Er wordt nu toch wel min of meer de vloer met hem aangeveegd. Over regentenmentaliteit gesproken, 'iedereen is gek behalve ik'.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
dacht ik ook, van aartsen is gewoon een leugenaar
Dat bleek wel, toen ze 10 minuten met Rehwinkel zaten te praten over het politiebeheer terwijl die consessie al lang gedaan was.quote:
Die zit ongeveer iedere week bij BvD.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef -DailaLama- het volgende:
OMFG ROB OUDKERK
Van alle politici die je uit kan nodigen ...
Deden Van Kooten en De Bie vroeger Van Thijn niet na? Dan moet dat nu ook mogelijk zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Als Kopspijkers Ed van Thijn niet na kan doen, kijk ik er nooit meer naar.
van aartsen kan heleboel zeggen, maar ik vind het erg zwak van hem dat hij, als er goede argumenten en eventueel correcte conclusies zijn getrokken, hij bijvoorbeeld Femke Halsema uitmaakt voor van alles en nogwat uitmaakt. Is dát politiek?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er wordt nu toch wel min of meer de vloer met hem aangeveegd. Over regentenmentaliteit gesproken, 'iedereen is gek behalve ik'.
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zit ongeveer iedere week bij BvD.
Ach, als je daar de uitspraken van Halsema naast legt, dan verdient ze nog veel meer stront over die rotkop van d'r.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
van aartsen kan heleboel zeggen, maar ik vind het erg zwak van hem dat hij, als er goede argumenten en eventueel correcte conclusies zijn getrokken, hij bijvoorbeeld Femke Halsema uitmaakt voor van alles en nogwat uitmaakt. Is dát politiek?
Lijkt wel een kringgesprek bij BvD. Ik ga het eens afzetten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Misschien komt hij om meisjes vragen bij Jan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
goede argumenten en eventueel correcte conclusies zijn getrokken
Jij bent echt goed aan het luisteren zegquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker die Noten. Bos moet de klus maar klaren.
In het begin van dit jaar zag ik de bui al helder hangen. Ondanks dat de PvdA zich nu in allerlei bochten wringt om haar treurnis kenbaar te maken valt zij zwaar door de mand. De wentelteefjescultuur waar de PvdA zich nu in kronkelt ontbeert elke geloofwaardigheid. Het is vanaf nu een gotspe als Wouter Bos nog durft te spreken over de "sociaal democratie van de 21e eeuw"...!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
hahahahahaha, die vieze Halsema wordt afgefikt.
Goh, wat laat je je weer van een inhoudelijke kant zien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, als je daar de uitspraken van Halsema naast legt, dan verdient ze nog veel meer stront over die rotkop van d'r.
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Goh, wat laat je je weer van een inhoudelijke kant zien.
Waar zijn ze dan? En waarom? JD'ers zijn lijkt mij boeiender (zijn ze zowieso altijd!)quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom zien JOVD'ers er uit als JOVD'ers?
Jij geniet toch ook van het D'66-bashen, laat mij dan genieten van de bestronting van Halsema.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Goh, wat laat je je weer van een inhoudelijke kant zien.
Exact. Want dan kun je net zo goed tegen alles zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef evert het volgende:
de 1e kamer heeft zich niet te bemoeien met wetsontwerpen die nog in de 2e kamer behandeld dienen te worden. Staatsrechtelijk volkomen terechte opmerking van Van Mierlo waarbij Noten wijselijk het zwijgen toedoet.
Nee, graag niet doorgaan met dat geflame.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij geniet toch ook van het D'66-bashen, laat mij dan genieten van de bestronting van Halsema.![]()
Heb nova nog niet gevolgd (vanacht) maar idd. De stemming zou enkel om de grondwetwijziging moeten gaan. Maar jah, als PvdA alleen nu (om de 2/3 meerderheid) een machtige stem heeft...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Exact. Want dan kun je net zo goed tegen alles zijn.
Zo, jij komt echt intelligent over man!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen je holmaatje, Kickie.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, als je daar de uitspraken van Halsema naast legt, dan verdient ze nog veel meer stront over die rotkop van d'r.
Heb je gedronken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen je holmaatje, Kickie.
Doe het dan in een emmer, en gooi het over Halsemaquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
inderdaad, moet naar de WC, maar wil niet!
Als je weet wat de invulling gaat zijn na een grondwetswijziging, en die ideeen kunnen gaan leiden tot bestuurlijke chaos, en je hebt bij die verdere behandeling geen enkele invloed meer, dan moet je als senator niet naief zijn en die invloed gebruiken om deugdelijke wetgeving te forceren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:10 schreef evert het volgende:
de 1e kamer heeft zich niet te bemoeien met wetsontwerpen die nog in de 2e kamer behandeld dienen te worden. Staatsrechtelijk volkomen terechte opmerking van Van Mierlo waarbij Noten wijselijk het zwijgen toedoet.
Mag Adje ook?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe het dan in een emmer, en gooi het over Halsema![]()
Nee hoor, maar ik stoor me weer eens aan dat partijdige gedrag van een totaal ongeloofwaardige mod.quote:
Dittirch heeft zich de afgelopen 24 uur als een kind gedragen. Hij rende gister van zijn werkkamer naar de 1e kamer op in elke zin te zeggen dat de PvdA ongeloofwaardig is en regentesk. Get a life, Boris.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dittrich is 'vrij' duidelijk, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |