Dat wordt een spannende jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:22 schreef TopStyle het volgende:
Er is maar 1 titel waar ik naar uitkijk:
Starcraft 2
Als ze hem dan niet aankondigen word ik gek.
quote:- Boothbabes
't zou me niets verbazen als ie aangekondigd word, maar denk dat het te vroeg is voor beelden, lijkt me een mooie launchgame of net na de launch van de Xbox 2quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:34 schreef Rodie83 het volgende:
Tsja ik durf het bijna niet te zeggen maar Halo 3...het zou zo maar kunnen
Ik heb geen idee, echt niet. Ik hoop op titels als Ninja Gaiden 2 en Halo 3 als launchgames, dan ben ik blij. Meest heerlijke combinatie van SP en MP imho.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
't zou me niets verbazen als ie aangekondigd word, maar denk dat het te vroeg is voor beelden, lijkt me een mooie launchgame of net na de launch van de Xbox 2
Ik hoop behalve Kameo nog wel meer vanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk ben ik benieuwd naar wat de volgende generatie consoles gaat worden en hoe Sony en Nintendo hun handhelds gaan neerzetten. Qua games kijk ik vooral uit naar info over Zelda, Mario 128, Kameo, FFXII en ik ben benieuwd wat Square gaat doen het komende jaar, ik hoop op een aankondiging over meer en snellere Europese releases
Tja, tis tegenwoordig meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ik hoop behalve Kameo nog wel meer vanRare
te horen, Perfect Dark Xenon ofzo
?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, tis tegenwoordig meerRare
Want ik heb echt al heel erg lang geen titel meer van hun gezien...
Lijkt me heel tof, maar denk niet dat die op de E3 komt, iig niet playablequote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef Fliepke het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3470
Hier zijn de eerste screens te zien. Het gaat om een game waarin je de ontwikkeling van leven volgt en het speelt steeds anders. Het brein achter deze game is will wright, die je wel kent van alle sim spellen
Hopenlijk maken ze er dan niet zon fucked versie van als "the twin snakes" was, die was echt om te huilen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik hoop iig wel op een aankondiging van een nieuwe MGS, maakt niet uit voor welke console. Oja en natuurlijk dat de Metal gear reeks naar de GameCube gepoort wordt.
dat is nou een van de enigste games van de PS waar ik jaloers op ben![]()
Ik dacht dat er geen nieuwe ut meer kwamquote:Op maandag 28 maart 2005 18:23 schreef Eikelpiercing het volgende:
- UT2006
Schijnt een Zelda-achtig spel te worden, van de makers van Viewtifull Joe.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:00 schreef Klonk het volgende:
wat is Okami voor een spel RPG ?, had er nog nooit van gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |