quote:Engine BMW M49 6 in line
Bore and stroke 94,0 x 84,0
Size 3498 cc
Cams 2 OHC
Valves per cilinder 4
Power 433 HP/8500
Details Kugelfischer fuel injection
Transmission Getrag 5-speed
Weight 1070 kg
Brakes f/r disc / disc
Wheels f/r 12,75 x 16 / 16 x 16
Tyres Dunlop
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
Stond daarnet bij de bushaltetramhalte (nee geen jiskefet grap)
rijdt er een kerel, stapvoets, voorbij, in zijn "getunede" EXCELDing maakte gigantische herrie terwijl hij 5 km/u reed, had een mega raamband met erop: ATEC TUNING en een spoiler zo groot als die op Tjabbo's celica
Ondertussen kwam er keiharde muziek uit van Norah Jones
En er zat een gast in met een motorjack aan met zijn ramen allemaal open en hij tikte met zijn linkerhand mee op de maat van de muziek op de buitenkant van de deur
wat een loser
Tering wat een bloedmongoolquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
Stond daarnet bij de bushalte (nee geen jiskefet grap)
rijdt er een kerel, stapvoets, voorbij, in zijn "getunede" EXCELDing maakte gigantische herrie terwijl hij 5 km/u reed, had een mega raamband met erop: ATEC TUNING en een spoiler zo groot als die op Tjabbo's celica
En er zat een gast in met een motorjack aan met zijn ramen allemaal open en hij tikte met zijn linkerhand mee op de maat van de muziek op de buitenkant van de deur
wat een loser
dat leer je later nog wel een keerquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Fwnk het volgende:
wtf is japstyle?
omgquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
wat een loser
ik heb vandaag ook 2 van diequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
wat een loser
en ook gewoon nog zoeken ook eh... wat een lamlul ben jij zegquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Fwnk het volgende:![]()
Ik krijg wel allemaal sjonnieplaatjes ed op google, maar meer niet (PTA SC ook trouwens)
hier rijdt ook een new beetle met spinnersquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Steve-O4 het volgende:
[..]
omg..
Ik zie wel is een audi a2 rijden met spinners
en zo kom je vaak een kanslozen tegen ehquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook 2 van diemongolen gezien..
nr 1 om 8:30 ramen open van de VW lupo met dakdragers er op en kanteldakkie open, met kutherrie door de speakers petje achterste voren heel zwolle aan het door cruisen in de auto die waarschijnlijk van zijn oma of moeder is.:'( .. (heb em meerdere keren gezien)
nr2 stond met de hogedrukspuit zijn spinning wieldoppen af te spuiten bij de autowasserette. ook met blije muziek op auto was een fiat bravo diesel... standaarduitvoering.. en neger die er bij hoorde....![]()
maargoed goedemiddag trouwens
NIEMAND BOEIT HET WAT JIJ DOETquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:37 schreef Fwnk het volgende:
Ik moest vandaag een rits PC's halen, bij een andere lokatie, tering, wat een grafbakken, Lupo's met andere koplampen en greotere velgen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NIEMAND BOEIT HET WAT JIJ DOET
John is ook geen sjonnie naamquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef Fwnk het volgende:
Ja, ik kan me niets bji "japstyle" voorstellen, nou heet ik ook geen John en draag een petje, maarja
Eten btw
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
Fwanker: WTF is dat![]()
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
Fwanker: ja eh ik ben net wakkerdan herken ik echt niet alle auto's die ik voor me krijg
nu zie ik het wel ja
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
Fwanker: ja eh ik ben net wakkerdan herken ik echt niet alle auto's die ik voor me krijg
nu zie ik het wel ja
Dat ding moet wel aan de weg geplakt hebben met die enorme slicks..quote:
Die jura's zijn geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef Thermo het volgende:
Koop je voor der ma verjaardag
[afbeelding]
Omdat ik ze zo mooi vondNiet dat we een espresso machine hebben..
Koopt mijn pa nu een
[afbeelding]
Omdat we dan maar een espresso machine moeten hebben
Wel enorm lekkere koffie hoor uit zo'n jura ding
Saeco en Jura zijn de 2 topmerken jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die jura's zijn geweldig![]()
Wij hebben een Saeco, is ook
Stop je er dan wel goeie bonen in en niet van die Douwe Egberts meuk
mooiquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Saeco en Jura zijn de 2 topmerken ja
En er komen alleen maar kwaliteitsbonen in hoor.. wij weten wel wat lekkere koffie is![]()
Dat ding staat hier ook schrik me elke keer weer de pleuris als ding zichzelf begint te spoelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef Thermo het volgende:
Koop je voor der ma verjaardag
[afbeelding]
Omdat ik ze zo mooi vondNiet dat we een espresso machine hebben..
Koopt mijn pa nu een
[afbeelding]
Omdat we dan maar een espresso machine moeten hebben
Wel enorm lekkere koffie hoor uit zo'n jura ding
quote:
Dit is geen ferrariquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
nu zie ik het wel ja
Ga een trein koppenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef Hugster het volgende:
Weet je nog...
[afbeelding]
EEN ZONDA LUL![]()
WEET JE DAT NIET??
![]()
nu zie ik het wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |