Nope. reactie van hem ff uitgezonden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef the_disheaver het volgende:
zit ed in nova?
Laat je Monidique-imitatie even achterwege. Wat is er mis met een coalitie-deelname? Mag alleen PvdA dat? Kom je ook met het argument dat de "kiezer" wilde dat de pvda meeregeerde?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, "onzuiver". Net zo "onzuiver" als de deelname van D66 aan dit kabinet. Net zo "onzuiver" als de 180 graden concessies van CDA en VVD op het gebied van de gekozen burgemeester.
Inhoudsloos woord eigenlijk, dat onzuiver. Het is niet fout, nee, het is "onzuiver".
een sukkel ja, maar zeer zeker geen loopjongen. Hij is een zeer geslepen rat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:48 schreef komrad het volgende:
verhagen is een sukkel, gewoon een loopjongen
net als nova... Internet is de basis, en nog leuk ook:Dquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:49 schreef evert het volgende:
bvd wordt straks nog herhaald, pak ik vannacht wel mee
Helemaal niets natuurlijk. Maar oppositievoeren is natuurlijk wel "onzuiver". Je mag je niet aanpassen aan een veranderende situatie. "Staatsrechterlijk onzuiver".quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is er mis met een coalitie-deelname?
Van Aartsen: "Er is geen seconde onderhandeld over het kiesstelsel"quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
van aartsen loopt weer semi decadent te doen, wat een arrogante klootzak
Lekker kinderlijk gedrag.quote:
nee, ze bijt goed van zich af...quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:55 schreef Eightball het volgende:
Kutje-Halsema is weer lekker aan de gang.
Alleen Van Aartsen heeft hem nog niet geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:55 schreef the_disheaver het volgende:
haha, de brief wordt nu al uitgedeeld
dacht ik ook, van aartsen is gewoon een leugenaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Van Aartsen: "Er is geen seconde onderhandeld over het kiesstelsel"
Da's toch duidelijk iets anders dan De Graaf zegt.
die weet van niets iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:56 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Alleen Van Aartsen heeft hem nog niet geloof ik
Boeie, gisteravond liepen ze (in vergelijking met het extra NOS Journaal) achter de feiten aanquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
NU BvD
Leer nu nog even "Staatsrechtelijk" te schrijven, dan mag je straks misschien nog eens meepraten met de mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Helemaal niets natuurlijk. Maar oppositievoeren is natuurlijk wel "onzuiver". Je mag je niet aanpassen aan een veranderende situatie. "Staatsrechterlijk onzuiver".
Maar goed, het hakken op de PvdA las kwaadaardige regentenpartij was te verwachten van slechte verliezers, maar je zou toch denken dat het volwassen politici waren, die ik nu op de tv zie. Ach, mij maakt het niet uit: de gekozen burgemeester is van de baan en De Graaf is weg. Ik ben tevreden.
BvD is geen journaal.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Boeie, gisteravond liepen ze (in vergelijking met het extra NOS Journaal) achter de feiten aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |