zal wel een herhaling zijn geweest, wel een kwalificatiewedstrijd trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vanmiddag?!
De wedstrijd tegen de Saudi's is nu live bezig...

ja en dat was pas minuut 52. Enkele minuten later werd he 0-4 en liep de F-side echt compleet leeg op enkele plekken recht achter de goalquote:

Ja ik heb 't tenminste nog nooit bij een andere club gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:42 schreef gras het volgende:
Het is toch wat. Alsof we dat alleen zien bij Ajax...

Die laatste foto's van die gast bij de rolstoelen, echt een leuk verhaal is datquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef WooZ het volgende:
Nog een paar leuke plaatjes van afgelopen zondag dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat is inderdaad flink balen voor je broer en huisgenoot.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Kaarten voor PSV - Lyon ook zo goed als uitverkocht.
Wilde net nog 2 kaartjes halen voor m'n broer en een huisgenoot van em. Eerst m'n broer ff opgepikt van 't station, maar die stond even later toch beteuterd te kijken toen bleek dat de goedkoopste nog beschikbare kaarten ¤78,50 zijn

quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Kaarten voor PSV - Lyon ook zo goed als uitverkocht.
Wilde net nog 2 kaartjes halen voor m'n broer en een huisgenoot van em. Eerst m'n broer ff opgepikt van 't station, maar die stond even later toch beteuterd te kijken toen bleek dat de goedkoopste nog beschikbare kaarten ¤78,50 zijn

Komen van PSVonline.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn trouwens ook leuke foto;s die je eerder postte

Ik heb net ff zitten kijken jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Komen van PSVonline.nl
een site waarmee een vriend van me met wie ik altijd naar psv ga zich voorheen bemoeide

weet ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
das niet zo'n kunst hoor appelsientjein firefox werken .. .maarrr psvonline was voor dat ze er een hele tijd af gingen echt een top site!! was altijd het zelfde .. eerst psv.netwerk dan psvonline en dan vi.nl, nou is ut nog wat rustiger maar begint weer te komen
![]()
ben blij datk gistermorgen mn wekker heb gezet en kaartjes voor VV heb kunnen krijgen!!

als ze niet goed op letten kan je het kaartje trouewns ook laten doorgaan voor W kan je tenminste beneden zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
das niet zo'n kunst hoor appelsientjein firefox werken .. .maarrr psvonline was voor dat ze er een hele tijd af gingen echt een top site!! was altijd het zelfde .. eerst psv.netwerk dan psvonline en dan vi.nl, nou is ut nog wat rustiger maar begint weer te komen
![]()
ben blij datk gistermorgen mn wekker heb gezet en kaartjes voor VV heb kunnen krijgen!!

als je beneden gaat 'zitten' zal je weinig zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
als ze niet goed op letten kan je het kaartje trouewns ook laten doorgaan voor W kan je tenminste beneden zitten

hahah ja ik bedoel staan.. ach je begrijpt me welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
als je beneden gaat 'zitten' zal je weinig zien

Kijk, Appelsientje weet hoe het moetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan bied je haar toch je stoel aan en ga jij op de grond zitten
tsss barbaar![]()

ben dan ook een echte gentlemanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Kijk, Appelsientje weet hoe het moet![]()

Natuurlijk, vooral als je het zelf zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben dan ook een echte gentleman![]()

me 2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Natuurlijk, vooral als je het zelf zegt![]()
Maar vind het fijn dat jullie kaarten hebben hoor.

Zoals WooZ al zei waren op dit moment 78,50 de goedkoopste kaarten en dat zijn de op een na duurste kaarten. De duurste kaarten kosten 83,50. Dat is inderdaad erg hoog. Maar ja dan heb je wel erg goede plaatsen. Maar ja je moet het er voor over hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2alleen de dure kaarten zijn volgens mij nog over... en die zijn echt te duur gewoon
en binnen 30 min de kaarten voor de uitwedstrijd uitverkocht![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |