Het is een stuk rustiger. De stijl is overgenomen door oude Japanse inkt-tekeningen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef Klonk het volgende:
dan hoop ik dat je minder hoofdpijn krijgt van Okami, kolere wat een bonte kermis was dat VJ spel....
Clover studiosquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een stuk rustiger. De stijl is overgenomen door oude Japanse inkt-tekeningen.
Sterker nog, ze zijn er al mee bezig, de Xbox2 moet dit jaar nog in Amerika uitkomenquote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef tommiedog het volgende:
xbox console komt volgend jaar uit dus ik denk dat de meeste uitgevers al mooie dingen beginnen te maken voor xbox 2
Haunting ground?quote:Op maandag 4 april 2005 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil vooral info zien van:
Haunted nogiets (nieuwe game voor de ps2)
zelfde hierquote:Op maandag 4 april 2005 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil vooral info zien van:
F.E.A.R.
STALKER: Oblivion Lost.
Nieuwe Zelda
XBOX 2 games.
Eerste games op Unreal 3 engine. (Hopelijk UT2k5)
PSP games!
Komt Starcraft: Ghost ooit nog uit?!
Haunted nogiets (nieuwe game voor de ps2)
En natuurlijk PES5..
Nope, je kunt er binnenkort een preview van verwachten op games.fokquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die ja, maar ik zie dat ie al over een maandje komt.
Dan is de E3 nog niet geweest, toch?
Jammer dat het geen 2k5 is.. Maar goed, des te meer tijd om goeie hardware te kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik las dat UT2006 waarschijnlijk aangekondigd gaat worden, en het beestje gaat lopen op de Unreal Engine 3.0, net als een andere game die ik gisteren zag...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |