus juist vermoeider wordt. Ofzo
*Schopt Doffy op z'n schoot en zegt "Doetus vertellen dan"quote:
Das mooi want dan moet de rest er al helemaal geen problemen mee hebbenquote:
Daarom kijk ik ook meestal als eerste of ik iets begrijp.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das mooi want dan moet de rest er al helemaal geen problemen mee hebben![]()
Welk topic?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:17 schreef qu63 het volgende:
en mijn topic dan!
RSS is een formaat (Ik meen op XML gebaseerd) voor het oversturen van headlines en nieuwsberichten. Veel nieuws-sites hebben RSS feeds, waardoor andere software een overzicht kan maken van verschillende nieuwsbronnen (Ik heb een e-mail-client met een RSS-lezer).quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Welk topic?
Weet iemand trouwens wat rss is?
[Centraal] Reiki topic!quote:
http://weblog.r-win.com/losse_html/rss.htmlquote:Weet iemand trouwens wat rss is?
Wat is DID en NLP?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
Daarom kijk ik ook meestal als eerste of ik iets begrijp.
Dissociative Identity Disorder (Vroeger Multiple Personality Syndrome), een ernstige psychiatrische afwijking.quote:
Het lijkt me inderdaad wel een goed idee. Ik zal het mailtje wel schrijven, dan word ik bekend als degene die zo'n groot natuurkundig talent heeft ontdekt.quote:Moeten we trouwens niet een mailtje naar het blad Nature/Scientific American/British medical journal/etc. sturen over mijn geschiedenis herschrijvende paradox?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me inderdaad wel een goed idee. Ik zal het mailtje wel schrijven, dan word ik bekend als degene die zo'n groot natuurkundig talent heeft ontdekt.
Ok thnx. Ik heb trouwens een e-mail-client met een irritante paperclipquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
(Ik heb een e-mail-client met een RSS-lezer).
F1 drukken en zoeken op "fuck off". Tussen de gevonden resultaten staat dan hoe je hem weg kunt halen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok thnx. Ik heb trouwens een e-mail-client met een irritante paperclip
Onzin. Medisch onderzoek gaat niet alleen over levensverlenging, maar ook over kwaliteitsverbetering.quote:De regering moet de subsidie voor veel medisch onderzoek stoppen zodat de mens minder oud wordt en dus pensioen goedkoper kan worden. Dit is namelijk optimaal voor het land als je kijkt naar geld.
Goed plan mijn beste Dr Watson. Alicey Watson klinkt trouwens best wel alhoewel Ruben Holmes dan wel weer een stuk minder isquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me inderdaad wel een goed idee. Ik zal het mailtje wel schrijven, dan word ik bekend als degene die zo'n groot natuurkundig talent heeft ontdekt.
Ik zeg ook dat de subsidie in veel medische wetenschapsdingen weg moet. Kwaliteit moeten we in investeren. Vooral middelen om minder te hoeven slapen zodat we efficienter wordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
Onzin. Medisch onderzoek gaat niet alleen over levensverlenging, maar ook over kwaliteitsverbetering.
Je moet dan ook je naam een stuk duurder maken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goed plan mijn beste Dr Watson. Alicey Watson klinkt trouwens best wel alhoewel Ruben Holmes dan wel weer een stuk minder is
Ook dat is hun probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Blijkbaar. De meeste mensen worden ook boos/bozer als ik in de lach schiet na hun opmerking.
Dat is dat boek geweest dat ik eerder al noemde. Niet morgen, maar nu, mijn persoonlijke bijbel.quote:Op welke manier heeft er bij jou een omslag plaatsgevonden?
Ik had last van verlatingsangst. Tot mijn grote vreugde heb ik bemerkt dat daar nu geen spoortje meer van te bekennen is. Maar dat komt ook doordat ik nu weet dat ik geen partner nodig heb om gelukkig te zijn. Ik ben niet langer bang om alleen te blijven.quote:Werd je ook bang of vluchtte je als iemand wel die waardering of liefde gaf?
Ja, maar het is toch niet mijn primaire bedoeling om aanzet daartoe te geven.quote:
Okayquote:Dat is dat boek geweest dat ik eerder al noemde. Niet morgen, maar nu, mijn persoonlijke bijbel.![]()
Ah, beter.. Ik vind het zelf heerlijk om alleen te zijn, en heb eerder bindingsangst, hoewel dat minder lijkt te worden.. Ik word meestal echter wel nerveus wanneer iemand "te close" komt..quote:Ik had last van verlatingsangst. Tot mijn grote vreugde heb ik bemerkt dat daar nu geen spoortje meer van te bekennen is. Maar dat komt ook doordat ik nu weet dat ik geen partner nodig heb om gelukkig te zijn. Ik ben niet langer bang om alleen te blijven.
Ik hoorde ooit over iemand die 47 persoonlijkheden had. Weet iemand het record? Was trouwens wel grappig want deze man werd soms een kind van 10 en dan kwam zijn hond in de woonkamer (hetgeen het beest eigenlijk niet mocht) omdat deze wist dat de kind versie het niet erg vond. Tijdens het switchen rende dat beest dan altijd op tijd de kamer uit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Multiple Personality Syndrome
Je lach inhouden is een kleine moeite natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar het is toch niet mijn primaire bedoeling om aanzet daartoe te geven.
Bindingsangst heb ik totaal niet, maar ik heb ook geen sterke behoefte om me te binden. Net als jij vind ik het heerlijk om alleen te zijn, en daarom vind ik het best oké dat mijn nieuwe vriendje in R'dam woont.quote:Ah, beter.. Ik vind het zelf heerlijk om alleen te zijn, en heb eerder bindingsangst, hoewel dat minder lijkt te worden.. Ik word meestal echter wel nerveus wanneer iemand "te close" komt..
Voor mij dus niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je lach inhouden is een kleine moeite natuurlijk.
Denkt je nieuwe vriendje daar ook een beetje hetzelfde over?quote:[..]
Bindingsangst heb ik totaal niet, maar ik heb ook geen sterke behoefte om me te binden. Net als jij vind ik het heerlijk om alleen te zijn, en daarom vind ik het best oké dat mijn nieuwe vriendje in R'dam woont.
Dat laatste ben ik het ook niet mee eens.. Laat de medische wetenschap dan maar iets doen aan vervelende ziektes en dingen die niet dodelijk zijn, maar wel de kwaliteit van leven sterk beinvloeden..quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat de subsidie in veel medische wetenschapsdingen weg moet. Kwaliteit moeten we in investeren. Vooral middelen om minder te hoeven slapen zodat we efficienter worden
Nou ja, dan hebben die mensen pech hoor.quote:
Geloof 't wel, ja. Iets dichterbij had op zich trouwens wel gemogen hoor. Maar ik hoef iemand niet zo nodig elke dag of zelfs elke week te zien.quote:Denkt je nieuwe vriendje daar ook een beetje hetzelfde over?
Uhuh. Het is ook iets wat waarschijnlijk nooit goed zal komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dan hebben die mensen pech hoor.
Dat laatste ben ik zelf niet helemaal uit hoe dat voor mij zit.. Aan de ene kant ben ik erg gesteld op alleen zijn, vooral in the middle of nowhere waar niemand is vind ik dat heerlijk.. Aan de andere kant heb ik toch ook zoiets als gezinnetje stichten.quote:Geloof 't wel, ja. Iets dichterbij had op zich trouwens wel gemogen hoor. Maar ik hoef iemand niet zo nodig elke dag of zelfs elke week te zien.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan de atheïsme FAQ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |