quote:Engine BMW M49 6 in line
Bore and stroke 94,0 x 84,0
Size 3498 cc
Cams 2 OHC
Valves per cilinder 4
Power 433 HP/8500
Details Kugelfischer fuel injection
Transmission Getrag 5-speed
Weight 1070 kg
Brakes f/r disc / disc
Wheels f/r 12,75 x 16 / 16 x 16
Tyres Dunlop
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
Stond daarnet bij de bushaltetramhalte (nee geen jiskefet grap)
rijdt er een kerel, stapvoets, voorbij, in zijn "getunede" EXCELDing maakte gigantische herrie terwijl hij 5 km/u reed, had een mega raamband met erop: ATEC TUNING en een spoiler zo groot als die op Tjabbo's celica
Ondertussen kwam er keiharde muziek uit van Norah Jones
En er zat een gast in met een motorjack aan met zijn ramen allemaal open en hij tikte met zijn linkerhand mee op de maat van de muziek op de buitenkant van de deur
wat een loser
Tering wat een bloedmongoolquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
Stond daarnet bij de bushalte (nee geen jiskefet grap)
rijdt er een kerel, stapvoets, voorbij, in zijn "getunede" EXCELDing maakte gigantische herrie terwijl hij 5 km/u reed, had een mega raamband met erop: ATEC TUNING en een spoiler zo groot als die op Tjabbo's celica
En er zat een gast in met een motorjack aan met zijn ramen allemaal open en hij tikte met zijn linkerhand mee op de maat van de muziek op de buitenkant van de deur
wat een loser
dat leer je later nog wel een keerquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Fwnk het volgende:
wtf is japstyle?
omgquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
wat een loser
ik heb vandaag ook 2 van diequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
wat een loser
en ook gewoon nog zoeken ook eh... wat een lamlul ben jij zegquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Fwnk het volgende:![]()
Ik krijg wel allemaal sjonnieplaatjes ed op google, maar meer niet (PTA SC ook trouwens)
hier rijdt ook een new beetle met spinnersquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Steve-O4 het volgende:
[..]
omg..
Ik zie wel is een audi a2 rijden met spinners
en zo kom je vaak een kanslozen tegen ehquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook 2 van diemongolen gezien..
nr 1 om 8:30 ramen open van de VW lupo met dakdragers er op en kanteldakkie open, met kutherrie door de speakers petje achterste voren heel zwolle aan het door cruisen in de auto die waarschijnlijk van zijn oma of moeder is.:'( .. (heb em meerdere keren gezien)
nr2 stond met de hogedrukspuit zijn spinning wieldoppen af te spuiten bij de autowasserette. ook met blije muziek op auto was een fiat bravo diesel... standaarduitvoering.. en neger die er bij hoorde....![]()
maargoed goedemiddag trouwens
NIEMAND BOEIT HET WAT JIJ DOETquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:37 schreef Fwnk het volgende:
Ik moest vandaag een rits PC's halen, bij een andere lokatie, tering, wat een grafbakken, Lupo's met andere koplampen en greotere velgen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NIEMAND BOEIT HET WAT JIJ DOET
John is ook geen sjonnie naamquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef Fwnk het volgende:
Ja, ik kan me niets bji "japstyle" voorstellen, nou heet ik ook geen John en draag een petje, maarja
Eten btw
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
Fwanker: WTF is dat![]()
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
Fwanker: ja eh ik ben net wakkerdan herken ik echt niet alle auto's die ik voor me krijg
nu zie ik het wel ja
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
Fwanker: ja eh ik ben net wakkerdan herken ik echt niet alle auto's die ik voor me krijg
nu zie ik het wel ja
Dat ding moet wel aan de weg geplakt hebben met die enorme slicks..quote:
Die jura's zijn geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef Thermo het volgende:
Koop je voor der ma verjaardag
[afbeelding]
Omdat ik ze zo mooi vondNiet dat we een espresso machine hebben..
Koopt mijn pa nu een
[afbeelding]
Omdat we dan maar een espresso machine moeten hebben
Wel enorm lekkere koffie hoor uit zo'n jura ding
Saeco en Jura zijn de 2 topmerken jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die jura's zijn geweldig![]()
Wij hebben een Saeco, is ook
Stop je er dan wel goeie bonen in en niet van die Douwe Egberts meuk
mooiquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Saeco en Jura zijn de 2 topmerken ja
En er komen alleen maar kwaliteitsbonen in hoor.. wij weten wel wat lekkere koffie is![]()
Dat ding staat hier ook schrik me elke keer weer de pleuris als ding zichzelf begint te spoelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef Thermo het volgende:
Koop je voor der ma verjaardag
[afbeelding]
Omdat ik ze zo mooi vondNiet dat we een espresso machine hebben..
Koopt mijn pa nu een
[afbeelding]
Omdat we dan maar een espresso machine moeten hebben
Wel enorm lekkere koffie hoor uit zo'n jura ding
quote:
Dit is geen ferrariquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
nu zie ik het wel ja
Ga een trein koppenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
nu zie ik het wel ja
kut dingquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:08 schreef Hugster het volgende:
wij hebben deze in een keukenkastje
[afbeelding]
self servicable [afbeelding]
denk het ook jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:11 schreef Hugster het volgende:
zo'n jura zal nog ff duurder zijn denk? Ik heb er echt geen verstand van
Ik hoef alleen maar op knopje te drukken
O4 ? weer een paar gebanned?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:21 schreef Steve-O4 het volgende:
Wie ben jij eigenlijk fwnk ik bedoel normaal komen hier geen pisnewbies
och 3000 kopjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
Het enige verschil is dat je een Saeco zelf kunt onderhouden en schoonmaken en dat je bij een Jura om het X aantal kopjes iemand van Jura moet laten komen om het ding schoon te maken
Quequote:Op woensdag 23 maart 2005 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
O4 ? weer een paar gebanned?
net even de prijs gegoogled van die van onsquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:48 schreef Oosthoek het volgende:
Dit topic is tot een koffiezetapparaat-pats-topic verworden. Welk een wreed lot
SLOWCHATTTquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:48 schreef Oosthoek het volgende:
Dit topic is tot een koffiezetapparaat-pats-topic verworden. Welk een wreed lot
Mooi is dat jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
5 Euro 15 is niet duur voor een krat bier incl statiegeld en een partij vreten
de kassadozen bij de Edah zijn nog dommer dan ik dacht
frustiquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:13 schreef BoJo het volgende:
fucking hell
wacht ik weet wat je wilde zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:13 schreef BoJo het volgende:
fucking hell
ja fuck wat een hokquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
wacht ik weet wat je wilde zeggen.
Fucking hell, wat is die nieuwe Jeep Commander LELIJK.
iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
wacht ik weet wat je wilde zeggen.
Fucking hell, wat is die nieuwe Jeep Commander LELIJK.
Mooi he, merken met history doen soms wat retro looks in hun wagen.quote:
als ze die houtlook ook op die nieuwe doen dan scheelt het idd niet veel neequote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef Hugster het volgende:
scheelt niet veel nee
[afbeelding]
Jeep Wagoneer
ga danquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:46 schreef Fugie het volgende:
ik sloop alle koptelefoons, dus ik ga maar anar de kijkshop ja
iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:48 schreef Thermo het volgende:
Nieuwe IS wordt trouwens wel erg vet van lexus
quanta kostaquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:57 schreef Fugie het volgende:
ik kan een nakamichi mb100 kopen voor in de auto, met externe d/a converter. Alleen weet ik niet of dat wel nuttig is![]()
als je in een stad woont waar alles altijd open is dan zeg je dat soort dingen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:50 schreef Fugie het volgende:
herman, kijkshop is dicht, dat hugo nou de tijd kwijt is al ie heel de dag op bed is oke, maar jij ?
is alleen maar voor thuis, aangezien onze buren nogal van kindjes maken houde en ik heel sociaal ben zit ik na 22:00 met koptelefoon achter pc naar mijn broeder 50 cent te luisteren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:09 schreef Hugster het volgende:
ik zou mezelf van kant maken als ik met een kijkshop koptelefoon moest lopen maar dat ter zijde..
Pioneer HDJ1000quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
is alleen maar voor thuis, aangezien onze buren nogal van kindjes maken houde en ik heel sociaal ben zit ik na 22:00 met koptelefoon achter pc naar mijn broeder 50 cent te luisteren.
geen geld, bijde topmerken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
350 pleuro inc hifonics taurus versterker (wat ik daar mee moet weet ik ook niet )
50 centquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
is alleen maar voor thuis, aangezien onze buren nogal van kindjes maken houde en ik heel sociaal ben zit ik na 22:00 met koptelefoon achter pc naar mijn broeder 50 cent te luisteren.
ik had een plantronics maar die was binnen een jaar kapotquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef Hugster het volgende:
maar ff Serieus, haal een Sennheiser van 45-50 euro ofzo, dan heb je ook eens wat redelijks, en ze gaan niet zo snel stuk.
ze hebbe nou ruzie met dikke joe, das wel grappigquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
50 cent
die kerel haalt nooit zijn kaken van elkaar en ieder nummer is hetzelfde
ik weet het, wil die nakamichi ook wel erg graag om mijn audio in de auto af te maken. Maar kost me weer gelijk een maandloonx2 en die taurus is zowiezo nutteloosquote:
wat is er nou leuk als negers die je niet kent ruzie maken met andere negers die je niet kentquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had een plantronics maar die was binnen een jaar kapotWeet dat sennheiser de shit is maar ik weet nu al dat ik er weer mee ga gooien en dat ie dan weer kapot gaat, dus dan maar een robuuste kijkshop koptelefoon
[..]
ze hebbe nou ruzie met dikke joe, das wel grappig
Sennheiser is niet DE shit, maar voor dat bedrag is het oke,quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had een plantronics maar die was binnen een jaar kapotWeet dat sennheiser de shit is maar ik weet nu al dat ik er weer mee ga gooien en dat ie dan weer kapot gaat, dus dan maar een robuuste kijkshop koptelefoon
[..]
ze hebbe nou ruzie met dikke joe, das wel grappig
jij blijft ook eeuwig aankloten ehquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:37 schreef Fugie het volgende:
kweet hugo, maar financieel heb ik al een zware maand, dus koop wel senheiser ofzo als komende ding weer kapot gaat of ik hem beu ben
quote:
mijn advies: stop er mee, pak een krat bier, rook een sigaretje, en ontspanquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kut klote essay kut kut kut kut kut kut.
gezellig zo in je remiquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, wat denk je dat ik tot nu toe gedaan heb?
Vanmiddag lekker op m'n remi in het Julianapark liggen chillen en een baal shag weggewerkt waar je u tegen zegt.
Maar het moet wel morgen voor 12.00u af. Ach ik zeur ik ben al over de helft, maar de economische crisis van de zeventiende eeuw is niet echt een onderwerp waar ik erg geïnspireerd van wordt
is the box in r'dam niet anders dan the box in utreg?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
Haha, waarschijnlijk zie je morgen mijn lompe kop in Lekker Belangrijk (zoiezo de band van vrienden van me) kijken dus 21:30 op The Box.
voor de liefhebberquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
IDD vergeten![]()
Afkomstig van Herman dames en heren, uit de privé collectie..
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
Amsterdammers check
Zusje vermist!!! Iedereen uit amsterdam e.o. opgelet!!
Volgensmij is lekkerbelangrijk een algemeen programma. Het is namelijk echt een vaste show die ook in de tv-gids staat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is the box in r'dam niet anders dan the box in utreg?
Volgens mij zijn de programma's wel hetzelfde... Alleen de aangevraagde plaatjes niet...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is the box in r'dam niet anders dan the box in utreg?
misschien dat ik dan wel even naar die kutkop van je ga kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgensmij is lekkerbelangrijk een algemeen programma. Het is namelijk echt een vaste show die ook in de tv-gids staat.
Doe maar nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij vindt het leuk? jij wilt ook graag een keer genomen worden door dat paard?
Sjoewe was eerderquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de programma's wel hetzelfde... Alleen de aangevraagde plaatjes niet...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
Fuck, ik ben een sukkel, lekker belangrijk was net.niet morgen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je tenminste wel een ruggesteuntje
quote:
quote:
maar was jij er nog op of niet ? heb je jezelf gemist?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
jij bent ook een knuppel ehquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:11 schreef slashme het volgende:
[..]graag even een waarschuwing, dit doet pijn aan mijn ogen.
maar wel leuke muziek op de kansloze zondagavondquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij bent ook een knuppel eh
Mja het is maarThe Box
![]()
highly compressed audio, fucked up negers en wiggers met kun eigen programma, kortom een hoerenzender.
of zaterdagmorgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar wel leuke muziek op de kansloze zondagavond
quanta costa?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:16 schreef Fugie het volgende:
he slashme, nog een hifonics taurus X kopen ? 4x50watt @ 4ohm
Veel plezierquote:
ik zal m'n ogen openhouden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
Amsterdammers check
Dank je wel voor die ranzige troepquote:
Ik zal koog a/d zaan in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
Amsterdammers check
Ik woon dan wel niet in Amsterdam, maar hierbij wil ik t0n veel succes/sterkte wensen met het zoeken!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
Amsterdammers check
Als ik door slotjes heen zou kunnen posten had ik het gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:52 schreef Fugie het volgende:
doe dat dan in dat topic poeftie
dan jij niet zo tof doen moetquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:55 schreef Fugie het volgende:
ow wistte niet van die slotje
dat gaat snel naar beneden. Ik bied 40quote:
denk toch dat ik er vanaf ga zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef slashme het volgende:
[..]
dat gaat snel naar beneden. Ik bied 40
Je bent toch niet gestopt bij het lafjes er tegenaan hangen ehquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:27 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit k net bijna t zusje van mn collega te neuken![]()
Mn collega vroeg wat ik van plan was toen ik achter z'n zusje aan de trap opliepquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent toch niet gestopt bij het lafjes er tegenaan hangen eh![]()
![]()
behang beoordelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn collega vroeg wat ik van plan was toen ik achter z'n zusje aan de trap opliep![]()
Nouja, hij heeft nogal een lekker zusje, dus hij had mij (alleen mij) al gewaarschuwd dat ik mn poten thuis moest houdenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:27 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit k net bijna t zusje van mn collega te neuken![]()
npquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:35 schreef t0n het volgende:
Bedankt ppl die 't topic wel gelezen hebben... en ook hun ogen open houden...
we kennen elkaar al zooo lang, dit is geen slettenbakkerij meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:18 schreef ThaFreak het volgende:
sletjes
oke oke HOMO'Squote:Op donderdag 24 maart 2005 02:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
we kennen elkaar al zooo lang, dit is geen slettenbakkerij meer![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:20 schreef ThaFreak het volgende:
ik ga ook zo, oja ik heb je bericht iets aangepast......
mag niet enzo![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
we kennen elkaar al zooo lang, dit is geen slettenbakkerij meer![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:25 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak er vandoor.....
doen jullie het rustig aan met mekaar en nog een fijne nachtrust samen he![]()
WHOEI dat zal wel lukkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:25 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak er vandoor.....
doen jullie het rustig aan met mekaar en nog een fijne nachtrust samen he![]()
hey lamlul, of je gelooft ff alles wat op op het internet wordt gepleurdquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:18 schreef ThaFreak het volgende:
we kennen t0nquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:27 schreef laffer het volgende:
[..]
hey lamlul, of je gelooft ff alles wat op op het internet wordt gepleurd![]()
jij bent zeker zo`n kneus die zich door iedereen van alles laat wijsmaken...
ik kom met bewijzen dat die t0n maar wat loopt te blaten ten koste van waarschijnlijk een onschuldig persoon.
laat je nakijken, imbeciel![]()
zoals depresident en AMD ook iemand kende....quote:
nee niet van MSNquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:33 schreef laffer het volgende:
[..]
zoals depresident en AMD ook iemand kende....
via MSN zeker![]()
He godvergeven randdebiel, laat je godverdomme jezelf eens nakijken man... t0n is geen loze pikketrekker zoals jij die ex-vriendinnetjes gaat pesten op een forum! Anders tyf je even op met je geblaat en ga je op het BreakOut-forum je kutpraatjes postenquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:27 schreef laffer het volgende:
[..]
hey lamlul, of je gelooft ff alles wat op op het internet wordt gepleurd![]()
jij bent zeker zo`n kneus die zich door iedereen van alles laat wijsmaken...
ik kom met bewijzen dat die t0n maar wat loopt te blaten ten koste van waarschijnlijk een onschuldig persoon.
laat je nakijken, imbeciel![]()
er zijn ook mensen met een leven, die hebben ook andere mogelijkheden om met elkaar te communiceren dan via MSN en een Forumquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:33 schreef laffer het volgende:
[..]
via MSN zeker![]()
laat me raden, je ICQ vrindjes???quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
laat me raden, je ICQ vrindjes???
lazer toch op met die flauwekul, ik ben al zat van die aandachtsgeile troep tegen gekomen op het internet![]()
en nu ga ik pitten![]()
in real life zegt je ietsquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
laat me raden, je ICQ vrindjes???
lazer toch op met die flauwekul, ik ben al zat van die aandachtsgeile troep tegen gekomen op het internet![]()
en nu ga ik pitten![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:11 schreef BoJo het volgende:
ik bedenk me net hoe grappig TF en Hugo naast elkaar zal zijn![]()
zit je te posten met je C500?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:45 schreef Fugie het volgende:
* Fugie ook weer onderweg naar school, saaie trein![]()
story of your life zeker......quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:33 schreef laffer het volgende:
[..]
via MSN zeker![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
story of your life zeker......
triest figuur
RELLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
story of your life zeker......
triest figuur
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je loopt echt een kwartaal achter eh
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is zorgelijker dat ik dat om 7:11 vanochtend bedacht![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is zorgelijker dat ik dat om 7:11 vanochtend bedacht![]()
Gewoon net als de vorige generatie doen.. met de auto.quote:
Haha, letterlijk op de minuutquote:
Sjah, ik doe het nooit, maar mijn ma was vorige week jarig.. en IEDEREEN reed vrolijk naar huisquote:
hier zit dan er dan 1 per auto aan hetquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sjah, ik doe het nooit, maar mijn ma was vorige week jarig.. en IEDEREEN reed vrolijk naar huis
Is gewoon verschil in generatie.
ow dronken fietsen doe ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:59 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ik kan best drink en driven.
Het is toch niet alsof ik een rijbewijs heb dat ze af kunnen pakken![]()
ik heb weleens moeten blazen toen ik met de fiets was, en ik was zo dronkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
ow dronken fietsen doe ik ook
Graag zelfs, en dan met een groep, je tieft eens wat op je bek, andere rijden tegen paaltjes, gezelli![]()
klopt, zelfs als voetganger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Hugster het volgende:
wist je btw dat ze dan je autorijbewijs mogen afpakken
laat ik dat maar niet doen, de schade die ik zou kunnen veroorzaken zal aanzienlijk zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
Gewoon net als de vorige generatie doen.. met de auto.
dronken bestuurder rijd kleuterschool omverquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen, de schade die ik zou kunnen veroorzaken zal aanzienlijk zijn![]()
dat wil best met 1700 kiloquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
dronken bestuurder rijd kleuterschool omver
we weten dat je lui bentquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb er ook een flink aantal![]()
alleen geen zin om uit te typen
pimpquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef Hugster het volgende:
opvolger van de 88XX serie komt er aan btw
[afbeelding]
Nou, de grap was dus dat hij wel vast zat, alleen nadat de motor lekker warm gereden was, en alles een beetje uit ging zetten (dus ook de rubber slang) kwam er wat druk op de staan denk ik en zo kon de slang losraken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, automonteur![]()
Konj e niet gelijk zien dat ie lekte dan ? Wel brak trouwens als dat gebeurt ja, had het ook met de opel dat er opeens rook vanonder de motorklep kwam, dan knijpj e hem wel ff lol
ik doe er altijd supra in. van van nellequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:42 schreef slashme het volgende:
slootwater in de supra? Ja had hier ook een bakje koffie kunnen halen.
HEBBEN!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef Hugster het volgende:
opvolger van de 88XX serie komt er aan btw
[afbeelding]
ja hij is weer zeer geil jaquote:
ik zal het zaterdagavond eens checkequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:35 schreef Hugster het volgende:
Moet je trouwens eens een keer gaan kijken in de SC van Theater, Taal en Kunst![]()
![]()
Het is daar trouwens een soort regel dat er om de zoveel tijd een plaatje van een kustwerk wordt gepost, en dan herkennen ze er allemaal een pik in enzo
Ik kwam er laatst om 05:00 na het stappen eens terecht en dacht echt dat ik kapot ging![]()
mijn 8850 is al helemaal afetakeldquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:31 schreef Fugie het volgende:
ik heb 2 krassen op het scherm van mijn c500Kut voetbal
ja kan nu ook ff gaan teruglezenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zal het zaterdagavond eens checke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |