Het is zeer waarschijnlijk dat Brinkhorst en Van der Laan hun portefeuille beschikbaar hebben gesteld op zeker moment en door Dittrich weer tot de orde zijn geroepen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef evert het volgende:
[..]
breng het dan als een gerucht en niet zo hijgerig als nu gedaan werd
dat ben ik persoonlijk met je eens,maar je weet niet waar het alle x in de kamer eraan toegaat...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar om daar nou een kabinetscrisis voor te veroorzaken...![]()
twee krullenbollen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik haal Dittrich en de Graaf ook vaak door elkaar hoor
NOS Journaal. Was het niet omdat ze iets nieuws moesten hebben? Het nieuws kwam rondstreeks 20:10 naar buiten, het journaal had net het reportage over De Graaf afgerond, maar kwamen voor het weer zonder nieuws. Pas na het weer dus.quote:
Helaas ging het even mis..quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu persconferentie De Graaf.
Hopen ze.
echt D66quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:26 schreef SCH het volgende:
De Graaf zegt niet veel maar is wel rustig.
NOS Journaal ook, hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Radio 1-journaal.
Zo horen premiers te zijn. Liever geen linkse theedrinkers aub.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Deze premier is er niet voor iedereen maar alleen voor zijn eigen rechtse clubjes. Foute man. Slechte premier.
Was gewoon een misser.quote:
Pure speculatie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is zeer waarschijnlijk dat Brinkhorst en Van der Laan hun portefeuille beschikbaar hebben gesteld op zeker moment en door Dittrich weer tot de orde zijn geroepen.
Hij zou op dat punt net beginnen met een persconferentie ergens anders. Daar had die stagiaire het over...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:29 schreef opa het volgende:
[..]
Was gewoon een misser.
De Graaf is al afgetreden.
Dus geeft hij geen verantwoording meer in de kamer.
Want : Minister af.
Maar dat begreep de stagiaire ff niet.
Kan het mis hebben, maar hij is nu nog wel minister. Pas nadat de koningin haar handtekening heeft gegeven. Lijkt me nog niet het geval.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:29 schreef opa het volgende:
[..]
Was gewoon een misser.
De Graaf is al afgetreden.
Dus geeft hij geen verantwoording meer in de kamer.
Want : Minister af.
Maar dat begreep de stagiaire ff niet.
Klopt, en dus is het een volstrekt onzinnige, zinloze posting. Ik ben zelf ook geen liefhebber van het huidige kabinet(had zelfs respect gehad voor d66 als ze de boel hadden laten ploffen), maar de manier waarop sommigen, waaronder betreffende user, elke gelegenheid aangrijpen om hun gal te spuwen gaat mij een beetje irriteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |