en een paar verwijderd door dirkhquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:6 posts zijn gnoeg voor een algehele forum ban
da's bealchelijk en dat in een bagger topic
Ach shit happensquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
We hadden met z'n allen eigenlijk even voor Dos op moeten komen net zoals toen met VoreG.
Ach ja, kijk alleen eens naar de openingspost...dat topic gaat gewoon echt nergens over.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en een paar verwijderd door dirkh
maarja als ik eerlijk ben deed ik het er ook voor maar ik verwachte alleen een onzin ban
had mij ook logischer geleken maar de wegen van de FA's zijn ondoorgrondelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en een paar verwijderd door dirkh
maarja als ik eerlijk ben deed ik het er ook voor maar ik verwachte alleen een onzin ban
Idd, een algehele ban slaat nergens op..maja niks aan te doen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had mij ook logischer geleken maar de wegen van de FA's zijn ondoorgrondelijk
hahaha ook nog een proeftijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:06 schreef Dos37 het volgende:
Maarja we zijn erweer alleen nou wel een proeftijd van een maand![]()
dus onzin kom ik denk ik voorlopig niet in
Dan val ik zo in herhalingquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ook nog een proeftijd![]()
Lijkt wel of je vrij komt van TBS....
Hier wel straks lekker er nog even door heen fietsen heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:
Hier is het helemaal niet zo'n geweldig weer.
De zon komt amper door de wolken heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |