Voorspelbare wedstrijdquote:Op donderdag 28 april 2005 09:32 schreef pekel het volgende:
Op naar de volgende post..
Sinds ik in de finale zit leeft de Fok!Cup echt niet meer..
* qyn slaps sirdalord around a bit with a very large trout.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef sir_dalord het volgende:
idd weinig reacties, maar ja, de finale is dan pas weer over 3 weken ofzo
bovendien zit ik te wow-en
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:28 schreef qyn het volgende:
[..]
* qyn slaps sirdalord around a bit with a very large trout.
(tja, het moet érgens...).
wat heet mijn fanclub er nou weer mee te makenquote:
Welkom!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef Wutangtony het volgende:
Ik heb me vanmiddag aangemeld bij Hattrick. Heeft iemand een idee hoe lang het kan gaan duren??
Shit, nu moet ik zeker ook de openingsbanner aanpassenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:02 schreef Lortnoc het volgende:
Feli! Kijken of ik binnenkort het logo weer kan updaten
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:24 schreef pekel het volgende:
KAMPIOENE OLE OLE!.
vv Emmen, winnaar Fok!Cup.
wel opvallend dat 2 seizoenen achter elkaar de winnaar van de halve finale clash tussen vv emmen en lycky bullbals de uiteindelijke winnaar van de fokcup wordt...quote:Op zondag 22 mei 2005 14:07 schreef pekel het volgende:
Dus?.
Ik win de Fok!Cup....en jullie allemaal (behalve SD en nog 2 waaiers) niet..
Stelletje losers...
nu niet pekel.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:47 schreef pekel het volgende:
De waarheid is hard komrad, keihard.
eerst nog even bekerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:47 schreef Dieptriest het volgende:
Op naar editie V....
'desnoods' wat klinkt dat enthousiastquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:51 schreef pekel het volgende:
Ik zou desnoods wel mee willen helpen in de organisatie.
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid de scores op de site up-to-date houden, ik heb ftp enzo al van sirdalord gehad en ik ga iig de lay-out een klein beetje aanpassen met frames zodat het menu niet 20x gekopieerd hoeft te worden zoals vorig jaarquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef komrad het volgende:
dat is handig, ik doe ook mee natuurlijk, wie vergezeld me in de organisatie?
Ik hoop ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef The_Hives het volgende:
in poule van -Raffie- ingedeeld wil worden
als je nog hulp nodig hebt geef je maar een gilquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef komrad het volgende:
dat is handig, ik doe ook mee natuurlijk, wie vergezeld me in de organisatie?
wie zegt dat ik dat doe, dat werk wilde ik nu net uitbestedenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:26 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik hoop ook/ Komra ik wil wel helpen met de loting maken
![]()
Ik bied me vrijwillig aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:26 schreef komrad het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat doe, dat werk wilde ik nu net uitbesteden
bewijs maar dat je onpartijdig bent. Trouwens waarom wil je perse tegen hives?quote:
sorry maar in onderlinge duels: Vitussa FC > FC Der Freddyquote:Op zondag 5 juni 2005 10:16 schreef komrad het volgende:
waarom refused wil je zo graag verliezen?
en de rest die zich net aangemeld heeft?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef pekel het volgende:
Deelnemerslijst Fok!Cup bijgewerkt op 6 juni 16:14
pekel (organisator)
komrad (organisator)
Lortnoc
MrMoon
sir_dalord
Johan-Derksen
Maniack28
truSteh
Tim_G
Verbal_Kint
TimmyASD
Dieptriest
-Raffie-
Uddel
DaMadKow
GotenSSJ
Chen
HHuizinga
pvrens
nicomart
BustaRaymes
Oldbie
Mokkaboon
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:52 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld
Hives je gaat eraan
iedereen zit er nu bijquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en de rest die zich net aangemeld heeft?
te laatquote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Chen het volgende:
lama
kunnen we voor morgen duidelijkheid hebben wanneer de fokcup begint ivm oefenwedstrijden enzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef maniack28 het volgende:
Wat mij betreft kunnen we beginnen, de basis van het nieuwe Fok!Cup site gedeelte is gemaakt. Zodra er geloot is en de poules bekend zijn kan ik het opvullen. De links op fokhattrick moeten nog even iets aangepast worden door JD maar dat komt goed.
en met de bekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen we voor morgen duidelijkheid hebben wanneer de fokcup begint ivm oefenwedstrijden enzo?
Ik doe alleen de site, als ik Komrad of Pekel zie zal ik het ze vragen, wordt idd wel eens tijd om te beginnen. Als je morgenavond niks gehoord hebt dan kan je er denk ik wel vanuit gaan dat we nog niet volgende week beginnen, maar ik kan je niks garanderen aangezien ik het niet organiseerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen we voor morgen duidelijkheid hebben wanneer de fokcup begint ivm oefenwedstrijden enzo?
mwah, vorig seizoen waren we ook weken voor het einde van de comp klaar. Was toen zo lang wachten op de finale dat die een beetje ondergesneeuwd raakte qua aandacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wordt idd wel eens tijd om te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |