D66 stapt heus niet uit de laatste regeringscoalitie waar ze ooit in zitten, hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Áls Thom de Graaf opstapt wat gaat dat dan betekenen voor dit kabinet en D'66 in het bijzonder?
Bedoel wat is dan de gebruikelijke procedure? Stapt bijvoorbeeld D'66 ook op, of kan de positie van Thom de Graaf gewoon weer opgevuld worden door een andere D'66-er?
Misschien graven ze Van Mierlo wel weer op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Stapt bijvoorbeeld D'66 ook op, of kan de positie van Thom de Graaf gewoon weer opgevuld worden door een andere D'66-er?
Ik mag toch aannemen, dat Thom een eventueel aangeboden burgemeesterspost zal weigeren en dat hij evenmin naar zo'n post zal solliciteren...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:43 schreef Oud_student het volgende:
Welke burgemeesterspost zal hij krijgen ?
Nou....quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Thom een eventueel aangeboden burgemeesterspost zal weigeren en dat hij evenmin naar zo'n post zal solliciteren...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen, dat Thom een eventueel aangeboden burgemeesterspost zal weigeren en dat hij evenmin naar zo'n post zal solliciteren...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben helemaal kwijt waarom Van Thijn moest aftreden als minister van Binnenlandse Zaken. Iets met onderzoeksmethoden? Drugs doorlaten? Was het niet zoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Zag net een mooie theorie van Speknek. Die vermoedde dat van Thijn wraak heeft genomen omdat de Graaf als lid van de commissie van Traa mede verantwoordlijk is aan het aftreden van van Thijn als minister.
bron?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef rotskibo het volgende:
Hij is opgestapt.
Was te verwachten na gisteren natuurlijk. Maar goed, nu de rest van het kabinet nog, en misschien komt het dan nog eens goed met de politiek!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef rotskibo het volgende:
Hij is opgestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |