Je vertrouwt uitspraken van rechters alleen als het jou uitkomt. Niet getreurd overigens, de komende tijd worden er wel wat rechters vervangen en dat onder het bewind van Bush, dus het komt goed met de VS. In elk geval zullen smerige moordenaars zoals Schiavo hun willetje niet meer via het gerecht kunnen doordrammen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
JIJ bent van alle details op de hoogte? Meer nog dan de vele rechters die hierover uitspraken hebben gedaan? Knap van je...
[..]
Nee, jij vult een paar redenen in en vervolgens 'zijn' die opeens dubieus.
Voor mij heeft hij een aantal legitieme redenen, en het spijt mij als ik uitspraken van vele rechters meer vertrouw dan jouw water.
[..]
V.
Dat niet alleen. Het schijnt dat Terri voor haar dood deze toestand niet gewild zou hebben. Daarbij is het uiterst klein dat ze nog ooit bijkomt en als ze bijkomt dan is nog steeds een wrak. Tel alle adviezen van doktoren en uitspraken van rechters daarbij op. Alleen ultra-conservatieve geesten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat schrammetjes? Het is een kasplantje geworden! Schrammetjes, buikje, kale kop, onderkin, dat zijn nou niet echt de dingen die ik bedoel. Deze vrouw kan helemaal niets meer. Is in niks meer een 'vrouw', slechts een soort levende 'pop'.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je vertrouwt uitspraken van rechters alleen als het jou uitkomt.
Daar IS het gerecht voorquote:Niet getreurd overigens, de komende tijd worden er wel wat rechters vervangen en dat onder het bewind van Bush, dus het komt goed met de VS. In elk geval zullen smerige moordenaars zoals Schiavo hun willetje niet meer via het gerecht kunnen doordrammen.
Dan kan je er niet meer van houden? Dan ben je triest, misselijk en slecht opgevoed. Een bejaarde lijkt ook in niets meer in de vrouw/man die 70 jaar terug aan het altaar stond.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat schrammetjes? Het is een kasplantje geworden! Schrammetjes, buikje, kale kop, onderkin, dat zijn nou niet echt de dingen die ik bedoel. Deze vrouw kan helemaal niets meer. Is in niks meer een 'vrouw', slechts een soort levende 'pop'.
Binnenkort is er een wisseling van de wacht gelukkig. Jammer dat Schiavo niet meer veroordeeld kan worden dan voor zijn moordpartij.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Verbal het volgende:
[..]Ik denk eerder dat je eens aan zelfreflectie moet doen
[..]
Daar IS het gerecht voor
V.
Ja. Maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is Cherry eigenlijk voor de doodstraf?
Ook dat ja, het is gewoon een optelsom van al deze dingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het schijnt dat Terri voor haar dood deze toestand niet gewild zou hebben. Daarbij is het uiterst klein dat ze nog ooit bijkomt en als ze bijkomt dan is nog steeds een wrak. Tel alle adviezen van doktoren en uitspraken van rechters daarbij op. Alleen ultra-conservatieve geesten...
Is er dan niet een verschil tussen 70 jaar samen leven en samen oud worden, en je partner ziek zien worden en al 15 jaar in bed zien vegeteren, met nul komma nul kans op enige verbetering? Misschien is haar laten gaan wel het grootste blijk van zijn liefde.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kan je er niet meer van houden? Dan ben je triest, misselijk en slecht opgevoed. Een bejaarde lijkt ook in niets meer in de vrouw/man die 70 jaar terug aan het altaar stond.
Dan is het menselijk leven opeens niets meer waard. Dat vind ik ook het hypocriete aan conservatief Amerika. Ze zijn pro-life terwijl ze voor de doodstraf zijn. Rare jongens die Amerikanen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja. Maar wat heeft dat er mee te maken?
Bij een lichaam waar al 15 jaar geen bewustzijn meer inzit de stekker eruittrekken is geen moordquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klok-klepel.
Schiavo heeft zijn redenen voor het laten verwijderen van die sonde. Die redenen zijn uiterst dubieus.
Schiavo is hier de moordenaar, net zoals degene die de sonde uiteindelijk hebben verwijderd en degene die er opdracht toe hebben gegeven. Ik trek een flesje open op de dag dat Schiavo wordt omgelegd.
Ga nou eens beargumenteerd op de zaak in, in plaats van de hypocriete Bush-standpunten uit te venten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Binnenkort is er een wisseling van de wacht gelukkig. Jammer dat Schiavo niet meer veroordeeld kan worden dan voor zijn moordpartij.
Precies.. die man weet wat liefde is. De ouders doen het gewoon uit eigen belang en waarschijnlijk ook voor de publiciteit. Niet dat de wil van de familie mag meetellen in het besluit om haar laten sterven maar toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is er dan niet een verschil tussen 70 jaar samen leven en samen oud worden, en je partner ziek zien worden en al 15 jaar in bed zien vegeteren, met nul komma nul kans op enige verbetering? Misschien is haar laten gaan wel het grootste blijk van zijn liefde.
Ga jij mensen die door middel van een ongeluk in deze situatie gekomen zijn vergelijken met moordenaars, verkrachters en kidnappers?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan is het menselijk leven opeens niets meer waard. Dat vind ik ook het hypocriete aan conservatief Amerika. Ze zijn pro-life terwijl ze voor de doodstraf zijn. Rare jongens die Amerikanen.
Christenen die voor de doodstraf zijn moeten de woorden van Jezus nog eens nalezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan is het menselijk leven opeens niets meer waard. Dat vind ik ook het hypocriete aan conservatief Amerika. Ze zijn pro-life terwijl ze voor de doodstraf zijn. Rare jongens die Amerikanen.
Nee, ik denk dat haar ouders hun eigen waarheid zien en van hun dochter houden. Heb niet het idee dat ze het voor de publiciteit doen; zij voelen en denken echt dat het zo is, ondanks het oordeel van rechters en artsen. Heel verdrietig, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Precies.. die man weet wat liefde is. De ouders doen het gewoon uit eigen belang en waarschijnlijk ook voor de publiciteit.
Daar ben ik het dus -overduidelijk- wel mee eensquote:Niet dat de wil van de familie mag meetellen in het besluit om haar laten sterven maar toch.
Hij ontneemt zijn vrouw het leven. Zelfs haar ouders willen dat ze blijft leven, maar meneer Schiavo wil graag de papierwinkel in orde kunnen maken zodat hij kan trouwen. Het enige wat daarvoor nodig is is het verwijderen van die sonde. De rest interesseert hem bar weinig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ga nou eens beargumenteerd op de zaak in, in plaats van de hypocriete Bush-standpunten uit te venten.
Kom eens met bewijzen voor de 'moordpartij' in plaats van met van die rare vergelijkingen en aannames over andermans standpunten.
Doe eens een dappere poging.
V.
Jawel, maar in die 70 jaar kan er veel gebeuren. Als iemand een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan dump jij hem ook maar. Misselijk kind ben je.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is er dan niet een verschil tussen 70 jaar samen leven en samen oud worden, en je partner ziek zien worden en al 15 jaar in bed zien vegeteren, met nul komma nul kans op enige verbetering? Misschien is haar laten gaan wel het grootste blijk van zijn liefde.
...en dat weet jij, omdat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De rest interesseert hem bar weinig.
diezelfde Bush die er ooit in texas een wet heeft doorgekregen waardoor een tijd trug een 6 maanden oude baby tegen de wil van haar ouders van life suport is gehaaldquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je vertrouwt uitspraken van rechters alleen als het jou uitkomt. Niet getreurd overigens, de komende tijd worden er wel wat rechters vervangen en dat onder het bewind van Bush, dus het komt goed met de VS. In elk geval zullen smerige moordenaars zoals Schiavo hun willetje niet meer via het gerecht kunnen doordrammen.
Dat staat er los van en je bent slim genoeg om dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga jij mensen die door middel van een ongeluk in deze situatie gekomen zijn vergelijken met moordenaars, verkrachters en kidnappers?![]()
![]()
Kappen met dit geneuzel nou.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar in die 70 jaar kan er veel gebeuren. Als iemand een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan dump jij hem ook maar. Misselijk kind ben je.
Nee, dat staat er niet los van. Geef eens antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat staat er los van en je bent slim genoeg om dat te begrijpen.
Diezelfde Bush die zich als goueverneur heeft uitgesproken tegen het aanpassen van wetten als de uitspraken niet bevallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
diezelfde Bush die er ooit in texas een wet heeft doorgekregen waardoor een tijd trug een 6 maanden oude baby tegen de wil van haar ouders van life suport is gehaald
Het is gewoon misselijk. Het meest trieste is nog dat dit soort mensen nog kinderen moeten gaan opvoeden ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |