De man heeft smaakquote:Bush in mei naar Zuid-Limburg
Maastricht - De Amerikaanse president George Bush bezoekt in het weekeinde van 7 en 8 mei vrijwel zeker Zuid-Limburg, specifiek het Amerikaanse oorlogskerkhof in Margraten en de stad Maastricht. Het zou voor het eerst zijn dat een VS-leider naar de begraafplaats komt, die ruim zestig jaar geleden werd aangelegd.
In de Zuid-Limburgse tophotels zijn in korte tijd honderden kamers geboekt om het gevolg van Bush onder te brengen. Het zou gaan om zevenhonderd mensen. De reserveringen zijn gemaakt onder het mom van een grote conferentie in de regio.
De hoteliers hebben geen enkele aanwijzing dat de boekingen te maken hebben met het voorgenomen bezoek van de Amerikaanse president. Het is de bedoeling dat Bush en zijn naaste medewerkers van zaterdag 7 op zondag 8 mei in Ch{acirc}teau St. Gerlach in Valkenburg logeren, dat vanwege de solitaire ligging heel goed te beveiligen is.
De Amerikaanse ambassade en het ministerie van Buitenlandse Zaken houden de kaken stijf op elkaar over het reisplan van Bush, die Nederland officieel wil aandoen op doorreis naar Moskou. In de Russische hoofdstad wordt hij op 9 mei verwacht voor een grote herdenking van de overwinning op nazi-Duitsland zestig jaar geleden. Dat meldde dagblad De Telegraaf gisteren, zonder details te kunnen geven over de aanleiding voor Bush' komst. Over het uitlekken van het geheime plan ontstond gisteren op de Amerikaanse ambassade grote irritatie. Ze geeft geen commentaar en verwijst voor informatie door naar Bush' staf in het Witte Huis.
De onverwachte Zuid-Limburgse tussenstop van de president zou de vriendschappelijke band tussen Amerika en Nederland extra moeten benadrukken. Amerikaanse leiders kozen tot dusver altijd voor bezoeken aan de oorlogskerkhoven in Normandië en nooit voor Margraten, waar 8302 VS-soldaten begraven liggen. Het bezoek van Bush is vanwege veiligheidsprotocols zeer vertrouwelijk en kan daardoor ook nooit de status definitief krijgen. Elke calamiteit, waar ook ter wereld, waar Amerikanen bij betrokken zijn, kan een streep door alle plannen halen.
Bron: Dagblad de Limburger
Misschien gaat Bush er juist heen om die Al-qaeda daar voor eens en voor altijd uit te bannen. Het is een moedig mannetje hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Lol Is dat wel een goede keuze? Gezien Al-qaeda zich graag in grotten verstopt.
Hij kan vast beter schieten dan de gemiddelde Nederlandse agentquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien gaat Bush er juist heen om die Al-qaeda daar voor eens en voor altijd uit te bannen. Het is een moedig mannetje hoor![]()
de traingel speler van de jostiband kan dat ws nog beterquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hij kan vast beter schieten dan de gemiddelde Nederlandse agent![]()
8 keer de woorden "war on terrorism" in 1 zin bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef gr8w8 het volgende:
De begraafplaats is best indrukwekkend. Jammer dat Bush dit alleen maar gaat gebruiken voor de PR.
mijn mening dus ook...quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:54 schreef MizzEnroe het volgende:
Dat die wegblijft uit Merregroate. Grr.
Die is er niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef Natalie het volgende:
En vriendschappelijke band met Nederland?
Nee, hij houdt Jan Peter voor de gek.quote:Volgens mij houdt ie zichzelf voor de gek.
Wat een Nederlandse vraag ook weerquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Wat gaat ons dat kosten aan beveiliging en dergelijke
daar hoeft Bush niet voor naar Nederland te komen, telefoontje naar Jaap de h00p is genoegquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:29 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die is er niet?
[..]
Nee, hij houdt Jan Peter voor de gek.
Let maar op als Bush en JP in mei over de begraafplaats lopen, JP loopt daar dan met een heel hard plassertje.Gevolg is natuurlijk wel dat we extra troepen naar Afghanistan sturen.
True.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:32 schreef sp3c het volgende:
daar hoeft Bush niet voor naar Nederland te komen, telefoontje naar Jaap de h00p is genoeg
En terecht, hij is immers de baasquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:33 schreef Eightball het volgende:
True.
Één telefoontje en JP zit in het vliegtuig..
Tuurlijk tochquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wat een Nederlandse vraag ook weer
Enig idee hoe lang dat kerkhof al daar ligt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:55 schreef Gekke_Waus het volgende:
Ben benieuwd wanneer er hakenkruizen op deze grafstenen worden gezet.... Klinkt misschien raar dat ik dat denk, maar zo gek is dat volgens mij nog niet in Nederland.
Ja, dat staat in het artikelquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang dat kerkhof al daar ligt?
Ach komop, alsof er nog nooit een president op een militaire begraafplats is geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:58 schreef Eightball het volgende:
Ik vind het achterlijk dat er in zestig jaar geen US-President heeft omgekeken naar 8200 gesneuvelde landgenoten. Wordt wel tijd.
Schande, schande..quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:05 schreef Murray het volgende:
is dat zo'n schande?
Als jij op dat kerkhof weet te komen zonder toestemming dan ben je echt een goeie...quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:55 schreef Gekke_Waus het volgende:
Ben benieuwd wanneer er hakenkruizen op deze grafstenen worden gezet.... Klinkt misschien raar dat ik dat denk, maar zo gek is dat volgens mij nog niet in Nederland.
Je cAPS_lOCK blijft hangenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:12 schreef TC03 het volgende:
MENSEN KUNNEN JULLIE EEN KEER OPHOUDEN ALTIJD EN EEUWIG TE LOPEN ZEIKEN OVER BUSH'S VERMEENDE LAGE NIVEAU?
waar een wil is is een weg.... niet dat ik interesse hebquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jij op dat kerkhof weet te komen zonder toestemming dan ben je echt een goeie...
Och, het kerkhof ziet er wel mooi uit hoor. Ik heb een foto ervan op mijn gsm staan.quote:
Bewijst wel hoe hoog veel mensen de man hebben zittenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef Adriaantje het volgende:
Beetje sneu dat iedereen in dit topic een nóg 'grappigere' opmerking dan zijn voorganger probeert te maken.
Daar kun je toch gewoon oplopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jij op dat kerkhof weet te komen zonder toestemming dan ben je echt een goeie...
Normaal gesproken wel, tijdens de openingstijden. Wanneer/als Bush naar Margraten komt, zul je er niet zo makkelijk mogen komen. Dan zul je nog niet eens in het dorp mogen komen, tenzij je er woont.quote:
Ja precies dat laten we aan Adriaantje overquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef Adriaantje het volgende:
Beetje sneu dat iedereen in dit topic een nóg 'grappigere' opmerking dan zijn voorganger probeert te maken.
L1.nlquote:De Amerikaanse president George Bush bezoekt binnenkort Limburg.
Dat heeft het Witte Huis vanavond bevestigd. Zoals het er nu naar uit ziet komt Bush op 8 mei. Hij zal het Amerikaanse kerkhof in Margraten bezoeken. Daarnaast zal hij enige tijd in Maastricht doorbrengen en waarschijnlijk overnachten op Chateau Sint Gerlach, in Valkenburg.
Precies. Werkschuw tuig dat zich zal vastketenen aan willekeurige ijzerenpalen en rails in de buurt. Dat zal wel op indymedia worden besproken ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:16 schreef Tikorev het volgende:
Leuk dat hij komt![]()
Maar ja, het zal wel weer allemaal verziekt worden door extreem links geweldadig tuig dat koste wat kost voor iedereen de boel moet verzieken.
Demonstreren om het demonstreren. Geweldigquote:Ik ga demonstreren!
(weesvoorbereid dat je in zijn omgeving niet kan bellen en smsen en emailen als je zijn naam gebruikt, was onlangs in brussel ook zo)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bevestiging door Witte Huis:
[..]
L1.nl
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel:
http://www.indymedia.nl/nl/2005/03/26008.shtml.
Dus de bedoeling is dat ik nu een grappiger grap maak dan deze kerel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:33 schreef Streetdog_King het volgende:
mensen haal jullie sniperguns uit de kast
de man moet verwelkomt worden![]()
Bashen op demonstranten inderdaad. Volgens mij gebeurt hier hetzelfde...quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:41 schreef misteriks het volgende:
Toen hij in Brussel kwam was het nog bashen geblazen ; maar nu hij de limburg gaat .... *zucht*
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb ook snel wat gepost op die Indymedie site
Nu mag je mij aanraken![]()
http://www.dhs.gov/dhspublic/verify_redirect.jsp?url=https%3A%2F%2Ftips.fbi.gov&title=Submit+a+Terrorist+Tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Jabba het volgende:
Kunnen we niet ff een aanslag voorbereiden op die prick?
Wie doet er mee?
Ik regel de cash.
Iemand anders zou dan een gun moeten regelen. Een silencer zou ook wel prettig zijn.
Telescoop vizier, high-impact-bullets zijn ook altijd handig.
Nou ik hoor het wel.
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
http://www.dhs.gov/dhspublic/verify_redirect.jsp?url=https%3A%2F%2Ftips.fbi.gov&title=Submit+a+Terrorist+Tip
En die is verzonden
Verwacht jij maar spoedig de geheime dienst thuis, zal je moeder leuk vinden![]()
![]()
Dat was wel humor, heel Delft stond op de marktquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Hopelijk "vergeet" hij niet te betalen na het eten van zijn poffertjes
net zoals die anderebuitenlander
Bill Clinton dat ook deed
![]()
Kunnen we dan niet uit voorzorg die linkse stinkratten opsluiten? Scheelt weer een hoop vernieling en mishandeling.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef Prego het volgende:
als meneer opdraait voor de kosten en ellende die zijn bezoek met zich meebrengt zie ik het probleem niet.
Haha grappig loser. Je moet is wat minder spelletjes spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Jabba het volgende:
Wie doet er mee?
Ik regel de cash.
Iemand anders zou dan een gun moeten regelen. Een silencer zou ook wel prettig zijn.
Nou ik hoor het wel.
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
http://www.dhs.gov/dhspublic/verify_redirect.jsp?url=https%3A%2F%2Ftips.fbi.gov&title=Submit+a+Terrorist+Tip
En die is verzonden
Verwacht jij maar spoedig de geheime dienst thuis, zal je moeder leuk vinden![]()
![]()
quote:Laat maar lekker komen, als hoofdvertegenwoordiger van zijn land mag hij de Nederlanders er best aan herinneren dat het onder meer de Amerikanen waren die Nederland bevrijd hebben.
En dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat maar lekker komen, als hoofdvertegenwoordiger van zijn land mag hij de Nederlanders er best aan herinneren dat het onder meer de Amerikanen waren die Nederland bevrijd hebben.
Zijn bezoek heeft daar weinig mee te maken, hij is nu eenmaal hoofdvertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En dan?
Dan moeten we maar meteen blij zijn met zijn manier van regeren
Onder meer... 60 jaar na dato het eerste bezoek, zo zwaar vinden ze dat zelf dus ook niet tellen. Gaat de Franse president ook nog wel eens bloemen leggen bij het vrijheidsbeeld?quote:
Dat pleit dan toch voor Bush, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Onder meer... 60 jaar na dato het eerste bezoek, zo zwaar vinden ze dat zelf dus ook niet tellen. Gaat de Franse president ook nog wel eens bloemen leggen bij het vrijheidsbeeld?
Da's een goede daad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:58 schreef _The_General_ het volgende:ik ben op het oorlogskerkhof die dag dat Bush komt. Ik ben vrijwilliger bij " Thank You Britain" en begeleid 50 Britse veteranen!
Nee. De Franse president heeft meer harses en ziet in dat ie beter niet kan komen na het zo lang te hebben verwaarloosd, zeker in een tijd waarin zijn acties nogal discutabel zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat pleit dan toch voor Bush, nietwaar?
Ik denk dat Bush dan toch meer respect voor de doden heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee. De Franse president heeft meer harses en ziet in dat ie beter niet kan komen na het zo lang te hebben verwaarloosd, zeker in een tijd waarin zijn acties nogal discutabel zijn geweest.
quote:Veiligheidsmaatregelen bij bezoek Bush aan Limburg
MAASTRICHT - De politie bereidt ,,zware veiligheidsmaatregelen'' voor bij het bezoek van de Amerikaanse president Bush aan Limburg, begin mei. Dat heeft de politiecommandant voor veiligheidsmaatregelen voor het bezoek van Bush, G. van Klaveren, vrijdag gezegd.
De politie hoorde pas twee dagen geleden dat de president zou komen en begint direct na Pasen met het opzetten van een draaiboek om zijn veiligheid te garanderen, zei Van Klaveren. Dan bezoeken ook enkele agenten Brussel, waar Bush onlangs op bezoek was, om daar kennis op te doen.
Vooralsnog gaat de politie ervan uit, dat de Amerikaan overnacht in Château St. Gerlach in Valkenburg en een bezoek brengt aan het Amerikaanse oorlogskerkhof in Margraten. Deze plaatsen zullen speciaal beveiligd moeten worden, aldus Van Klaveren.
Maximale bijstand
,,Dit kunnen we in elk geval alleen niet af, we hebben maximale bijstand van politiekorpsen nodig uit heel het land'', zegt Van Klaveren. De politie zal verkeersmaatregelen moeten nemen, omdat de kronkelende weg door het Zuid-Limburgse heuvellandschap naar het oorlogskerkhof in Margraten snel overvol raakt.
,,Elke plek waar Bush komt, moet extra worden beveiligd'', aldus Van Klaveren. En dat betekent dat de politie Limburg Zuid na Pasen ,,op volle toeren gaat draaien''. Van Klaveren gaat er vooralsnog van uit dat Bush in het weekeinde van 7 en 8 mei Limburg zal aandoen. Behalve een bezoek aan Margraten staat een aantal gesprekken op de agenda.
ANP
Bron: LC
Hahahahahahaaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Jabba het volgende:
Wie doet er mee?
Ik regel de cash.
Nou ik hoor het wel.
![]()
Ik mag toch hopen dat ie in Houthem blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik dacht die blijft lekker in Margraten. Geen last van maar je nu komt hij ook nog hier naar Valkenburg
Misschien dat ie wel in Luik kan landen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef maartena het volgende:
Even zijdelings vraagje: Bush komt natuurlijk met Airforce One, en dat is een 747 Jumbo Jet.
Is Maastricht Airport geschikt voor de 747? Ik weet dat er voor een 747 een langere baan nodig is. Zo woon ik vlak bij een vliegveld waar dagelijks een stuk of 70 vluchten vanaf wordt gehouden (Orange County Airport) en deze is wel geschikt voor de middelgrote jets zoals de 757 en 767, maar kan de 747 niet aan - wellicht alleen voor een noodgeval waarbij de jet in het gras doorhobbeld en op de weg tot stilstand komt
Kan ie in Maastricht landen?
Ten eerste kun je een militaire begraafplaats niet vergelijken met het vrijheidsbeeld, dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:57 schreef gr8w8 het volgende:
Onder meer... 60 jaar na dato het eerste bezoek, zo zwaar vinden ze dat zelf dus ook niet tellen. Gaat de Franse president ook nog wel eens bloemen leggen bij het vrijheidsbeeld?
NAVO Brunssum?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef maartena het volgende:
Kan ie in Maastricht landen?
Waar ben jij in godsnaam moderator van? Klaagbaak?quote:
Van POLquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam moderator van? Klaagbaak?
Wordt nog leuk. Dat het nog erger kan dan Sidekick.quote:
Nee hoor, troost je. Ik zit in een forum vol bloemetjes en bijtjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wordt nog leuk. Dat het nog erger kan dan Sidekick.
Waar iedereen lief is voor elkaar? Dat past niet bij jou.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:37 schreef Verbal het volgende:
Nee hoor, troost je. Ik zit in een forum vol bloemetjes en bijtjes.
V.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar iedereen lief is voor elkaar? Dat past niet bij jou.
Ik neem aan dat ome George daar wel op staat. Net als de rest van de wereld overigens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:47 schreef Verbal het volgende:
Jawel hoor. Zolang je maar niet op mijn shitlist staat. En als dat het geval is zegt dat genoeg.
V.
Ach welnee... Minder begaafden krijgen bij mij het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ome George daar wel op staat.
quote:Net als de rest van de wereld overigens.
Je wenste de beste man net een vliegtuigongeluk toe. Een verkapte doodsbedreiging?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:56 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee... Minder begaafden krijgen bij mij het voordeel van de twijfel.
V.
Toewensen, toewensen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je wenste de beste man net een vliegtuigongeluk toe.
Ik zet de koffie wel vast klaar voor de mannen van de NSA, danquote:Een verkapte doodsbedreiging?
Ach, met de afluisterapparatuur van tegenwoordig is dat niet nodig. Ze zijn toch al binnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:12 schreef Verbal het volgende:
Ik zet de koffie wel vast klaar voor de mannen van de NSA, dan![]()
V.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, met de afluisterapparatuur van tegenwoordig is dat niet nodig. Ze zijn toch al binnen.
Ik kan me noch zijn aanwezigheid, nog de schoonheid van jouw heuvelland voorstellen...quote:Toch kan ik de aanwezigheid van de man in ons mooie Heuvelland moeilijk voorstellen.
Hij zal wel komen. Er liggen nogal veel dooie Amerikanen in Margraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef Verbal het volgende:
Ik kan me noch zijn aanwezigheid, nog de schoonheid van jouw heuvelland voorstellen...
V.
It's the thought that counts...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij zal wel komen. Er liggen nogal veel dooie Amerikanen in Margraten.
Een prima plek en tijdstip om zijn vrijheidsideologie nog eens te benadrukken.quote:
Nee, die is dan juist weer uitermate misplaatst, but what else is new?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een prima plek en tijdstip om zijn vrijheidsideologie nog eens te benadrukken.![]()
Er had ook een Democratische moordenaar van spleetogen kunnen staan. Over misplaatst gesproken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef Verbal het volgende:
Nee, die is dan juist weer uitermate misplaatst, but what else is new?
Maar ik had van hem ook geen oprecht en onvoorwaardelijk eerbetoon verwacht, dus hij zal in dat opzicht niet teleurstellen.
V.
Tsja, die was niet laf genoeg om thuis te blijvenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er had ook een Democratische moordenaar van spleetogen kunnen staan.
Wat, jouw vergelijking? Inderdaad.quote:Over misplaatst gesproken.
Die verheugde zich kennelijk op een vrijwillige rampage in de Mekong. Walgelijk, maar daarna kan je altijd nog de politiek in.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:41 schreef Verbal het volgende:
Tsja, die was niet laf genoeg om thuis te blijven![]()
Waarom? Het gaat hem erom gevallen Amerikanen te herdenken. 3000+ Amerikaanse graven is voor hem meer dan 400+ Nederlandse. Anders kwam hij wel 4 me, in plaats van 6 & 7, wanneer het Memorial day is.En hoe kan hij anders een link maken in zijn praatje naar Iraq en "the war on terror".quote:Op zaterdag 26 maart 2005 05:35 schreef BasOne het volgende:
Van mij mag ie wegblijven, maar als ie zonodig dan toch een begraafplaats moet bezoeken lijkt me de Grebbeberg toch beter.
Waarom? op de greb liggen amerikanen, candezen, engelsen, nederlanders en duitsers.. daaromquote:Op zaterdag 26 maart 2005 06:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat hem erom gevallen Amerikanen te herdenken. 3000+ Amerikaanse graven is voor hem meer dan 400+ Nederlandse. Anders kwam hij wel 4 me, in plaats van 6 & 7, wanneer het Memorial day is.En hoe kan hij anders een link maken in zijn praatje naar Iraq en "the war on terror".
Wie niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie in Houthem blijft..
Kerry is een moordenaar en Bush is een held...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die verheugde zich kennelijk op een vrijwillige rampage in de Mekong. Walgelijk, maar daarna kan je altijd nog de politiek in.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is dit voor iets belachelijks? Verbal, je zit dit topic vol te blaten met je persoonlijke gezever. En dat noemt zich een verantwoordelijke moderator?
Rot op naar je plantjes, imbeciel.![]()
![]()
![]()
Dat je vrijheden hebt betekent niet dat je ze continu hoeft te misbruiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 06:07 schreef NorthernStar het volgende:
Freedom of Speech is het hoogste goed van de Westerse samenleveng.
Lijkt me zeer gepast de 'leider van westerse wereld' te verwelkomen met een massale uiting van die vrijheid en het recht om er gebruik van te maken.
"I love freedom of speech." G.W. Bush, oktober 2003
Wij ook Dubya, wij ook.![]()
Haha dat dit soort lompe idioten moderator kunnen worden. Maarja, zegt wel wat over het beleid hierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
V.
...of over jouw inschattingsvermogen.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:24 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Haha dat dit soort lompe idioten moderator kunnen worden. Maarja, zegt wel wat over het beleid hier![]()
Vanwaar deze opmerking hoe typisch linkse actievoerders is? Dit lokt gewoon bepaalde reacties uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben benieuwd hoezeer aktievoerders Nederland weer in diskrediet gaan brengen door zich belachelijk op te stellen tijdens een bezoek van Bush. Alsof lomp schreeuwen en schelden tot een dialoog lijdt. Vaak geven linkse kneuzen juist zo hoog op daarover.
Oh, jij vindt dat er in dit topic normaal wordt gesproken over Bush? Hij komt de gesneuvelde bevrijders van ons land eer betonen. Ik spreek duidelijk over de linkse kneuzen, weet ik veel dat jij je dan aangesproken voelt?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vanwaar deze opmerking hoe typisch linkse actievoerders is? Dit lokt gewoon bepaalde reacties uit.
Och lieverd toch...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is een feit dat over Bush ongenuanceerd wordt gesproken met name uit linkse hoek.
Ik had jou toch verteld naar je plantjes te moven?quote:
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik had jou toch verteld naar je plantjes te moven?
Nee, dat niet. Je laat alleen maar zien wat voor een vent jij bent. Vent...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja.
En jij verwacht dat ik naar je luister
V.
Men schijnt ook wel es ongenuanceerd te kijken naar Hitler en z'n kompanen, Cohen-adept.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is een feit dat over Bush ongenuanceerd wordt gesproken met name uit linkse hoek.
De Cohen-adept ben je nu zelf door de koppeling Bush-Hitler te maken.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Men schijnt ook wel es ongenuanceerd te kijken naar Hitler en z'n kompanen, Cohen-adept.
Wat je zegt, ben je zelf. Met je kop door de helft... blablabla, etcetera.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Cohen-adept ben je nu zelf door de koppeling Bush-Hitler te maken.![]()
Doodsverwensing?quote:
Minstens een spreekwoordelijke verharing....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |