abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25736451
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat was toen je argument om er maar de stekker uit te trekken in zo'n situatie?
1) In geval van ongenezelijke ziektes. Het besparen van de pijn bij alle partijen.

2) In het geval van extreme vormen van handicap waardoor ik onder de noemer "kasplantje" val en waarvan wordt gesteld dat enig herstel meer fictie is dan werkelijkheid, houdt voor mij het bestaansrecht op.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25736489
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:14 schreef moussie het volgende:

[..]

nou ja zeg .. je moet als kasplantje door voor mammie ?

hoe zit dat met haar man, zijn nieuwe relatie en de kinderen .. die moeten hun geluk ook opofferen omdat mammie je ooit eens verzorgd heeft en nu dat kleine beetje geluk nog verdiend heeft ?
Hoe het met haar man zit, die man zegt gewoon tegen die familie: Ik vind het leuk en aardig voor je dat jullie haar verder laten leven, ik heb een mooie tijd gehad met me vrouw, maar je leeft maar 1 keer, voor mij is ze overleden..... Ik ga weer verder met een nieuwe leven 'toedeloe'.

eerlijk = eerlijk natuurlijk
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_25736583
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoe het met haar man zit, die man zegt gewoon tegen die familie: Ik vind het leuk en aardig voor je dat jullie haar verder laten leven, ik heb een mooie tijd gehad met me vrouw, maar je leeft maar 1 keer, voor mij is ze overleden..... Ik ga weer verder met een nieuwe leven 'toedeloe'.

eerlijk = eerlijk natuurlijk
Hmmmm, hij mag echter niet hertrouwen zolang zij nog in leven is.
Dus kan hij niet verder met zijn leven.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25736589
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

1) In geval van ongenezelijke ziektes. Het besparen van de pijn bij alle partijen.

2) In het geval van extreme vormen van handicap waardoor ik onder de noemer "kasplantje" val en waarvan wordt gesteld dat enig herstel meer fictie is dan werkelijkheid, houdt voor mij het bestaansrecht op.
Pijn is logisch dat je er een end laat maken. Als ik helse pijn heb, dan mogen ze me desnoods met een pistool wegschieten, als ze me maar niet laten versterven(vreselijk lijkt me dat)!
Net wat ik al zei(toen zei nog iemand dat het een typische JohnDopé opmerking was), de wet is leuk om het volk in toom te houden, maar als het allemaal te dichtbij komt dan boeit die wet mij niet meer. Ik wil alles wel menselijk houden wat de wet mij ook vertelt.

Dat kasplantje ben ik met je eens ik hoef ook niet verder te leven, maar als me moeder zegt in die discussie ik wil dat je dan wel verder leeft....
Dan zeg ik: geen probleem ik ben klinisch dood en als je me door wilt laten leven omdat je daar nog een beetje geluk kan uitputten dan heb je mijn zege.

[ Bericht 9% gewijzigd door JohnDope op 25-03-2005 17:36:55 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_25736620
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hmmmm, hij mag echter niet hertrouwen zolang zij nog in leven is.
Dat is altijd nog beter dan in coma liggen. En trouwen zegt tegenwoordig ook niet meer zo heel veel hoor....
pi_25736641
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

Dat kasplantje ben ik met je eens ik hoef ook niet verder te leven, maar als me moeder zegt in die discussie ik wil dat je dan wel verder leeft....
Dan zeg ik: geen probleem ik ben klinisch dood en als je me door wilt laten leven omdat je daar nog een beetje geluk kan uitputten dan heb je mijn zege.
Mooi, zolang zij dan de verzorging volledig op zich nemen, kan niemand zich eraan storen in dat geval.
pi_25736674
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Mooi, zolang zij dan de verzorging volledig op zich nemen, kan niemand zich eraan storen in dat geval.
Dan is er toch geen probleem in Amurica.
pi_25736691
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is altijd nog beter dan in coma liggen. En trouwen zegt tegenwoordig ook niet meer zo heel veel hoor....
Hee, in VS schijnt het nog wel redelijk belangrijk te zijn.
En ik weet niet of jij ooit getrouwd bent geweest, denk het eerlijk gezegd niet, maar das niet zoveel anders dan een coma hoor .
pi_25736722
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan is er toch geen probleem in Amurica.
Uhmmmmmm, ik heb het hier over jouw geval waarin jij nu zegt dat de wilsbeschikking bij jouw moeder ligt. Niet over het geval Schiavo, alwaar de wilsbeschikking bij de echtgenoot ligt.
pi_25736781
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Uhmmmmmm, ik heb het hier over jouw geval waarin jij nu zegt dat de wilsbeschikking bij jou moeder ligt. Niet over het geval Schiavo, alwaar de wilsbeschikking bij de echtgenoot ligt.
Laat mij die wilsbeschikking is zien dan. Volgens mij is het 3 tegen 1, vader, moeder, broer tegen manlief.

En hoe heeft die vrouw eigenlijk die hartaanval opgelopen op haar 26ste?
pi_25736850
is geloof ik al en aantal keren genoemd .. boulemie
pleased to meet you
pi_25736885
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laat mij die wilsbeschikking is zien dan. Volgens mij is het 3 tegen 1, vader, moeder, broer tegen manlief.

En hoe heeft die vrouw eigenlijk die hartaanval opgelopen op haar 26ste?
Juridisch gezien hoeft er geen papieren wilsbeschikking te zijn, het is kenbaar gemaakt.

En je moest eens weten hoe jong je wel niet een falend hart kan hebben, dus das zoeken naar mogelijke oorzaken die de schuld bij de echtgenoot zouden kunnen leggen.
pi_25737001
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Juridisch gezien hoeft er geen papieren wilsbeschikking te zijn, het is kenbaar gemaakt.
Ja maar misschien was het geen snuggere tante of was ze melig of was er alcohol in het spel toen ze die uitspraak deed, net wat ik al zei ik heb dezelfde uitspraken ooit gedaan. Maar toen stond ik er nog niet stil wat me moeder er van zou vinden. Als zij zou vinden dat ik moet blijven leven dan heeft ze mijn zege en misschien zou dat meisje in coma ook haar moeders wens het liefste zien gebeuren..... maarja jij en haar man weten dat natuurlijk beter....
pi_25737306
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja maar misschien was het geen snuggere tante of was ze melig of was er alcohol in het spel toen ze die uitspraak deed, net wat ik al zei ik heb dezelfde uitspraken ooit gedaan. Maar toen stond ik er nog niet stil wat me moeder er van zou vinden. Als zij zou vinden dat ik moet blijven leven dan heeft ze mijn zege en misschien zou dat meisje in coma ook haar moeders wens het liefste zien gebeuren..... maarja jij en haar man weten dat natuurlijk beter....
Maar natuurlijk mijn beste JohnDope, tuurlijk kan ze die uitspraken hebben gedaan in een opwelling, valt niet uit te sluiten. Ik denk alleen dat zij wel wat verder in het leven stond toen ze deze uitspraak deed dan in jouw geval. Nogmaals, er zijn meerdere getuigenissen afgelegt waaruit ze kunnen afleiden dat dit niet de staat is waarin ze wou verkeren/
pi_25737700
http://www.hulpgids.nl/ziektebeelden/boulimia.htm
quote:
Elektrolytstoornissen
Overmatig braken en misbruik laxantia leidt tot verlies van natrium en kalium (electrolieten). Een matig natriumtekort leidt tot misselijkheid, een ernstig tekort kan leiden tot insulten, sufheid en verward gedrag. Een kaliumtekort leidt tot moeheid, slappe spieren en obstipatie, een ernstig kan leiden tot de dood. Braken leidt tot verlies van chloor, waardoor de zuurgraad van het bloed verandert.
Ook zijn lage concentraties van magnesium, fosfaat en calcium mogelijk. Elektrolytstoornissen kunnen acute hartdood, geleidings- en ritmestoornissen van het hart en cardiomyopathie (hartspierziekte) veroorzaken.
tja, en als zij op nogal hardhandige wijze geranimeerd is .. toedienen van adrenaline en met de vuist op het hart slaan bvb om het weer aan de praat te krijgen is heel normaal als gewoon schocken niet helpt en gebroken ribben zijn daarvan vaak een gevolg .. heeft die man misschien daarvoor die schadevergoeding gekregen ?

Wat mij verbaasd is dat er nog steeds mensen zijn die die man slecht willen maken of als egoist neer zetten om via die weg haar leven te verlengen .. als die een van die 2 was had die toch allang wat bedragen in z'n zak gestoken, was van haar gaan scheiden en toedeloe ?

En ouders die zeggen : ik ken mijn kind, die zou zoiets nooit .. .. .. (zeggen, doen, vul maar in) .. hoe vaak vergissen die zich, de wens is de vader van de gedachte ?
Dus ja, ik ben in deze toch meer genegen die man te geloven, temeer er al een hele kudde rechtbanken etc naar gekeken heeft
pleased to meet you
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:31:38 #166
111260 Charmian
a little joy
pi_25739623
quote:

[..]

Ja maar misschien was het geen snuggere tante of was ze melig of was er alcohol in het spel toen ze die uitspraak deed, net wat ik al zei ik heb dezelfde uitspraken ooit gedaan. Maar toen stond ik er nog niet stil wat me moeder er van zou vinden. Als zij zou vinden dat ik moet blijven leven dan heeft ze mijn zege en misschien zou dat meisje in coma ook haar moeders wens het liefste zien gebeuren.....
Sorry hoor, maar 'wat mijn moeder er van zou vinden'? Dit is nu eigenlijk een van de weinige dingen waarbij ik echt alleen aan mezelf wil denken. Ik zou dus niet zo willen leven, gevangen in mijn eigen lichaam en alleen maar kunnen kijken en luisteren naar wat ik allemaal mis (voorzover dat kan).
En het idee dat mijn moeder alleen een omhulsel zit te verzorgen vind ik een heel macaber idee.
quote:
maarja jij en haar man weten dat natuurlijk beter....
dit is zo'n dooddoener, nee hij weet dat net zo min als dat jij weet dat ze het wel echt gemeend gezegd heeft.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_25740116
quote:

Hallo, meneer Dope? 19 rechters (da's dus inmiddels opgelopen tot boven de 30) geloven allemaal alleen meneer Schiavo en niet haar hele familie? Overigens is broerlief pas opgedoken toen de pers grote aandacht begon te schenken aan deze zaak, voor die tijd is hij in al die jaren niet of nauwelijks zelfs maar op bezoek gewees en de familie heeft hem nooit als getuige opgeroepen wat toch wel logisch zou zijn als hij zo zeker was van zijn zaak. Of niet soms?

De wet zegt dat hij moet bewijzen dat dit de wens was van zijn en dat bewijs moet boven wettig en overtuigend zijn en dat moet dus meer als zijn woord zijn, al die rechters hebben geoordeeld dat hij dat bewijs geleverd heeft. Een uitspraak onder de invloed van alcohol is geen wettig en overtuigend bewijs bijvoorbeeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2005 19:50:31 ]
pi_25752983
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 18:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Maar natuurlijk mijn beste JohnDope, tuurlijk kan ze die uitspraken hebben gedaan in een opwelling, valt niet uit te sluiten. Ik denk alleen dat zij wel wat verder in het leven stond toen ze deze uitspraak deed dan in jouw geval.
Nouja als we zo gaan beginnen dan denk ik dat ik wat verder in het leven sta, ik woon sowieso al een jaar of 8 op mijzelf en heb meer meegemaakt dan de gemiddelde nederlander.
pi_25753005
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:31 schreef Charmian het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar 'wat mijn moeder er van zou vinden'? Dit is nu eigenlijk een van de weinige dingen waarbij ik echt alleen aan mezelf wil denken. Ik zou dus niet zo willen leven, gevangen in mijn eigen lichaam en alleen maar kunnen kijken en luisteren naar wat ik allemaal mis (voorzover dat kan).
En het idee dat mijn moeder alleen een omhulsel zit te verzorgen vind ik een heel macaber idee.
[..]
Je zit niet gevangen, ze heeft van voren niet eens in de gaten dat ze van achter nog leeft.
Ik zou ook niet zo willen leven, maar als me dierbare er nog een beetje geluk uit mijn comateuze toestand kunnen halen wanneer ik van voren niet meer in de gaten heb dat ik van achter nog leef, dan hebben ze mijn zege, ik vind je dan een egoist als je zegt dat je dan dood wilt terwijl je van voren niet meer door hebt dat je van achter nog leeft.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:17:43 #170
111260 Charmian
a little joy
pi_25753042
Maar wie zegt dat je dat niet meer weet? Aan de patien kun je het niet vragen.
pi_25753043
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hallo, meneer Dope? 19 rechters (da's dus inmiddels opgelopen tot boven de 30) geloven allemaal alleen meneer Schiavo en niet haar hele familie? Overigens is broerlief pas opgedoken toen de pers grote aandacht begon te schenken aan deze zaak, voor die tijd is hij in al die jaren niet of nauwelijks zelfs maar op bezoek gewees en de familie heeft hem nooit als getuige opgeroepen wat toch wel logisch zou zijn als hij zo zeker was van zijn zaak. Of niet soms?

De wet zegt dat hij moet bewijzen dat dit de wens was van zijn en dat bewijs moet boven wettig en overtuigend zijn en dat moet dus meer als zijn woord zijn, al die rechters hebben geoordeeld dat hij dat bewijs geleverd heeft. Een uitspraak onder de invloed van alcohol is geen wettig en overtuigend bewijs bijvoorbeeld.
Nouja jullie maar met jullie wetten, als ik wil dat mijn kind in comateuze toestand in leven wordt gehouden, dan wordt me kind in leven gehouden en diegene die verantwoordelijk zijn voor het versterven, daar ga ik verhaal halen en geloof me dat willen we allemaal niet.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:21:05 #172
111260 Charmian
a little joy
pi_25753115
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nouja jullie maar met jullie wetten, als ik wil dat mijn kind in comateuze toestand in leven wordt gehouden, dan wordt me kind in leven gehouden en diegene die verantwoordelijk zijn voor het versterven, daar ga ik verhaal halen en geloof me dat willen we allemaal niet.
En je kind heeft dus niets meer te zeggen?
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:21:58 #173
43556 miss_dynastie
pi_25753127
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tis net alsof ik mijn moeder hoor praten
Daarom heb ik dus een wilsbeschikking.

En nee, ik heb helemaal geen goede band met mijn moeder. Een hele slechte zelfs, na jaren van mishandeling. Maar ze heeft me wel laten weten een kind in coma 'geweldig' te vinden letterlijk haar woorden.... Nu zeg ik beslist niet dat John zo is, maar toch. Ik vind dat de wil van het kind moet prevaleren boven de wil van de ouder.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:24:11 #174
111260 Charmian
a little joy
pi_25753177
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tis net alsof ik mijn moeder hoor praten
Daarom heb ik dus een wilsbeschikking.

En nee, ik heb helemaal geen goede band met mijn moeder. Een hele slechte zelfs, na jaren van mishandeling. Maar ze heeft me wel laten weten een kind in coma 'geweldig' te vinden letterlijk haar woorden....
Meen je dat echt? Ik kan zulke dingen dus echt niet begrijpen.
pi_25753190
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef Charmian het volgende:

[..]

En je kind heeft dus niets meer te zeggen?
Nee het kind is klinisch dood het ligt er nog alleen voor de poppenkast om het cru te formuleren.

Kijk als me kind pijn lijdt en vanwege die reden wilt sterven, dan heeft mijn kind mijn zege en zal ik er alles aan doen omdat onmenselijke versterven te voorkomen. Het moet in 1 keer klaar zijn!
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:26:23 #176
43556 miss_dynastie
pi_25753216
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef Charmian het volgende:

[..]

Meen je dat echt? Ik kan zulke dingen dus echt niet begrijpen.
Yup. Dat vertelde ze me donderdag nog, dat dat best een soort droom van haar is...
pi_25753226
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En nee, ik heb helemaal geen goede band met mijn moeder.
Zoals ik al eerder zei, ik vind je dan een egoist of je hebt een rotmoer.....

Maarre offtopic heb je ooit wel eens gevraagd waarom je moeder je mishandelde?

en hoe oud ben je?
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:29:17 #178
43556 miss_dynastie
pi_25753273
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef JohnDope het volgende:
Maarre offtopic heb je ooit wel eens gevraagd waarom je moeder je mishandelde?
Ja hoor. Er zijn twee edities:
  • Ik heb het nooit gedaan, je liegt dat je barst... en
  • Ik heb je mishandeld, omdat je dat verdient hebt. Het begon al met de zware bevalling, toen zat je me al dwars, en daarna heb je alles verdient.

En een egoist? Misschien, maar mag *ik* ook eens aan mezelf denken na al die jaren? Ik wil niet voor mijn moeder in leven worden gehouden. Wil mijn vriend dat, dan is het een compleet ander verhaal. Maar die acht ik ook in staat om in mijn eigen bestwil te beslissen.
  •   † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:32:08 #179
    43556 miss_dynastie
    pi_25753332
    Maar goed, in principe staat dat natuurlijk los van Terry en haar situatie, althans, dat mag ik hopen.
    Ik vertrouw in elk geval het oordeel en de waarheid van haar man, voor wie zij heeft gekozen en met wie zij haar leven wilde doorbrengen, meer dan de waarheid van de ouders. Want dat het hun waarheid is en ze het niet kwaad bedoelen naar hun dochter toe, geloof ik beslist!
    pi_25753358
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja hoor. Er zijn twee edities:
  • Ik heb het nooit gedaan, je liegt dat je barst... en
  • Ik heb je mishandeld, omdat je dat verdient hebt. Het begon al met de zware bevalling, toen zat je me al dwars, en daarna heb je alles verdient.

En een egoist? Misschien, maar mag *ik* ook eens aan mezelf denken na al die jaren? Ik wil niet voor mijn moeder in leven worden gehouden. Wil mijn vriend dat, dan is het een compleet ander verhaal. Maar die acht ik ook in staat om in mijn eigen bestwil te beslissen.
  • Nou zeg waar zijn je vlottebabbles die je op het forum hebt tegen je moeder? Je laat je toch niet met die goedkope antwoorden afschepen?

En jij bent dus geen egoist jij hebt een rotmoer.

Maarja vergeet niet dat de kinderen op de ouders lijken....
      zaterdag 26 maart 2005 @ 11:34:04 #181
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_25753372
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yup. Dat vertelde ze me donderdag nog, dat dat best een soort droom van haar is...
    Wat ben ik dan blij met mijn knuffelmoeder, die mijn wens ook zal respecteren om me niet te laten vegeteren. Die keuze heeft ze al bij mijn vader moeten maken, en zijn wens om niet als een kasplantje aan allerlei slangetjes en stuff te liggen heeft ze laten uitvoeren. Het leven zit zo in elkaar dat je naasten en geliefden moet kunnen loslaten (hoe moeilijk dat ook is).
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:39:06 #182
    43556 miss_dynastie
    pi_25753498
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef JohnDope het volgende:
    Nou zeg waar zijn je vlottebabbles die je op het forum hebt tegen je moeder? Je laat je toch niet met die goedkope antwoorden afschepen?
    Uhm... nou, eigenlijk wel. Afgesloten hoofdstuk en zo
    Heb een keer gezegd wat ik op mijn hart heb, that's it.
    quote:
    Maarja vergeet niet dat de kinderen op de ouders lijken....

En bedankt
    Gelukkig was mijn papa weer veeeeel te lief, dat compenseert
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:39:46 #183
    43556 miss_dynastie
    pi_25753509
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:34 schreef Charmian het volgende:
    Wat ben ik dan blij met mijn knuffelmoeder, die mijn wens ook zal respecteren om me niet te laten vegeteren.

Geef haar maar een extra dikke knuffel!
      zaterdag 26 maart 2005 @ 11:41:36 #184
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_25753557
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geef haar maar een extra dikke knuffel!
    Zal ik doen, zie d'r morgen weer
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:43:54 #185
    43556 miss_dynastie
    pi_25753605
    Man wilde Michael Schiavo laten vermoorden
    quote:
    Man wilde Michael Schiavo laten vermoorden
    In de Amerikaanse staat North Carolina is een man aangehouden die verdacht wordt van uitlokking van moord op Michael Schiavo, de echtgenoot van de comapatiënte die op last van de rechter ruim een week geleden van haar voedingssonde werd losgekoppeld.

De verdachte zou in e-mails aan nieuwsorganisaties 250.000 dollar hebben uitgeloofd voor de persoon die Schiavo wilde ombrengen. Daarnaast had hij een prijs van 50.000 dollar op het hoofd van rechter George Greer gezet, die oordeelde dat de sonde moest worden verwijderd. Verdachte Richard Alan Meywes werd vrijdag aangehouden in zijn woning in Fairview. In afwachting van zijn voorgeleiding is hij vastgezet.

De kwestie Terri Schiavo houdt momenteel Amerika in zijn greep. Echtgenoot Michael Schiavo, die zijn vrouw wil laten sterven, staat lijnrecht tegenover de ouders van Terri, die verwachten dat zij ooit weer uit haar coma kan komen. De ouders kregen onder meer steun van gouverneur Jeb Bush van Florida en president George Bush, desondanks oordeelden verschillende rechters dat de voedingssonde niet hoeft worden teruggeplaatst. Verwacht wordt dat Terri Schiavo elk moment kan sterven.
    pi_25753715
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Uhm... nou, eigenlijk wel. Afgesloten hoofdstuk en zo
    Heb een keer gezegd wat ik op mijn hart heb, that's it.
    [..]

En bedankt
    Gelukkig was mijn papa weer veeeeel te lief, dat compenseert
    Afgesloten hoofdstuk terwijl ze je afgelopen donderdag nog in coma wenste??

Hoe oud ben je eigenlijk?
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 11:55:57 #187
    43556 miss_dynastie
    pi_25753806
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Afgesloten hoofdstuk terwijl ze je afgelopen donderdag nog in coma wenste??
    Ik heb besloten geen ruzie of discussies meer te voeren. Als ze normaal doet, wil ik haar best af en toe te woord staan, zoals afgelopen donderdag. Kopje koffie drinken, klaar. Lekker weertje he, ja, vind ik ook. Nou ja, bij dit onderwerp werd ze weer wat stellig, dus gauw weer over op de plantjes in de tuin. Snap je?
    quote:
    Hoe oud ben je eigenlijk?
    En dat doet ertoe want? In elk geval niet heel veel jonger dan jij.
    pi_25753851
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb besloten geen ruzie of discussies meer te voeren. Als ze normaal doet, wil ik haar best af en toe te woord staan, zoals afgelopen donderdag. Kopje koffie drinken, klaar. Lekker weertje he, ja, vind ik ook. Nou ja, bij dit onderwerp werd ze weer wat stellig, dus gauw weer over op de plantjes in de tuin. Snap je?
    [..]

En dat doet ertoe want? In elk geval niet heel veel jonger dan jij.
    Sorry hoor, maar als ik mishandeld ben geweest door me moeder dan is de kans klein dat ik nog woorden met haar wissel, laat staan over het weer praat...
    Ik weet niet wat jij onder mishandelen verstaat, maar wat voor mij klappen krijgen is, is voor de ander weer zware mishandeling.

En je leeftijd doet er zeker wel toe, dan kan ik je beter analyseren...
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:02:57 #189
    43556 miss_dynastie
    pi_25753952
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als ik mishandelt ben geweest door me moeder dan is de kans klein dat ik nog woorden met haar wissel, laat staan over het weer praat...
    **edit** Maar goed. Klaar nu en terug naar Terry!

[ Bericht 19% gewijzigd door miss_dynastie op 26-03-2005 12:14:41 ]
    pi_25754441
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

**edit** Maar goed. Klaar nu en terug naar Terry!
    Ja Meis het werd te gecompliceerd heh
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:29:44 #191
    43556 miss_dynastie
    pi_25754534
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja Meis het werd te gecompliceerd heh
    Wel in het kader van deze discussie m.b.t. Terri, het gaat niet over mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door miss_dynastie op 26-03-2005 12:35:18 ]
    pi_25754749
    quote:
    Michael Schiavo wil zijn echtgenote laten vermoorden zodat hij kan scheiden en met zijn nieuwe scharrel verder kan gaan.

Ik zou dus best een glimlach op m'n gezicht hebben als iemand die smeerlap doodschiet.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 26 maart 2005 @ 12:42:39 #193
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_25754783
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Michael Schiavo wil zijn echtgenote laten vermoorden zodat hij kan scheiden en met zijn nieuwe scharrel verder kan gaan.
    Micheal Schiavo heeft inmiddels rond de dertig gerechtelijke uitspraken die het stoppen van het voeden van Terry ondersteunen. Maar jij weet het natuurlijk beter.
    quote:
    Ik zou dus best een glimlach op m'n gezicht hebben als iemand die smeerlap doodschiet.
    Doe eens even normaal.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:45:02 #194
    43556 miss_dynastie
    pi_25754822
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Michael Schiavo wil zijn echtgenote laten vermoorden
    Ik neem aan dat je het stoppen van de sondevoeding bedoelt?
    quote:
    zodat hij kan scheiden en met zijn nieuwe scharrel verder kan gaan.
    Na vijf-tien jaar! Hallo!!! Dan zou ik ook weleens verder willen met mijn leven!!!! Trouwens, sneller al, als een situatie zo uitzichtloos is. Zo gek is dat toch niet? Tuurlijk, je hebt elkaar trouw beloofd, maar de partner tegen wie je 'ja' zei lijkt niks meer op de vrouw die ze nu is.
    quote:
    pi_25754845
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Micheal Schiavo heeft inmiddels rond de dertig gerechtelijke uitspraken die het stoppen van het voeden van Terry ondersteunen. Maar jij weet het natuurlijk beter.
    [..]

Doe eens even normaal.

V.
    Klok-klepel.

Schiavo heeft zijn redenen voor het laten verwijderen van die sonde. Die redenen zijn uiterst dubieus.

Schiavo is hier de moordenaar, net zoals degene die de sonde uiteindelijk hebben verwijderd en degene die er opdracht toe hebben gegeven. Ik trek een flesje open op de dag dat Schiavo wordt omgelegd.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_25754870
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het stoppen van de sondevoeding bedoelt?
    [..]
    Ik bedoel het vermoorden van zijn vrouw.
    quote:
    Na vijf-tien jaar! Hallo!!! Dan zou ik ook weleens verder willen met mijn leven!!!! Trouwens, sneller al, als een situatie zo uitzichtloos is. Zo gek is dat toch niet? Tuurlijk, je hebt elkaar trouw beloofd, maar de partner tegen wie je 'ja' zei lijkt niks meer op de vrouw die ze nu is.
    [..]
    Wat ben jij een misselijk kind zeg. Dus als jouw partner met wie je jaren lief en leed hebt gedeeld door een ongelukje wat schrammetjes heeft opgelopen en niet echt meer lijkt op degene die aan het altaar stond dan dump je hem. Gadverdamme zeg.
    quote:
      zaterdag 26 maart 2005 @ 12:49:06 #197
    136 V.
    pi_25754897
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klok-klepel.
    JIJ bent van alle details op de hoogte? Meer nog dan de vele rechters die hierover uitspraken hebben gedaan? Knap van je...
    quote:
    Schiavo heeft zijn redenen voor het laten verwijderen van die sonde. Die redenen zijn uiterst dubieus.
    Nee, jij vult een paar redenen in en vervolgens 'zijn' die opeens dubieus.

Voor mij heeft hij een aantal legitieme redenen, en het spijt mij als ik uitspraken van vele rechters meer vertrouw dan jouw water.
    quote:
    Schiavo is hier de moordenaar, net zoals degene die de sonde uiteindelijk hebben verwijderd en degene die er opdracht toe hebben gegeven. Ik trek een flesje open op de dag dat Schiavo wordt omgelegd.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_25754911
    Is Cherry eigenlijk voor de doodstraf?
      † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:50:53 #199
    43556 miss_dynastie
    pi_25754933
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Wat ben jij een misselijk kind zeg. Dus als jouw partner met wie je jaren lief en leed hebt gedeeld door een ongelukje wat schrammetjes heeft opgelopen en niet echt meer lijkt op degene die aan het altaar stond dan dump je hem. Gadverdamme zeg.
    Wat schrammetjes? Het is een kasplantje geworden! Schrammetjes, buikje, kale kop, onderkin, dat zijn nou niet echt de dingen die ik bedoel. Deze vrouw kan helemaal niets meer. Is in niks meer een 'vrouw', slechts een soort levende 'pop'.
      zaterdag 26 maart 2005 @ 12:51:03 #200
    136 V.
    pi_25754938
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Wat ben jij een misselijk kind zeg. Dus als jouw partner met wie je jaren lief en leed hebt gedeeld door een ongelukje wat schrammetjes heeft opgelopen en niet echt meer lijkt op degene die aan het altaar stond dan dump je hem.
    'Klok-klepel'

Iemand die 15 jaar in een vegetatieve toestand 'leeft', en inmiddels grote gaten in haar geatrofieerde hersens heeft en alle functies die haar mens maken kwijt is, heeft niet 'een paar schrammetjes'.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')