ik post het net hierquote:
Idd, zou doodzonde zijn als hij weg gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
Zou zonde zijn om hem te laten vertrekken. Trabelsi wil toch weg, kan de Jong weer spelen.
Hij wil slechts spelen...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij wil niet meer backen geloof ik...
Ook een goede speler om erbij te hebbenquote:Aliadiere's plea to Wenger
30 March 2005
Jeremie Aliadiere has issued a 'play me or sell me' plea to Arsene Wenger.
According to reports in France, the 22-year-old striker is ready to leave Arsenal if he does not break into the side before the end of the season.
Aliadiere, who joined the club in 1999, has featured only once this term after sustaining a cruciate ligament injury in August. He has been linked with moves to Paris Saint Germain, PSV and Ajax but recently turned down a loan switch to West Ham because he was not fully fit.
Aliadiere said: "If Wenger plays me, I can stay. If he doesn't, I would tell him I want to leave. But I can make a name for myself at Arsenal.
Omdat het een wisselspeler van Arsenal is?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook een goede speler om erbij te hebben
Hij komt terug van een lange blessure. Maar toen hij speelde bij Arsenal maakte hij een goede indruk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Omdat het een wisselspeler van Arsenal is?
Nou dan ga ik alvast beginnen met de volgende.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Precies. Urby kreeg lovende woorden in VI, dus binnenkort wil iedereen hem in de basis volgend jaar.
Ja joh, laten we zonder een routinier gaan spelen. Dat gaat nu al zo goedquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef Nashje het volgende:
Pienaar - De Jong - Maduro - Vd Vaart.
Ik zie op dit moment liever Maduro.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Als Galasek fit is en niet weg gaat moet die zeker spelen
Dan gewoon Davids halen. Ik kan niet echt zeggen dat Galásek de laatste wedstrijden van hem zo goed zijn geweest (ook nog voor zijn blessure).quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja joh, laten we zonder een routinier gaan spelen. Dat gaat nu al zo goed
Graag. Hij en Sneijder zijn gemaakt om samen in 1 team te spelen. Als Ajax dan ook nog Landzaat weet te halen ben ik zeer tevredenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan gewoon Davids halen. Ik kan niet echt zeggen dat Galásek de laatste wedstrijden van hem zo goed zijn geweest (ook nog voor zijn blessure).
Davids en Landzaat zou fantastisch zijn. Ook nog eens Nederlands. Past goed bij elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Graag. Hij en Sneijder zijn gemaakt om samen in 1 team te spelen. Als Ajax dan ook nog Landzaat weet te halen ben ik zeer tevreden
Ik vrees echter dat dit niet echt haalbaar is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Davids en Landzaat zou fantastisch zijn. Ook nog eens Nederlands. Past goed bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |