dat is oneerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Overigens heel, heel slecht nieuws: Neefje van onze beste vriendin, waarbij dinsdag een tumor in z'n hoofd was ontdekt en waarvan de doktoren eerst dachten er wel ff zo bij te kunnen en dat ze er snel en bijtijds bijwaren heeft een radicale wijziging van de diagnose gekregen: Tumor totaal vergroeid met de hersenen, behandeling onmogelijk, nog verwachte aantal maanden te leven: 10.
Dan ben je 4 jaar, heb je nog nooit iets fout kunnen doen in heel je leven, nog geen roofbouw op je lichaam gepleegd of wat dan ook, en dan wordt de kans op verder leven je zo ruw ontnomen....
Vreselijk
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Overigens heel, heel slecht nieuws: Neefje van onze beste vriendin, waarbij dinsdag een tumor in z'n hoofd was ontdekt en waarvan de doktoren eerst dachten er wel ff zo bij te kunnen en dat ze er snel en bijtijds bijwaren heeft een radicale wijziging van de diagnose gekregen: Tumor totaal vergroeid met de hersenen, behandeling onmogelijk, nog verwachte aantal maanden te leven: 10.
Dan ben je 4 jaar, heb je nog nooit iets fout kunnen doen in heel je leven, nog geen roofbouw op je lichaam gepleegd of wat dan ook, en dan wordt de kans op verder leven je zo ruw ontnomen....
Vreselijk
Maar het is wel weer zo'n moment waarop je realiseert dat je zelf van elk moment, elke dag moet genieten, en dat je je niet zo druk moet maken over kleine, onbelangrijke zaken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:23 schreef superjoden het volgende:
Wat een vreselijk nieuwshier zijn geen woorden voor
Zo dat is ff een klap in je gezicht... vreselijk....quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Vreselijk
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:27 schreef JaWi het volgende:
Slapen op een bankje op centraal station is slecht voor je rug.
Ik ging even een biertje drinken om 12 uur gistermiddag. En toen was ik opeens om 8 uur vanochtend thuisquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]ben je daar in slaap gevallen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ging even een biertje drinken om 12 uur gistermiddag. En toen was ik opeens om 8 uur vanochtend thuis.
Neuh dit keer niet. 2 maanden terug wel een keerquote:
Hier (twente) schijnt die nog volopquote:
quote:
In Amsterdam wordt het steeds minder. Maar hij prikt er nu weer even doorheen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |