Tja, dat hangt van de formateur af.quote:
Zo kan je alles wel brengen als nieuws uit een betrouwbare bron. Ze mogen zelf ook wel een beetje nadenken daar bij radio 1. De kans dat andere D66-ers ook zouden opstappen was gewoon erg klein, vooral omdat ze ongeschonden zijn. En al helemaal dat het kabinet zou vallen, ...quote:Hallo zeg, ze speculeerden om tien voor acht ook dat uit betrouwbare was vernomen dat De Graaf zou gaan aftreden en vertelden erbij dat het een zeer serieus gerucht was. Die dingen zijn over het algemeen waar en dat van Brinkhorst is ws. ook wel waar.
Iemand van de Groep Wilders dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, dat hangt van de formateur af.![]()
Die hele functie is overbodig geworden, dus niemand, lijkt me.quote:
He ja, dan hebben we weer na 80 dagen verkiezingenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Allemaal lachende mensen in de Tweede kamer op het moment. Toevallig net het gedeelte waar het PvdA zetelt...
Beter dan dat er weer verkiezingen moeten komen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:39 schreef ferrarifreak het volgende:
Saaie afloop van een spannende avond.
Voor D66 is die functie uitermate belangrijk. Die persoon moet namelijk redden wat er nog te redden valt.(kiesstelsel)quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die hele functie is overbodig geworden, dus niemand, lijkt me.
Wees niet ongerust, dat zijn er niet zoveelquote:
nee hoor. zeker niet als je opstapt door een actie van de oppositie en niet van de eigen regeringspartijen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:36 schreef sooty het volgende:
Nu de rest van het kabinet nog. Dat was toch decennia lang 'usance'.
eens,die hebben zich vannacht in de persoon van e.v.t nu niet echt geweldig populair gemaakt....quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ik snap niet waarom die zo lachen dan. Die hebben de hele 2e kamer + stemmers tegen zich gejaagd nu.
Welnee. Dit heeft totaal geen invloed bij de stemmers. het grootste deel van de bevolking interesseert die hele gekozen burgemeester minder dan niks. En de mensen die het wel interesseert verdiepen zich in de uitleg van de 1e Kamerfractie en zien in dat ze gelijk hebben en dat een zorgvuldiger opbouw van het hele proces op de lange termijn beter zal uitpakken. Dus geen enkel probleem op dat gebied.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ik snap niet waarom die zo lachen dan. Die hebben de hele 2e kamer + stemmers tegen zich gejaagd nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |