Utopiequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Graag. Hij en Sneijder zijn gemaakt om samen in 1 team te spelen. Als Ajax dan ook nog Landzaat weet te halen ben ik zeer tevreden
zegt de grootste dromer van VBLquote:
Ik krijg het er niet echt warm van.. Ik zoek een echte bikkel en een zeer goeie opbouwer..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:14 schreef Nashje het volgende:
Grygera - Escude is niet verkeerd, zoals ze dit seizoen al eens lieten zien.
Tevéz en Robinho wilden ook best wel bij PSV spelen. Davids is qua salaris niet haalbaar en Landzaat is qua transfersom niet haalbaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoezo? Beiden geven aan best bij Ajax te willen spelen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tevéz en Robinho wilden ook best wel bij PSV spelen.
Davids is best bereid wat water bij de wijn te doen. Net als bijv. Cocu om maar ff bij jouw clubje te blijven. En Landzaat is best te betalen, het is de vraag of Ajax dat wil betalen, wellicht een speler van Amsterdam naar Alkmaar..quote:Davids is qua salaris niet haalbaar en Landzaat is qua transfersom niet haalbaar
Dat houdt niet anders in dan dat hij bereid is water bij de wijn te doenquote:Volgens het Italiaanse boulevardblad zou Edgar Davids een terugkeer naar Ajax wel zien zitten. Alles zou zelfs al zo ver zijn gevorderd, dat Davids op zoek zou zijn naar een appartement in Amsterdam.
We zullen zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef cultheld het volgende:
Davids gaat misschien een pandje kopen voor na z'n carriereWaarom denk je dat hij naar Inter ging i.p.v. naar Barca? Meer doekoe mang!!!!!
Welke positie?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
Zegt de naam Milevskyy jullie eigenlijk iets? Ik heb gehoord dat Ajax ook achter hem aan zit; Hij speelt nu bij Dynamo Kiev en is het grootste talent van de Oekraďne. Hopelijk komt ie niet, want dit wordt één van de sensaties op het WK in Nederland
spitsquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ricksen heeft ook een pand in Amsterdam, Bogarde ook, Gullit ook....
Relevantie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet triest, genoemde mensen hebben 'n pand in Amsterdam.
Nee, maar het was ook een wat groter verhaal.. Hij staat niet onwelwillend tegen een terugkeer, laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De relevantie is dat "kijken voor een appartementje of huis in A'dam" niet persé wil zeggen dat hij naar Ajax komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |