Wil net zeggen, meestal ben ik zaterdag wel als een toeter snachts.. lekker beetje ouwhoeren op LIVEquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zal het wel lachen worden op een zaterdag nacht op live.
quote:It's the day we've all been waiting for: Forza has officially gone gold! This means that the development process of the game is complete and in less than a month it will officially be on store shelves! This is VERY exciting news and we applaud Microsoft for all of their hard work, dedication, and devotion over the past 3 years. Microsoft, you have really outdone yourselves yet again and the community and I are thrilled about this exciting news development!
Heb je met dit spel toch een probleem als je dan je auto helemaal bezopen aan gort rijdquote:Op donderdag 7 april 2005 07:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wil net zeggen, meestal ben ik zaterdag wel als een toeter snachts.. lekker beetje ouwhoeren op LIVE
Whahahahahahaquote:Op woensdag 6 april 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Twi bijv gaat gewoon weer een stuk sneller zijn dan de rest, maar het is natuurlijk top als je het even bij kan houden. En lukt dat niet, dan beuk je hem in de eerstvolgende bocht gewoon de vangrail in waardoor zijn wincentjes opgaan aan reperatie kosten
Game gold wil zeggen dat die releasedatum ook echt zal worden behaald.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:51 schreef DinoPK het volgende:
Tjah waarom enthousiast worden als een game gold gaat? De release date stond al vast, en zal echt niet vervroegd worden. Tis alleen leuk voor de warez gasten, zou het spel tussentijds gelekt worden of niet
Jij zal het wel weer snel zat zijn als ik je auto van de baan heb gebeukt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je met dit spel toch een probleem als je dan je auto helemaal bezopen aan gort rijd![]()
En dat schelden danquote:Op donderdag 7 april 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zal het wel weer snel zat zijn als ik je auto van de baan heb gebeukt.
Ziek netjes, super geluid ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef DinoPK het volgende:
http://koti.mbnet.fi/random5/vids/Forza_Ferrari355.wmv
Ferrari 355 op maple valley.
Damn wat een snelheidsgevoel zit er in dit spel zeg
Jezus christus......quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef DinoPK het volgende:
http://koti.mbnet.fi/random5/vids/Forza_Ferrari355.wmv
Ferrari 355 op maple valley.
Damn wat een snelheidsgevoel zit er in dit spel zeg
3 weken is peanuts!quote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
3 weken is niks als je al een jaar wacht
Daar denk je anders over als je in totaal 2 jaar hebt gewacht op Metropolis street racer.quote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 weken is peanuts!
En toch, het naar een game toeleven is al half the fun
Ben zo blij dat ik geen warez hoer ben, had ik dat gevoel niet.
Kheb zelf 3 jaar gewacht op Fable. Ik weet wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daar denk je anders over als je in totaal 2 jaar hebt gewacht op Metropolis street racer.
Na een geweldige preview in de EDGE kon ik niet meer wachten. De release was pas over een half jaar en 2 dagen voor de release werd ie weer een half jaar achteruit geschroefd, en dat 3 X achter elkaar.
Ik heb er nu nog nachtmerries van.
Fable heb ik ook 2 jaar op gewacht, toen heb ik maar besloten niet meer zo te hypenquote:Op maandag 11 april 2005 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb zelf 3 jaar gewacht op Fable. Ik weet wel wat je bedoeld hoor
Wat dacht je van Conker.. weet ook al 3 1/2 jaar dat die er aan komt
Halo 2: Vanaf de eerste keer dat ik Halo uitgespeeld hadquote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Fable heb ik ook 2 jaar op gewacht, toen heb ik maar besloten niet meer zo te hypen
Forza is nog wel te doen met 3 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |