Wel dus. Als hij daar geen controle over heeft moet hij maar bij Ahold gaan solliciteren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Cluppie? Je bedoelt de Eerste Kamer?
Daar gaat de Tweede Kamer dus niet over.
Bos is fractievoorzitter van de tweede kamerfractie. Het is geen partijvoorzitter!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel dus. Als hij daar geen controle over heeft moet hij maar bij Ahold gaan solliciteren.
Over interne verhoudingen in een partij wordt niet in de Tweede Kamer gesproken hoor (zolang het oppositiepartij betreft of de regering niet in gevaar komt). Ik weet niet wat jij voor beeld jij van de Tweede Kamer hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel dus. Als hij daar geen controle over heeft moet hij maar bij Ahold gaan solliciteren.
Heeft de PvdA die dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:19 schreef Toad het volgende:
Jammer dat je niet eerst verdiept in standpunten en visies.
Nuh, streamt prima hier.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:26 schreef Apoc2003 het volgende:
hebben jullie ook zo'n trage stream ?
Nouja in mijn beleving heeft de leider cq voorbeeldfunctie aka wouterbos controle over de hele club. Zo niet, dan is hij incompetent.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Over interne verhoudingen in een partij wordt niet in de Tweede Kamer gesproken hoor (zolang het oppositiepartij betreft of de regering niet in gevaar komt). Ik weet niet wat jij voor beeld jij van de Tweede Kamer hebt.
nee....quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:26 schreef Apoc2003 het volgende:
hebben jullie ook zo'n trage stream ?
Wilders is voor lage belastingen. Daar hoor je de Portemonnee van de Ander nooit over.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:28 schreef Toad het volgende:
In ieder geval een betere dan de zgn. groep Wilders, niet?
Eerste Kamer is onafhankelijk. Daarnaast is het gewoonweg niet relevant in een kamerdebat.quote:Nouja in mijn beleving heeft de leider cq voorbeeldfunctie aka wouterbos controle over de hele club. Zo niet, dan is hij incompetent.
wat een visie.quote:Wilders is voor lage belastingen. Daar hoor je de Portemonnee van de Ander nooit over.
Is dat wel zo? Van Thijn trad af in mei 1994. Toen was De Graaf nog maar net als Kamerlid gekozen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nogmaals, van Thijn moest opstappen als minister van Binnenlandse Zaken door toedoen van Thom de Graaf (terecht overigens).
De commissie van Traa is de grootste grap allertijden. Heel topcrimineel-nederland lachte ze hoofd af hoe de personen met goede bedoelingen op teevee werden afgemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Van Thijn trad af in mei 1994. Toen was De Graaf nog maar net als Kamerlid gekozen.
Ze kwamen elkaar later tegen toen Van Thijn moest verschijnen voor de commissie Van Traa, maar dat heeft geen politieke consequenties gehad voor Van Thijn.
Open er een topic over als dat je dwars zit, maar dat is niet waar mijn reactie over gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De commissie van Traa is de grootste grap allertijden. Heel topcrimineel-nederland lachte ze hoofd af hoe de personen met goede bedoelingen op teevee werden afgemaakt
Wie heeft die commissie in het leven geroepen, die moeten ook aangepakt worden.
Wilders heeft die tenminste. Heb ik Woutje, die zo mooi genaaid is door zijn partijgenoten, nog nooit op betrapt.quote:
de graaf was vice voorzitter in de commissie Van Traa. vanavond op tv.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Van Thijn trad af in mei 1994. Toen was De Graaf nog maar net als Kamerlid gekozen.
Ze kwamen elkaar later tegen toen Van Thijn moest verschijnen voor de commissie Van Traa, maar dat heeft geen politieke consequenties gehad voor Van Thijn.
Nee, later deze week pas, wanneer het D66 duidelijk wordt dat JP en Gerrit geen nieuw kiesstelsel willen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is het laatste nieuws btw, kabinet gevallen???
Niet dat Van Thijn moest aftreden, want dat gebeurde een half jaar voordat de commissie Van Traa uberhaupt was ingesteld.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:34 schreef evert het volgende:
[..]
de graaf was vice voorzitter in de commissie Van Traa. vanavond op tv.
en wat was een van de gevolgen van de commissie Van Traa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |