quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Lijkt me niks zo`n stoel. Echt zo van ik wil wel maar ik kan niet. Het blijf wel en game natuurlijk
yup, dat kloptquote:Op zondag 3 april 2005 16:04 schreef rockstah het volgende:
Ik hoorde gisteravond dat forza met een matchmaking systeem gaat werken, dus dat zowel je auto als jezelf een rank krijgen en dat je zo, ook met een groep of clan, kan gaan spelen tegen mensen met ongeveer dezelfde rank. Kan iemand dat bevestigen?
quote:Op zondag 3 april 2005 17:49 schreef DinoPK het volgende:
*UCHE*
http://media.xboxfront.com/Forza/Forza_Intro.wmv
M...MM...M..MIJN HEMELquote:Op zondag 3 april 2005 17:49 schreef DinoPK het volgende:
*UCHE*
Dit word GODquote:Op zondag 3 april 2005 17:49 schreef DinoPK het volgende:
*UCHE*
jah inderdaad, het ziet er echt goed. Zal wel een beetje gerenderd zijn sommige stukken... zo niet zwaar respect voor deze game danquote:Op zondag 3 april 2005 18:07 schreef DinoPK het volgende:
Echt enorm gerendered ziet het er niet uit moet ik zeggen, en afgaand op de screens zal het er echt dicht bij gaan zitten. Indien het ingame is: er zit een kort shot tussen vanuit een cockpit view
Het officiele intro zoals het in de final zal zitten, voor als jullie het nog niet doorhadden.
Iemand een mirror, hij staat er niet meerquote:Op zondag 3 april 2005 17:49 schreef DinoPK het volgende:
*UCHE*
1e had ik al, dus is waarschijnlijk al eens eerder hier gepost. 2e is vrijwel geen ingame footage, dus niet het downloaden waard.quote:Op maandag 4 april 2005 16:11 schreef Chilly_Willy het volgende:
Hier nog 2 video's die ik vond. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar de eerste schijnt ingame te zijn.
http://www.jeux-france.co(...)otorsport-event.html
Ik heb zo m'n bronnenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef DinoPK het volgende:
Heeel goed gevonden Twi, keep them coming!!
Holy shitquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Met 't gevoel voor snelheid zit 't wel snor
Filmpje met Golf R32
Vooral eens letten op het fragmentje na ongeveer 1:15, zo cooldie remmen
kan je uitschakelen als het goed is, dit is alleen voor beginners als hulpmiddelquote:Op woensdag 6 april 2005 00:45 schreef Rodie83 het volgende:
Met elk filmpje wordt deze game beter lijkt wel
Anyway, de ideale lijn vind ik alleen net iets te oogspringerig in beeld. Die wat zwarte aanrijlijn van PGR 2 vond ik dat opzicht geniaal
Ik stond 2 weken geleden in de FRS.. wilde een Ps2 kopen met Gt4.. en toen dacht ik.. waar ben ik mee bezig. Over een anderhalf maand speel ik gewoon Forza!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:07 schreef Harmen1984 het volgende:
OMG!
Ik was van plan om voor GT4 een PS2 erbij te nemen, maar ik denk dat ik maar op deze game wacht!
Dat ziet er zeker strak uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Met 't gevoel voor snelheid zit 't wel snor
Filmpje met Golf R32
Vooral eens letten op het fragmentje na ongeveer 1:15, zo cooldie remmen
Dat was een juiste keuze.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stond 2 weken geleden in de FRS.. wilde een Ps2 kopen met Gt4.. en toen dacht ik.. waar ben ik mee bezig. Over een anderhalf maand speel ik gewoon Forza!!!
Mercenaries gekocht, zeer vermakelijk spel
Iemand?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef Harmen1984 het volgende:
Weet iemand trouwens wat het verschil is tussen de twee verschillende versies die worden aangeboden op Bol.com??
Ze kosten hetzelfde?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Iemand?
Het gaat dus om deze twee versies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe games hebben vaak een live! set met 3 maanden abonnement voor ¤70,-quote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef DinoPK het volgende:
Kan je doen natuurlijk maar of dat het slimste en voordeligste is...
Waarom niet gewoon forza bestellen bij gcshop bijv, 48 euro met hoogstwaarschijnlijk een 2 maanden live trial erbij. Kijk ergens of je een voordelig jaar setje voor live kan vinden, met headset dus, voor rond de 30 euro (met bijv splintercell pandora tomorrow). En dan ben je hoogstwaarschijnlijk voordeliger uit in totaal.
Een nieuwe game + live set is meestal 80-90 euro, en dat kan dus een stuk goedkoper.
Mijn kont gaat alleen zo hard geschopt worden als ik ook mee ga doenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:34 schreef DinoPK het volgende:
Had je die nog niet? Een racegame als GT3 is nogal droog, maar PGR2 in zijn hoogtijdagen was heeeel wat anders hoor
Jammer dat je dat gemist hebt, heerlijk racen maar bovenal lol hebben. Forza zal wat meer gefocussed zijn op het racen denk ik, maar het wordt wel DE game waar de hele race community naar overstapt.
Een paar secondes? We're talking milliseconds herequote:Op woensdag 6 april 2005 19:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn kont gaat alleen zo hard geschopt worden als ik ook mee ga doen
Als ik kijk naar hoe jullie allemaal lopen te geilen op een paar seconde bij een rondetijdwordt wel flink oefenen voor mij dan...
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Alle gekheid op een stokje:
Zorg er wel voor dat je er van het begin af aan bij bent. Niet om die paar milliseconden goed te kunnen maken, maar om een beetje dezelfde hoeveelheid career points te hebben als de rest waardoor je gelijkwaardige autotjes kan bouwen. Tis niet leuk als je met je standaard Golf r32 tegen een opgevoerd model mag rijden als je in het filmpje hebt gezien (waar dus flink aan verbouwd is, 180kph in de bochten)
oh was dat het joh, ik dacht al. ik wist dat die die nieuwe r32 sneller is dan de oude, maar dit was wel heel overdrevenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Alle gekheid op een stokje:
Zorg er wel voor dat je er van het begin af aan bij bent. Niet om die paar milliseconden goed te kunnen maken, maar om een beetje dezelfde hoeveelheid career points te hebben als de rest waardoor je gelijkwaardige autotjes kan bouwen. Tis niet leuk als je met je standaard Golf r32 tegen een opgevoerd model mag rijden als je in het filmpje hebt gezien (waar dus flink aan verbouwd is, 180kph in de bochten)
Dan zal het wel lachen worden op een zaterdag nacht op live.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:00 schreef twi het volgende:
Ik bombardeer je tot koning van 't racen als je met een flinke slok op nog steeds goed kan rijden in Forza. Echt, die game heeft gewoon een directe en geconcentreerde staat van gamen nodig...
Wil net zeggen, meestal ben ik zaterdag wel als een toeter snachts.. lekker beetje ouwhoeren op LIVEquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zal het wel lachen worden op een zaterdag nacht op live.
quote:It's the day we've all been waiting for: Forza has officially gone gold! This means that the development process of the game is complete and in less than a month it will officially be on store shelves! This is VERY exciting news and we applaud Microsoft for all of their hard work, dedication, and devotion over the past 3 years. Microsoft, you have really outdone yourselves yet again and the community and I are thrilled about this exciting news development!
Heb je met dit spel toch een probleem als je dan je auto helemaal bezopen aan gort rijdquote:Op donderdag 7 april 2005 07:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wil net zeggen, meestal ben ik zaterdag wel als een toeter snachts.. lekker beetje ouwhoeren op LIVE
Whahahahahahaquote:Op woensdag 6 april 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Twi bijv gaat gewoon weer een stuk sneller zijn dan de rest, maar het is natuurlijk top als je het even bij kan houden. En lukt dat niet, dan beuk je hem in de eerstvolgende bocht gewoon de vangrail in waardoor zijn wincentjes opgaan aan reperatie kosten
Game gold wil zeggen dat die releasedatum ook echt zal worden behaald.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:51 schreef DinoPK het volgende:
Tjah waarom enthousiast worden als een game gold gaat? De release date stond al vast, en zal echt niet vervroegd worden. Tis alleen leuk voor de warez gasten, zou het spel tussentijds gelekt worden of niet
Jij zal het wel weer snel zat zijn als ik je auto van de baan heb gebeukt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je met dit spel toch een probleem als je dan je auto helemaal bezopen aan gort rijd![]()
En dat schelden danquote:Op donderdag 7 april 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zal het wel weer snel zat zijn als ik je auto van de baan heb gebeukt.
Ziek netjes, super geluid ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef DinoPK het volgende:
http://koti.mbnet.fi/random5/vids/Forza_Ferrari355.wmv
Ferrari 355 op maple valley.
Damn wat een snelheidsgevoel zit er in dit spel zeg
Jezus christus......quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef DinoPK het volgende:
http://koti.mbnet.fi/random5/vids/Forza_Ferrari355.wmv
Ferrari 355 op maple valley.
Damn wat een snelheidsgevoel zit er in dit spel zeg
3 weken is peanuts!quote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
3 weken is niks als je al een jaar wacht
Daar denk je anders over als je in totaal 2 jaar hebt gewacht op Metropolis street racer.quote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 weken is peanuts!
En toch, het naar een game toeleven is al half the fun
Ben zo blij dat ik geen warez hoer ben, had ik dat gevoel niet.
Kheb zelf 3 jaar gewacht op Fable. Ik weet wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daar denk je anders over als je in totaal 2 jaar hebt gewacht op Metropolis street racer.
Na een geweldige preview in de EDGE kon ik niet meer wachten. De release was pas over een half jaar en 2 dagen voor de release werd ie weer een half jaar achteruit geschroefd, en dat 3 X achter elkaar.
Ik heb er nu nog nachtmerries van.
Fable heb ik ook 2 jaar op gewacht, toen heb ik maar besloten niet meer zo te hypenquote:Op maandag 11 april 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb zelf 3 jaar gewacht op Fable. Ik weet wel wat je bedoeld hoor
Wat dacht je van Conker.. weet ook al 3 1/2 jaar dat die er aan komt
Halo 2: Vanaf de eerste keer dat ik Halo uitgespeeld hadquote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Fable heb ik ook 2 jaar op gewacht, toen heb ik maar besloten niet meer zo te hypen
Forza is nog wel te doen met 3 maanden
Kom niet onder de 1,16.6quote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb overigens net een 1.13.773 neergezet met de Forza demo met de Ferrari met alleen ABS aan. Wie zitten daar allemaal al onder?
Misschien kunnen we een competitietje doen met bv. de lancer en de viper en de snelle bakken.
McLaren F1 GTR toevallig? Die zal in forza ook wel weer de show gaan stelen. In PGR2 heeft hij alle speed challenges op zijn naam staan. Hoewel, Nürburgring is laatst van hem afgenomen door een of andere Nicholas202 of zoiets, maar goed. Die kerel is ook zo ongelofelijk ontiegelijk achterlijk ziekelijk snel met die Radical (en kennelijk ook de TVR) Ik hoorde dat hij ongeveer een kwartiertje over zo'n record doetquote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef DinoPK het volgende:
Net een 1.14.3 gereden, maar het moet idd nog wel 2 seconden sneller kunnen. Ik maak constant een fout bij de laatste bocht. Die ferrari is idd erg gevoelig voor overstuur. Wat wel helpt met die ferrari, niet al te veel schakelen. Dat ding acceleert toch als een gek, je kan veel hoger in je versnellingen blijven hangen als je denkt.
Ik rij helaas nog te veel driftend, maar dat komt puur omdat ik traction control uit heb staan, en dat is fucking pittig in die bak. Het 'wereldrecord' in de demo is overigens 1.09.nogwat, gereden door de persoon die ook de toptijd heeft staan in pgr2 op de nordschleife. Dat haal ik never nooit niet. Gemiddeld zat ik nu tussen de 1.14 en de 1.17, met wat uitschieters naar de 1.27 als ik weer eens goed de baan afschoof.
Met de evo zat ik dacht ik op 4 tiende van Twi, 1.31.1 ofzoiets. Helaas geen mogelijkheid tot ingame screenshots, jammer dat de demo de tijden niet onthoudt.
Volgens mij worden ze nog beter dan bij PGR2. Bij PGR2 werd alleen je snelste tijd op een circuit onthouden. Bij Forza zal dit per circuit per auto worden onthouden. Dat is wel zo leuk, dan kan je vergelijken wat mensen in jouw favoriete auto rijden. In plaats van dat alleen de snelste auto's bovenin de rankings staanquote:Op maandag 11 april 2005 22:37 schreef rockstah het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze de leaderboards net zo goed uitwerken als in PGR2, dus dat praktisch alles wat je doet geupload word en je het onmiddelijk met je friends kan vergelijken.
Ik heb er een foto van gemaakt als iemand me niet gelooftquote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef DinoPK het volgende:
Met de evo zat ik dacht ik op 4 tiende van Twi, 1.31.1 ofzoiets. Helaas geen mogelijkheid tot ingame screenshots, jammer dat de demo de tijden niet onthoudt.
De-tunen ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:12 schreef DinoPK het volgende:
21 dagen? De release in Europa is gewoon op 13 mei, dus tel er maar 10 dagen bij op. De amerikaantjes kunnen er van genieten vanaf 3 mei. Overleven jullie dit wel?
Overigens: ik neem aan dat het de meesten wel is opgevallen dat er geen standaard BMW's inzitten, maar alleen een M3 GTR voorgetuned model. Het schijnt dat je dit model kan de-tunen
1700 leaderboards op Live, ik denk dus wel dat ze per auto gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze nog beter dan bij PGR2. Bij PGR2 werd alleen je snelste tijd op een circuit onthouden. Bij Forza zal dit per circuit per auto worden onthouden. Dat is wel zo leuk, dan kan je vergelijken wat mensen in jouw favoriete auto rijden. In plaats van dat alleen de snelste auto's bovenin de rankings staanAlthans, zoiets heb ik ergens gelezen
Ik ga voor Azië.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:16 schreef Bastard het volgende:
Nog een dag of 21.. en dan kunnen we allemaal over alle banen rijden
Kheb begrepen dat je in het begin moet gaan kiezen voor een bepaalde regio, welke regio nemen jullie?
Ik zat te denken aan Europa.. de Europese auto's hebben toch een behoorlijke diversiteit. Denk aan Porsche, MG, Mclaren, Ferrari.
Ik begin ook Europa, ik bedoel; Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, Pagani, Lamborghini, Koenigsegg?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:12 schreef DinoPK het volgende:
21 dagen? De release in Europa is gewoon op 13 mei, dus tel er maar 10 dagen bij op. De amerikaantjes kunnen er van genieten vanaf 3 mei. Overleven jullie dit wel?
Ik denk dat ik begin in Europa, ook omdat deze regio de meeste auto's heeft. Maar Japan trekt mij ook wel, waar anders krijg je voor weinig geld zo veel performance in een wagen. Een getunede supra/evo/skyline trekt een licht getunede porsche er natuurlijk helemaal uit, terwijl ze misschien nog wel goedkoper zijn ook.
Hoogstwaarschijnlijk toch Europa overigens, aangezien de verkrijgbaarheid van de auto's gelinked is naar regio, en de leukste zeldzame auto's komen nu eenmaal uit Europa.
Dat lijkt me wel erg mooi, die getunde M3 GTR vind ik erg lelijk, zo'n spoiler enzoquote:Overigens: ik neem aan dat het de meesten wel is opgevallen dat er geen standaard BMW's inzitten, maar alleen een M3 GTR voorgetuned model. Het schijnt dat je dit model kan de-tunen
als iedereen in Europa begint kan ik mijn USA-cars voor heel veel geld verkopen aan alle fokkersquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik begin ook Europa, ik bedoel; Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, Pagani, Lamborghini, Koenigsegg?. Done deal denk ik zo.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |