Als Vaart toch de transfer van Van Bommel tegenhoudt...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Radegast het volgende:
Even twee berichtjes posten:
hij wil sowieso niet naar jong utrecht of een andere 2e team. Hij wil alleen naar een club waar hij met de eerste selectie meedoet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij kon naar Jong Utrecht maar wilde zijn kans afwachten in het eerste van Ajax![]()
ik hoop dat ie er komt want hij is echt ongelovelijk technisch!
Spelen op totaal anders en hebben voor een coach een heel ander tactische doelstelling. Het is zeg maar ander gereedschap. En Barcelona kan het zich makkelijk veroorloven om 1 van de 2 op de bank te zetten of tribune en per wedstrijd te bekijken wie ze laten spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als Vaart toch de transfer van Van Bommel tegenhoudt...
Uit het Vitesse topic geplukt..quote:Arnhem, 24-03-2005
Beste Vitesse-supporters,
Zoals jullie allemaal weten, loopt het huurcontract van Abubakari Yakubu deze zomer af. Wij vinden, dat Yakubu in Arnhem moet blijven. Hij is ontzettend belangrijk voor het elftal en daarom willen we hem absoluut niet kwijt. Zeker, als we weer Europa ingaan hebben we zijn kwaliteiten heel hard nodig!
Een aantal supporters heeft daarom in overleg met Vitesse een actie op touw gezet om Yakubu te behouden. Op de één of andere manier moeten we met z’n allen het transferbedrag bij elkaar zien te krijgen. De Business Club Vitesse Gelredome wordt benaderd voor donaties, maar ook wij kunnen een steentje bijdragen als supporters. Tijdens de wedstrijd
Vitesse - FC Twente zal er gecollecteerd worden voor de aankoop van Yakubu. Ook het bankrekeningnummer ABN Amro Arnhem: 53.26.06.876 van Vitesse is geopend voor donaties. Wij, supporters, als externe financiers van Yakubu!!!
Wij denken dat, als we met z’n allen samenwerken, we het voor elkaar krijgen om Yakubu voor langere tijd aan Vitesse te binden. Business Club, supporters en Vitesse staan zij aan zij achter deze actie. Als iedereen een steentje bijdraagt, gaan we het redden.
Vitesse-supporters: jullie kunnen het verschil maken! Doe mee en help Vitesse een reuzesprong voorwaarts!!!
Mocht het aantrekken van Yakubu ondanks al onze gezamenlijke inspanningen geen doorgang kunnen vinden, dan besteedt Vitesse de donaties aan het in stand houden van de huidige selectie en/of het verder versterken van de selectie.
Actiegroep Yakubu moet blijven
begrijpelijk.quote:
En Sonck komt misschien ook nog terugquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en Heerenveen weet nog niet zeker of ze Sikora zullen houden
Moet die doen, we zullen een hartelijke ontvangst voorbereidenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Sonck komt misschien ook nog terug
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het idee is leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:08 schreef Chadi het volgende:
Spelen op totaal anders en hebben voor een coach een heel ander tactische doelstelling. Het is zeg maar ander gereedschap. En Barcelona kan het zich makkelijk veroorloven om 1 van de 2 op de bank te zetten of tribune en per wedstrijd te bekijken wie ze laten spelen.
Wordt dat toevallig komende vrijdag gedaan, die collecte?quote:
Van zulk soort implicerende opmerkingen hou ik idd niet.quote:
Ik zou Lindgren niet wegdoen...volgens mij een groot talent. Misschien een jaartje verhuren maar ik zou hem toch bij ajax hoduen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:05 schreef Kang-He het volgende:
We moeten Lindgren betrekken in de koop van Vayrynen.
quote:30/3/2005 - De Jong wacht met beslissing over contractverlenging
(Gepost door RvN)
In voetbalweekblad VI laat Nigel de Jong weten te wachten met de beslissing of hij zijn nog een jaar doorlopende contract wil verlengen. Uit een gesprek met Blind kwam dat de nieuwe Ajax coach hem ziet als speler voor rechtshalf, verdedigende middenvelder of rechter centrale verdediger en niet voor een backpositie. Op die drie posities krijgen andere spelers voorlopig de voorkeur. Om die reden wil hij pas aan het einde van het seizoen een beslissing nemen, zo laat hij weten in VI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |