Nee. Kan echt niet in de schaduw staan van de BBC.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, en flauw dat mensen daar altijd mee aan komen zetten. Ik vind de Nederlandse publieke omroep erg goed.
Just in: Koningin biedt De Graaf een baantje als burgemeester aanquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mededeling RVD:
Thom de Graaf heeft ontslag gevraagd aan Koningin.
Lekkere partijgenoten heb je danquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En voor de duidelijkheid: de rest van de ministers blijft zitten.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Just in: Koningin biedt De Graaf een baantje als burgemeester aan
Nou in dit geval kan Bos er idd weinig aan doen, Heb Bos er alleen bij de haren bijgesleept omdat ik die man normaliter net zo scheinheilig vindt als de eerste kamerfractie van de PvdA gisteravond. was meer een onderbouwing van waarom ik de pvdA onbetrouwbaar vindt!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld al eerder aan de orde zijn gekomen in dit topic, maar ik vind het echt heel raar dat mensen naar Wouter Bos gaan wijzen om een besluit van zijn Eerste Kamer fractie. Natuurlijk is die man partijleider, maar de fractie is nu eenmaal autonoom, en zo hoort het ook! Waar zijn al die pleidooien voor dualisme, eigen beslissingen en anti-achterkamertjes nu opeens gebleven binnen de VVD en het CDA?
Het is eigenlijk wel ironisch dat deze partijen de PvdA verwijten de achterkamertjes te willen houden, en tegelijkertijd vinden dat Bos dat had moeten tegenhouden met.... achterkamertjespolitiek!
Da's eigenlijk al geen nieuws meer...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
De RVD meldt het nu definitief: De Graaf neemt ontslag.
Hmja. Maar op een kabinetscrisis zitten zij ook niet te wachten, lijkt me. Dilemma zeg maarquote:
Om van je collega-ministers maar te zwijgen. Dit was wel de Graaf's stokpaardje, maar een wetsvoorstel komt van het kabinet als geheel. Dus als ze consequent zijn, gaan ze met De Graaf meequote:
Ze zullen het wel via een omweg gaan proberen lijkt me. Eerst een raadgevend referendum houden in gemeentes en de winnaar daarvan sowieso door de Kroon laten benoemen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om van je collega-ministers maar te zwijgen. Dit was wel de Graaf's stokpaardje, maar een wetsvoorstel komt van het kabinet als geheel. Dus als ze consequent zijn, gaan ze met De Graaf mee
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat de Graaf opstapt lijkt me logisch, maar als de andere bewindslieden van D66 ook opstappen sta ik toch raar te kijken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |